Cześć! Przepraszam że dopiero teraz, ale jak zwykle musiałem wnikliwie przeanalizować całą sytuację, porozmawiać z biurem obsługi Klienta, sprawdzić maile itd.
Po raz kolejny pragnę podkreślić iż nasza firma nie jest firmą "krzak" której celem jest oszukiwanie czy naciąganie klientów, od lat działamy na rynku i zdobywamy uznanie i renomę za nasze działania i zawsze staramy się o jak najlepsze dla Klienta rozwiązanie, czasem jednak nie jesteśmy sprostać ich często wygórowanym wymaganiom.
Problemy z Gaggia od jakiegoś czasu mocno się nasilają, a w związku z tym że nie jesteśmy oficjalnym serwisem, a jedynie sprzedawcą nie mamy tak dużego wpływu na przebieg napraw
Bardzo mnie to smuci bo od jakiegoś czasu obserwuje niedogodności z tym związane i już podjąłem kroki, abyśmy w przyszłym roku mogli zostać oficjalnym serwisem GAGGIA.
@Marcinmarcin na wstępie przepraszam za brak dosłania obiecanej kawy, musiało to po prostu komuś umknąć w tym szalonym okresie sprzedażowym i oczywiście zaraz po nowym roku wysyłamy do Ciebie przesyłkę z kawą. Co do samej historii naprawy to tak jak wspomniałem nie prowadzimy serwisu gwarancyjnego Gaggia dlatego ekspres trafił do Warszawy do partnera Gaggia w Polsce (nie jest to warszawski serwis Konesso
) i nie mamy wpływu na jakość ich usług. Po wykryciu ponownego "problemu z uszczelką" stwierdziliśmy że tak prostą naprawę zrobimy u siebie żeby nie przedłużać całej akcji. Nie wiem co było spowodowane ponownym podwinięciem się uszczelki, ale dosłaliśmy ja do Klienta który ponownie udał się do NIE NASZEGO serwisu w Warszawie, być może tam powstało jakieś uszkodzenie włącznika które ujawniło się po czasie?
W związku z tym że zakup był na firmę postępowaliśmy zgodnie z procedurami związanymi w przypadku zakupu b2b a nie jak w przypadku Konsumenta.
@Bogi w przypadku Twojego ekspresu było dużo więcej naszej winy
Faktycznie kontakt po naszej stronie na samym początku sprawy nie wyglądał za ciekawie za co najmocniej Cię przepraszam. Sprawa z nie przyjęciem ekspresu do serwisu gwarancyjnego w Warszawie jest powiązana z tym o czym pisałem wcześniej i mam nadzieje, że jak najszybciej uda nam się podpisać umowę na oficjalny serwis Gaggia.
Odpowiedź związana z nie uznaniem rękojmi trwała tak długo ponieważ to mega gorący okres, a dodatkowo w tym czasie wypadały Święta, które wliczały się w czas odpowiedzi
@Bogi zaraz po nowym roku odpowiednia osoba skontaktuje się z Tobą i zaproponuje jeszcze inne, mam nadzieje bardziej satysfakcjonujące rozwiązanie.
@minero co do Twojej sprawy musiałbym na priv dostać jakieś dane żeby dokładnie przeanalizować co i jak
@rubin sporym problemem jest właśnie to, że nie mamy autoryzacji na serwis Gaggia Jeszcze...