ale się zrobiło dziaderskie kółko adoracji jutubów, jak to mawiały panie klasyczki? Po co, Na co to komu
tak czy inaczej
@sew83 zauważ, że 78 jest dostępny tylko na usa i canada, więc zakup tylko z pomocą cioci z hameryki
Jak masz taka możliwośc, to faktycznie 78 wielu chwali, druga opcja, to po 3 miesiącach mają udostępnić same żarna 78 jako opcję, ale nie widziałem jeszcze ceny, no i zupełnie nie rozumiem tego kolekcjonowania żaren czy pomysłów typu niche duo no ale rozumiem, że to tylko ja nie rozumiem
Sam jestem zainteresowany wersjami "bez s" więc muszę się ostatecznie zadecydować nad 68. Mnie martwi, a właściwie brakuje rzetelnych informacji, jak drobno turbo-żarna faktycznie schodzą, normalne zębowe nie schodzą na tyle drobno, jak lubię swoje dripy robić, pół-zębowe z pierwszego Fellow Ode były ciekawe ale tak nie do końca, też dopiero w recenzjach wyszło, że zbyt drobno nie schodzą, wyglądało to raczej jak design fail, który próbowano ukryć a nie oczekiwany ficzer. A hype na niego był wtedy taki, aż piekło
Słabość silnika w 68 też jest niepewna, Timmemore stara się ją poprostu przemilczeć, niby zdarza się na fabrycznych żarnach 86s, które są porporstu bardzo szybkie ale qrde wszyscy wymyślają degustacyjne porównania dla audiobili a nikt nie pokazał jak on faktycznie mieli i jak na jakich kawach ten silnik warkocze, Lance na koniec jeden przemiał puścił, na niby jasnych ziarnach, ale to jest ogólnik jak diabli i dalej nie wiem jak on będzie działał. Niby wystarczy podkręcić obroty ale znowu dla mnie regulacja obrotów jest tez takim trochę bajerem pod publikę, sam zakładam skręcenie na minimum i nie wiem po co miał bym to ruszać, żeby mieć hipotetycznie więcej pyłu w dripie?