Autor Wątek: Kolba + Młynek ew. combo za +- 3500zł  (Przeczytany 9051 razy)

Offline szmolik Mężczyzna

  • Wiadomości: 12
  • Ekspres: Nuova Simonelli Oscar II, Bialetti Moka, French Press,
  • Młynek: Fiorenzato F64E
Kolba + Młynek ew. combo za +- 3500zł
« dnia: 21 Sierpień 2016, 13:40:43 »
Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy w świecie kawy. Do tej pory posiadałem ekspres kapsułkowy i kolbę zelmera. Nadszedł czas, kiedy  chciałbym zasmakować czegoś lepszego, bardziej wyszukanego i nazwijmy to poprawnego. Czytam to forum od dwóch miesięcy, czego rezultatem jest zmiana decyzji o kupnie automatu i zakupu kolby + dobrego młynka ewentualnie zestawu combo. Jak za pewne wielu takich jak Ja trafiło na zestaw Dream od Pana Janusza. Sam byłem nim zainteresowany i nie twierdzę, że jest inaczej w tym momencie jednak kilka innych modeli również przykuło moją uwagę. W tym przedziale cenowym żadnym zaskoczeniem nie będzie ekspres Rancilio Silvia z młynkiem Rocky lub Macapa, o którym w porównaniu z Dreamem także na tym forum się naczytałem :) Wiele osób rekomenduje Oscara II ale sam jego koszt już mnie ogranicza na zakup młynka :/ Ostatnim produktem, który mnie zainteresował jest La Pavoni Domus Bar z Młynkiem wbudowanym. Czego oczekuję od ekspresu? Napić się kilka razy dziennie dobrego poprawnego espresso i max dwa razy dziennie zrobić żonie cappuccino. Wiadomo, że taki ekspres zanim coś zrobimy musi się nagrzać, czytałem że 30min to względne minimum żeby poprawnie popracował, chciałbym jednak żeby dało się wykonać chociażby to cappuccino po krótszym czasie nagrzewania, np. jak przyjdą goście i nie chcąc kazać im czekać pół godziny na kawę móc im ją wcześniej zaserwować :) Proszę o wyrozumiałość i pomoc w wyborze, nie jest to w końcu rzecz za 300zł.
Dziękuje i pozdrawiam

Offline Janusz Mężczyzna

    • CAFFE BARCA Sp. z o.o.
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 4941
    • ascaso
  • Ekspres: ASCASO DREAM Green
  • Młynek: i-2 mini Polerowane Aluminium