Autor Wątek: Coffeepassion.pl  (Przeczytany 64050 razy)

Magdalena

  • Gość
Odp: coffeepassion - uczciwy sprzedawca?
« Odpowiedź #105 dnia: 18 Czerwiec 2014, 20:47:46 »
Pytałam o coś, odpowiedział szybko na maila z iphona, że jest w szpitalu, ale to było 3 tyg temu, myślałam że skoro sklep działa to jest wszystko ok.  W moim przypadku to jest ponad 5 stówek, niestety i to nie nadmiarowych bynajmniej, raczej wyszarpanych. Gdzie są te pytania na fejsie, można linka, może się dołączę. Myślałam, że sklep to główna działalność a tu okazuje się, że raczej hobby. Facet ma sporo negatów na tym ceneo - z różnych mcy, w tym z marca, maja. Sama sprzedawałam na necie i jak się coś działo prosiłam o wrzucenie info że zawieszam zamówienia, takich jaj nigdy nie było, więc mi to lekko śmierdzi. Jest jakiś sposób na kontakt? Na oba telefony włącza się automatyczna sekretarka.

Offline Fux Mężczyzna

  • Global Moderator
  • Wiadomości: 3002
  • Ekspres: La Marzocco Linea Micra, tygielek
  • Młynek: G-RISTO W
Odp: coffeepassion - uczciwy sprzedawca?
« Odpowiedź #106 dnia: 18 Czerwiec 2014, 21:03:43 »
A może człowiek rzeczywiście ma poważne problemy?
Nie chcę być adwokatem diabła, lecz w przypadku sytuacji podbramkowej związanej ze zdrowiem, to zajmowałbym się nade wszystko sobą.
Cierpliwości; może w ciągu kilku dni będzie jasność.
Człowiek może wyzbyć się wszystkiego z wyjątkiem pokus...

Offline DrUsagi Mężczyzna

  • Global Moderator
  • Wiadomości: 6342
  • Ekspres: Conti CC100 PM, FE-AR La Peppina, Arrarex Caravel, alternatywa, w renowacji: Pedretti KIM Express
  • Młynek: Gastronomiczne 65mm, małe stożki głównie pod alternatywę
Odp: coffeepassion - uczciwy sprzedawca?
« Odpowiedź #107 dnia: 18 Czerwiec 2014, 21:21:03 »
Magdaleno,  Manfred - moim zdaniem coś musiało się wydarzyć, i to niestety coś bardzo poważnego. Taki brak kontaktu to całkowite zaprzeczenie tego jak sklep funkcjonował do tej pory.
Moje zamówienia zawsze były realizowane błyskawicznie, a jak coś było nie tak z towarem - w sensie brakowało czegoś w sklepie - to wszystko było uzgadniane mailowo. Wiem że to niewiele pomaga - ale myślę że wasze kłopoty znajdą szczęśliwy finał.

LMWDP #469

Offline KrzychK

  • Ojciec Założyciel
  • Wiadomości: 1371
  • Ekspres: Vibiemme Junior BD
  • Młynek: Macap MC4
Odp: coffeepassion - uczciwy sprzedawca?
« Odpowiedź #108 dnia: 18 Czerwiec 2014, 21:39:51 »

Offline roger

  • Ojciec Założyciel
  • Wiadomości: 902
Odp: coffeepassion - uczciwy sprzedawca?
« Odpowiedź #109 dnia: 18 Czerwiec 2014, 21:49:19 »
mam nadzieję że u Rycha wszystko w porządku !
Jednak słyszałem ostatnio od pewnej firmy że są kłopoty na lini oni-CP :(
www.akcesoriabaristy.pl
kawa / herbata / ekspresy / młynki / akcesoria
Rabat forumowy wynosi -10% / kod rabatowy: WOK10

ROCKET ESPRESSO - Autoryzowany dystrybutor w PL

Offline Spinacz Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 4831
  • Ekspres: Ascaso Baby T Plus
  • Młynek: G-Risto Pro ZF64
Odp: coffeepassion - uczciwy sprzedawca?
« Odpowiedź #110 dnia: 18 Czerwiec 2014, 21:52:51 »
Poprosiłem Rycha (via email) o kontakt z Wami. Mam nadzieję, że wszystko dobrze się skończy.

