Autor Wątek: Nie mam pojęcia co kupić.  (Przeczytany 3826 razy)

Offline pitry

Nie mam pojęcia co kupić.
« dnia: 02 Grudzień 2021, 17:25:44 »
Witam
Dzień dobry,
Nie znam się na kawie ani tym bardziej na ekspresach. Natomiast moja żona zawsze marzyła o ekspresie do kawy. Jedno co wiem to że musi mieć opcje spieniania mleka. No i żeby się nie rozleciał po roku. Budżet do 2.5 tysiąca.
Poratujcie, bo chce zrobić żonie prezent a jestem jak dziecko we mgle
« Ostatnia zmiana: 03 Grudzień 2021, 07:23:51 wysłana przez Fux »

Offline lordlolek

• Ekspres: Kazak Rota 2
  • Młynek: Goat Arco
Odp: Nie mam pojęcia co kupić.
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Grudzień 2021, 11:58:35 »
Na tym forum mało ludzi pije z automatów, ale jak ktoś coś poleca to jura, nivona lub saeco, od tych bym zaczął poszukiwania.

Offline krystians Mężczyzna

• Global Moderator
    • Lens tru3
  • Ekspres: ap, fp, moka, phin, tygielek, v60-2, Kalita, B75, Kompresso
  • Młynek: Kinu m47, Ode2
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Grudzień 2021, 12:59:12 »
Saeco to njie widziałem za bardzo żeby ktoś polecał. Raczej Jura, Nivona, De Longhi, Melitta. Może @Michał z Konesso będzie potrafił coś pomóc.
« Ostatnia zmiana: 03 Grudzień 2021, 13:01:31 wysłana przez krystians »

Offline ziarenko

• Ekspres: Ascaso Dream Electronic, Kitty 6tz, Bialetti Mukka Express, drip Tiamo, Coffee Press Tiamo, Chemex
  • Młynek: Eureka Mignon Single Dose, i-2 mini, Comandante MK3
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Grudzień 2021, 14:39:10 »
A już myślałem, że to wątek "świąteczny"  :mrgreen:

Offline MatteuszS

• Ekspres: SDB, AP, V60, Clever
  • Młynek: DF83, SD40, 1zpresso Q2, komeś
« Odpowiedź #4 dnia: 04 Grudzień 2021, 11:22:19 »
Ostatnio mamie kupiłem nivone 756 (głównie kawa mleczna dla jednej osoby) i jak za cenę 2tyś i 3 lata gwarancji (aktualne promocja na stronie nivony) to uważam że bardzo fajny ekspres, jak już się przyzwyczaisz do całego cyklu czyszczenia ekspresów automatycznych to nie widzę większych problemów.

Offline Makgajwer