Autor Wątek: Proszę o pomoc w wyborze ekspresu do kawy do 4000-4500zł  (Przeczytany 14645 razy)

Offline raf77 Mężczyzna

  • Wiadomości: 1418
  • Ekspres: rancilio epoca
  • Młynek: fiorenzato f64 evo
Odp: Proszę o pomoc w wyborze ekspresu do kawy do 4000-4500zł
« Odpowiedź #30 dnia: 16 Czerwiec 2015, 18:49:05 »
Wygląda na wyjątkowo niedorobiony egzemplarz.
Musi być jakaś przyczyna tej awarii...
Obecne sewisy gwarancyjne w każdej dziedzinie są do bani.
Trzeba kogoś bardziej rozgarnietego.
Może skontaktuj się z kolegą Barnaba...
rancilio epoca & fiorenzato f64 evo

Offline piomic

  • Wiadomości: 2588
  • Ekspres: Rocket Cellini Evoluzione
  • Młynek: MSJ
Odp: Proszę o pomoc w wyborze ekspresu do kawy do 4000-4500zł
« Odpowiedź #31 dnia: 16 Czerwiec 2015, 19:00:22 »
sekretarka jest ostra.
Wygląda na wyjątkowo niedorobiony egzemplarz.
Hmm...

Offline Jaro Mężczyzna

  • Ojciec Założyciel
  • Wiadomości: 862
  • Ekspres: tygielki, phin, Izzo Alex DuettoII
  • Młynek: Macap MX900
Odp: Proszę o pomoc w wyborze ekspresu do kawy do 4000-4500zł
« Odpowiedź #32 dnia: 16 Czerwiec 2015, 23:26:41 »
Ja stawiam na to że sekretarka jest ostra.
jak byś ją widział
raczej kulawa nie jest, do tego stanu wolnego ;)
Swoją drogą - jakie musi być ciśnienie żeby zerwać uszczelkę  :o
Zastanawiałbym się czy to aby ciśnienie jest przyczyną, już raczej postawiłbym na jakiś detal w cylindrze w który wchodzi tłok, może krawędź. Może tam coś jest ostrego co uszkadza uszczelkę. Albo pod uszczelką na tłoku.
nie ma tam nic ostrego lub mogącego uszkodzić uszczelkę; uszczelka ma grubość ok 3mm i potrafiła po mojej wymianie wystrzelić po 3 kawach - musiała by w środku (cylindrze) być żyletka  ;) ; w pierwszych miesiącach nie było takiego problemu, jeśli przesadziłem z drobnym przemiałem, to najwyżej nie przeciskał wody lub tylko kilka kropli wypływało, a teraz jest natychmiast "wystrzał", stąd moje podejrzenia dotyczące ciśnienia
jeśli ustawię b. gruby przemiał, to uszczelka nie pęknie zapewne nigdy
po poprzedniej naprawie przedłużono mi gwarancję o 1 miesiąc i obiecano przy powtórzeniu usterki odesłać ekspres do producenta, aby być precyzyjnym (naturalnie po mojej interwencji), niestety w następnym dniu po odebraniu QM z serwisu musiałem czyścić sufit z kawy  :picardpalm:
odesłałem zatem go do wiadomego serwisu, otrzymując tym razem sprzęt zastępczy, ot i cała historia, raczej smutna
zobaczymy, jaki będzie finał - nie omieszkam się tym naturalnie podzielić
oczywiście nie oznacza to, że zmieniam opinię o QM lub go odradzam kupującym, raczej poczekam z wystawieniem opinii polskiemu dystrybutorowi i serwisowi w jednym
Najbardziej boję się whisky, bo po whisky nie boję się niczego...

 


Pokaż nieprzeczytane posty: Nowe / Wszystkie / Odpowiedzi