@ranGoFajna zmiana. Kilka uwag ode mnie.
1. Myślę, że niepotrzebnie jest robiony sztuczny tłok na stronie z kawą - w tym sensie, że niepotrzebnie, w mojej opinii, każda kawa występuje dwa razy, czyli raz w gramaturze 250 i raz 500g. Wg mnie lepiej to wygląda, gdy każda kawa ma jedną winietę i:
- gramaturę kawy klient wybiera po wejściu w tą kawę
lub
- pod winietą ma opcje wyboru gramatury - podobnie jak to jest na kawagregorio.pl
2. Gdzie jest strona z kakao?
3. Wydaje mi się, że sami sobie robicie duży bałagan z Waszym logotypem. Tą biało-czerwoną łódeczkę widzę po raz pierwszy. To nowe obowiązujące logo, czy kolejna odsłona? Warto mieć JEDNO obowiązujące logo i się nim posługiwać zarówno na stronie, w sklepie, jak i na paczkach. (O urodzie tej łódeczki nie chcę się wypowiadać, ale czasami warto zatrudnić zawodowego grafika i zapłacić, aby zrobił jedno dobre logo, które posłuży przez lata).