Usunięto na żądanie Autora
Panie Tomaszu
za przeproszeniem rżniesz pan bóg wie jakiego speca znawce, dywagacje nad wyższości grzałki elektrycznej do gazowej w piecu do palenia pewnie pan kiedyś opublikuje w postaci artykułu badań itd. Ale generalnie pana strona opisy o kawie, są robione na kolanie, z translatora, z kij wie jakiego źródła, połowa strony to głodny tani marketing dla średnio rozgarniętych idiotów, którzy czują się dowartościowani czytając te bzdety jaką to boską kawę nie piją z boskiego źródła, a jakie to newsy są na stronie, a jakie opisy metody parzenia itp. Problem jest taki, że jak ktoś nawet średnio kumaty zaczyna to czytać to drapie się po głowie w której zapala się lampka z napisem WTF ... czyżbym kurde coś źle robił bo tu piszą taką czy taką rzecz... Osoby bardziej kumate po prostu śmieją się z tego i mają to za jakaś kompletną amatorszczyznę i szukaniem jeleni na głodne wręcz abstrakcyjne hasła bez pokrycia.... Trzeba mieć naprawdę duży tupet, żeby napisać na swojej stronie, że ma się NAJLEPSZA KAWĘ ŚWIATA....
Problem jest taki ŻE te DOBRE palarnie, czy dobrzy "palacze", najwięcej zyskują pocztą pantoflową, z opinii innych użytkowników, znajomych czy po prostu zadowolonych klientów, a stronę mogą mieć i z dupy i nie ma to dla nikogo ŻADNEGO znaczenia, jak produkt i jego jakość się zgadza, pewna grupa ludzi, nie potrzebuje gratisów, ładnego opakowania, promocji, wyprzedaży, "TANIEGO marketingu opartego na tandetnych hasełkach, bez pokrycia". Ta grupa w przypadku kawy potrzebuje DOBREGO produktu, a nie ładnej otoczki. Potrzebują dobrego rzeczowego kontaktu ze sprzedającym, jakieś formy dyskusji czy to o kawie czy to o paleniu, o obsłudze sprzętu, jakie propozycję jak co parzyć porównać etc... Nikt nie potrzebuje głodnego opisu z błędami zrobionego w połowie na translatorze googla bez ładu i składu, ....
Dobry produkt sprzeda się SAM, dobry specjalista, fachowiec, warsztat, serwis itp na rynku lokalnym nie potrzebuje jakieś specjalnej reklamy, bo jak wali w człona to poczta pantoflowa w okolicy go zadusi, jak jest dobry to nie potrzebuje niczego, bo ludzie sami dzwonią i proszą RÓB PAN !!.
Można mieć ładną stronę, prowadzić jakiś blog, testy, porównanie metod przygotowania, temp, palenia no wszystkiego, byle było to rzeczowe, dobrze napisane, a nie zrobione na hura 10 artykułów w parę dni i każdy z dupy wyrwany na szybko, i w każdym jakieś bzdury aby coś przelać i wkleić na stronę ...
Tyle w temacie... Jacobs mimo iż sprzedaje shit, nie robi takich bubli i bzdetów jak wy robicie, choć tam target odbiorczy jest zupełnie inny niż tutaj, choć wy kreujecie się, że sprzedajecie najleszą kawę na świecie szukacie konkretnego targetu w grupię koneserów, tymczasem merytorycznej wiedzy i podejście macie rodem z Jacobsa czy innego MKcaffe....
Jeszcze brakuje wam na stronie tylko, mistrz polski baristów poleca naszą kawę, wtedy to bym po prostu umarł ze śmiechu....
pzdr. Łukasz
pzdr. Łukasz