Autor Wątek: Młynek elektryczny do aeropess 300-500zł  (Przeczytany 2206 razy)

Offline Kawiarnik5

  • Wiadomości: 22
Młynek elektryczny do aeropess 300-500zł
« dnia: 23 Marzec 2017, 17:55:13 »
Dzień Dobry :) !

Zwięzła historia: od zawsze pijałem kawy rozpuszczalne bo strasznie nie lubiłem fusów w kawie, ale z tym koniec postanowiłem nauczyć się parzyć dobrą kawę :)

Kupiłem aeropressa, kawa na początek Ariadna od Mastro Antonio, tylko teraz młynek, mam jakiś żarnowy z bazarku ale z niego otrzymuje "pył z gruzem" i z tego co widziałem to chyba nie tak powinna być kawa zmielona ?

Znalazłem w szafie coś takiego jak ekspres kolbowy Philips Espresso Duo, może da się z tego otrzymać jakąś sensowną kawę ?

Jaką kawę chce otrzymać ? Lubię mocno "kawową" z mleczną pianką, kupiłem raz na dniach kawy "wyśmienitą kawę z etiopii" ale to był taki kwas, że tego nie dałem rady wypić, dopiero zaczynam z prawdziwą kawą zatem nie znam się na tyle by ją docenić, chciałbym zacząć od czegoś co mi bardzo smakuje i pochodne a na inne rarytasy przyjdzie czas :D

Chciałbym zatem kupić elektryczny młynek (nowy) za te 300zł chyba że warto coś dołożyć i w cenie powiedzmy 500-600zł jest coś o niebo lepszego :D Znajdzie się coś wartego zakupu ?

Szukam i czytam cały czas o młynkach i natknąłem się na takie modele:

Nivona Cafe Grano 130 - mało opinii, że ogólnie spoko
Severin KM 3873 - następca Tchibo, mieli w całym zakresie ale trzeba podkładki mu wsadzić aby tak było
Graef cm702 - droższy niż w/w ale lubi zjadać kawę (trzeba wytrząsać z maszyny)
Graef cm800 - lepsza wersja ?
Wilfa Svart WSCG-2

Ale z racji mojego braku doświadczenia nie mam pojęcia co będzie odpowiednie pod moje potrzeby :/

Pozdrawiam !
« Ostatnia zmiana: 23 Marzec 2017, 18:30:28 wysłana przez Kawiarnik5 »

Offline Martin Eden Mężczyzna

  • Wiadomości: 79
  • Ekspres: Wilfa Svart Classic, FP Bodum, V60, Phin, Bialetti Kitty 6tz, Tygielek
  • Młynek: Wilfa SVART CGWS-130B, Rhinowares