Autor Wątek: Ekspres delonghi  (Przeczytany 25056 razy)

Offline akwarium

Ekspres delonghi
« dnia: 17 Listopad 2021, 15:54:53 »
Witam,
Przed zakupem ekspresu do kawy, chciałbym poradzić ekspertów na temat, dobrego wyboru ekspresu do kawy. Dodam tylko, że w tym temacie jestem laikiem, oraz obejrzałem trochę filmików na youtubie, więc wiedzę mam:)
Po przejrzeniu masy ofert ekspresów,  wybrałem wg mnie 3 najciekawsze urządzenia:
1. Ekspres DELONGHI Dinamica ECAM 350.75.S - cena około 2700zł
2. DELONGHI Dinamica ECAM 350.50.SB - cena około 2500zł
3. Ekspres DELONGHI ECAM 23.460.B - cena około 1900zł
Proszę o poradę który z tych 3 ekspresów jest najlepszy oraz który najlepiej parzy kawę :)

Offline Grzegorz.

Odp: Ekspres delonghi
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Grudzień 2021, 08:54:26 »
Co Cię skłoniło do skupieniu się na ekspresach De'Longhi ?
Widzę że wybierasz spośród modeli zawierających karafkę. Podobno takie rozwiązanie wymaga dodatkowych czynności konserwacyjnych.
Nie myślałeś nad Dinamica ECAM 350.35 ?

Offline Makgajwer

• Ekspres: Sage Bambino Plus, DeLonghi Esam 420.80TB
  • Młynek: Sage BCG600
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Grudzień 2021, 13:41:31 »
@Grzegorz. Ten model jest dobry, ale sugerowałbym kupić mój, który bywał ostatnio w cenie ok. 2400.
Z rozmów z serwisantem wiem, że seria esam jest solidniejsza.

Konserwacja karafki jest banalnie prosta:

Ja szukałem automatu dobrej jakości, gdzie przy ustawieniu mocy młynek dozuje więcej kawy (niestety nie wszystkie mają taką możliwość), młynek z dość szeroką regulacją i blok zaparzający nie wymagający smarowania jak w saeco,  Siemens czy Melitta. Tak wybór padł na Delonghi esam 420.80TB.