Autor Wątek: Ekspres kolbowy budżetowy dla studenta  (Przeczytany 4395 razy)

Offline D0M4N

• Ekspres: lelit marax pl62x
  • Młynek: starseeker e55pro
Ekspres kolbowy budżetowy dla studenta
« dnia: 08 Maj 2022, 02:03:56 »
Witam

Dzień dobry,
wszystkichm pasjonatówom kawy, jestem studentem medycyny i kawa jest dla mnie niezbędnym narzędziem do przetrwania, od dłuższego czasu pije kawę i chciałbym bardziej docenić jej walory smakowego, dlatego zawracam się do Was na forum o pomoc w celu wybrania jakiegoś budżetowego ekspresu kolbowego, niestety jako student najbardziej ogranicza mnie budżet dlatego górną granicą jest powiedzmy 600-700zł, nie zależy mi na nowym sprzęcie, chciałbym jedynie czegoś lepszego niż kawa z kawiarki z ikei, jeśli chodzi o typy kaw jakie pije to Latte, frappe i cappuccino, za wszelką pomoc i rady serdecznie dziękuję
« Ostatnia zmiana: 08 Maj 2022, 08:27:56 wysłana przez Fux »

Offline Paweł

• Użytkownik komercyjny
    • Podcast o Kawie
Odp: Ekspres kolbowy budżetowy dla studenta
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Maj 2022, 10:03:04 »
Zobacz na olx używane Gaggia Classic.
Miałem przez lata ten ekspres. Kiedyś bardzo popularny i chwalony na tym forum.
https://podcastokawie.pl
Podcast o Kawie - słuchaj i pij dobrą kawę, gdziekolwiek jesteś

Offline wsedek

« Odpowiedź #2 dnia: 08 Maj 2022, 10:22:00 »
A jeszcze jakiś czas temu mówiło się, że tylko studenci prawa/prawnicy w pierwszy zdaniu po przywitaniu się uraczą nas informacją o wykonywanym przez siebie fachu ;) Jednak czasy się zmieniają.

Kolbowy ekspres dla studenta o ograniczonym budżecie może byc nieco rozczarowujący. Osobiście polecam Aeropress, dobrą kawę i dobry młynek - a na pewno doceni Pan walory smakowe kawy - nawet tej czarnej.

Dawid1144

• Gość
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Maj 2022, 10:34:51 »
Zobacz na olx używane Gaggia Classic.
Miałem przez lata ten ekspres. Kiedyś bardzo popularny i chwalony na tym forum.