Offline manfred Mężczyzna

  • Wiadomości: 4425
    • Po drugiej stronie szkła...
  • Ekspres: Nie ważne jakie sprzęta ważne jaka kawa.
  • Młynek: ręczny żarnowy
Odp: coffeepassion - uczciwy sprzedawca?
« Odpowiedź #111 dnia: 18 Czerwiec 2014, 22:45:48 »
Ja rozumiem że zdrowie szwankuje ale w takim przypadku proszę kogoś aby takie info umieścił na witrynie sklepu czy to taki problem a tak pozostaje Smród

Offline roger

  • Ojciec Założyciel
  • Wiadomości: 902
Odp: coffeepassion - uczciwy sprzedawca?
« Odpowiedź #112 dnia: 18 Czerwiec 2014, 23:37:30 »
@manfred, jaką kawę kupiłeś ?
www.akcesoriabaristy.pl
kawa / herbata / ekspresy / młynki / akcesoria
Rabat forumowy wynosi -10% / kod rabatowy: WOK10

ROCKET ESPRESSO - Autoryzowany dystrybutor w PL

Offline manfred Mężczyzna

  • Wiadomości: 4425
    • Po drugiej stronie szkła...
  • Ekspres: Nie ważne jakie sprzęta ważne jaka kawa.
  • Młynek: ręczny żarnowy
Odp: coffeepassion - uczciwy sprzedawca?
« Odpowiedź #113 dnia: 19 Czerwiec 2014, 00:03:36 »
Kupiłem dla mojej mamy która jest po udarze mózgu . Niestety nie przegadasz jej, że jej nie wolno kawy pić dlatego zamówiłem bezkofeinową http://www.coffeepassion.pl/pl/p/Supremo-Bezkofeinowa-Kolumbia/170

MarianoItaliano

  • Gość
Odp: Coffeepassion.pl
« Odpowiedź #114 dnia: 20 Czerwiec 2014, 19:49:20 »
Witam wszystkich,

To moj pierwszy post i jest mi przykro, ze akurat w takiej sprawie.

Widze, ze nie tylko ja zostalem niemilo potraktiowany przez Coffeepassion. Zamowilem u nich mlyn Graef, ktorego oczywiscie nie dostalem. Wszystkie metody kontaktu nie skutkowaly, w koncu sprobowalem wyslac PW poprzez to forum. Uzyskalem w miare szybka odpowiedz, ze wlasciciel biznesu jest w szpitalu i otrzymam zwrot pieniedzy. To bylo 10 dni temu... Od tej pory upominam sie o zwrot pieniedzy a odpowiedz jest: jutro, jutro...

Rozumiem, ze mozna miec problemy zdrowotne, szanuje to bo mam w rodzinie podobne problemy. Jednak nie w taki sposob prowadzi sie interesy. Mam wrazenie, ze temu Panu nie zalezy juz na klientach, co jest bardzo smutne. Czy tak trudno umiescic informacje na stronie sklepu, ze jest nieczynny? Skoro ma sie Iphona, korzysta sie na nim z netu to mozna zrobic przelew... Chyba ze sie nie chce... (ale wolalbym tego nie mowic).

Bardzo prosze wszelkie osoby znajace osobiscie p. Rycha (szczegolnie Adminow forum) aby postaraly sie wyjasnic ta sytuacje i powiadomily zainteresowanych, najlepiej na priva. Z gory dziekuje.


Magdalena

  • Gość
Odp: Coffeepassion.pl
« Odpowiedź #115 dnia: 20 Czerwiec 2014, 20:13:39 »
A to ja info, że dostanę kasę z powrotem otrzymałam dwa dni temu i naiwnie wierzę, że dostanę...dzisiaj 2 razy sprawdzałam konto...

Magdalena

  • Gość
Odp: Coffeepassion.pl
« Odpowiedź #116 dnia: 20 Czerwiec 2014, 20:16:13 »
Też Graef, najpierw zapłaciłam 509 a potem zorientowałam się, że może dlatego nie dochodzi że pełnej kwoty nie wpłaciłam i dopłaciłam 0,99 groszy. Co za debilizm.

Offline manfred Mężczyzna

  • Wiadomości: 4425
    • Po drugiej stronie szkła...
  • Ekspres: Nie ważne jakie sprzęta ważne jaka kawa.
  • Młynek: ręczny żarnowy
Odp: Coffeepassion.pl
« Odpowiedź #117 dnia: 20 Czerwiec 2014, 21:01:35 »
Ale co mnie obchodzi że ten Pan jest w szpitalu jak jego nie obchodzi że ja kawę kupuje dla swojej chorej matki. Tylko nie piszcie mi że dzięki temu że on jest w szpitalu moja mama będzie zdrowsza.

Offline Spinacz Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 4831
  • Ekspres: Ascaso Baby T Plus
  • Młynek: G-Risto Pro ZF64
Odp: Coffeepassion.pl
« Odpowiedź #118 dnia: 21 Czerwiec 2014, 07:01:37 »
Rychu obiecał zwrot pieniędzy w poniedziałek.

Magdalena

  • Gość
Odp: Coffeepassion.pl
« Odpowiedź #119 dnia: 24 Czerwiec 2014, 16:10:54 »
Żadna wpłata  nie doszła. Ja czekam do czwartku a potem zgłaszam to na policję.
« Ostatnia zmiana: 24 Czerwiec 2014, 16:13:25 wysłana przez Magdalena »

 


Pokaż nieprzeczytane posty: Nowe / Wszystkie / Odpowiedzi