Autor Wątek: Jaki młynek ręczny do Aeropress?  (Przeczytany 10198 razy)

Offline kawag

Jaki młynek ręczny do Aeropress?
« dnia: 11 Lipiec 2015, 12:38:58 »
Nigdy wcześniej nie korzystałem z młynka do mielenia kawy i jestem w tym temacie nowicjuszem. Trochę poczytałem o młynkach, ale natłok informacji i mój brak doświadczenia (jakiegoś punktu odniesienia) w tej kwestii powoduje, że czuję się jak dziecko we mgle. Jedyny wniosek do jakiego doszedłem do taki, żeby kupić młynek ręczny ze względu na stosunek ceny do jakości oraz niewielką ilość miejsca jaką zajmuje. Ponadto porcja kawy będzie przyrządzana tylko dla jednej osoby (tj. dla mnie), a kawę pijam raz dziennie.

W związku z tym poszukuję ręcznego młynka do mielenia kawy pod Aeropress. Ale czy są modele, które umożliwiałyby również zmielenie kawy pod kawiarkę? Oczywiście zakładam, że wiązaloby się to z regulacją żaren. Przy czym zaznaczam, że młynek ma być generalnie pod Aeropress (to jest priorytet), a z kawiarki korzystam sporadycznie.

Cena - tak do 350 zł.

Offline DrUsagi Mężczyzna

• Global Moderator
  • Ekspres: Conti CC100 PM, FE-AR La Peppina, Arrarex Caravel, alternatywa, w renowacji: Pedretti KIM Express
  • Młynek: Gastronomiczne 65mm, małe stożki głównie pod alternatywę
Odp: Jaki młynek ręczny do Aeropress?
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Lipiec 2015, 13:34:31 »
Rhinowares i sporo ci na ziarna zostaje. Albo za te 350 kupisz młynek AP, kawiarkę i jakiś plastikowy dripper ;)

Obejrzyj w sklepach forumowych i porównaj bo gdzieś jest rabat na pierwsze zakupy, gdzieś darmowa wysyłka, a gdzieś ogólnie taniej ;)

LMWDP #469

Offline donkiszot Mężczyzna

• Ojciec Chrzestny
  • Ekspres: v X ) ( ū \≈/ ] [ \ . / [↗ '] …
  • Młynek: C40MK3; Aergrind; KM3873; Wilfa; Santos Silent
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Lipiec 2015, 13:43:43 »
Jeśli chodzi o samo zaparzenie kawy w aero, to dużych wymagań dla młynka tu nie ma. Natomiast aby zacząć przygodę z kawą, lepiej mieć możliwość regulacji mielenia w sporym zakresie.