Autor Wątek: Gaggia Classic / Konesso.pl - historia niekończących się napraw  (Przeczytany 4318 razy)

Offline Michał Mężczyzna

    • Konesso.pl
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 1065
    • Konesso.pl
  • Ekspres: La Marzocco linea classic, Lelit Victoria, Faema Enova, Ascaso Dream, Jura, Nivona, Aeropress, V60, Chemex, French Press, Moccamaster
  • Młynek: Nuova Simonelli Mythos One, Lelit William, Ascaso, Casadio enea, Hario, Rhinowares
Odp: Gaggia Classic / Konesso.pl - historia niekończących się napraw
« Odpowiedź #15 dnia: 31 Grudzień 2020, 12:31:07 »
Cześć! Przepraszam że dopiero teraz, ale jak zwykle musiałem wnikliwie przeanalizować całą sytuację, porozmawiać z biurem obsługi Klienta, sprawdzić maile itd.
Po raz kolejny pragnę podkreślić iż nasza firma nie jest firmą "krzak" której celem jest oszukiwanie czy naciąganie klientów, od lat działamy na rynku i zdobywamy uznanie i renomę za nasze działania i zawsze staramy się o jak najlepsze dla Klienta rozwiązanie, czasem jednak nie jesteśmy sprostać ich często wygórowanym wymaganiom.

Problemy z Gaggia od jakiegoś czasu mocno się nasilają, a w związku z tym że nie jesteśmy oficjalnym serwisem, a jedynie sprzedawcą nie mamy tak dużego wpływu na przebieg napraw :( Bardzo mnie to smuci bo od jakiegoś czasu obserwuje  niedogodności z tym związane i już podjąłem kroki, abyśmy w przyszłym roku mogli zostać oficjalnym serwisem GAGGIA.
@Marcinmarcin na wstępie przepraszam za brak dosłania obiecanej kawy, musiało to po prostu komuś umknąć w tym szalonym okresie sprzedażowym i oczywiście zaraz po nowym roku wysyłamy do Ciebie przesyłkę z kawą. Co do samej historii naprawy to tak jak wspomniałem nie prowadzimy serwisu gwarancyjnego Gaggia  dlatego ekspres trafił do Warszawy do partnera Gaggia w Polsce (nie jest to warszawski serwis Konesso :) ) i nie mamy wpływu na jakość ich usług. Po wykryciu ponownego "problemu z uszczelką" stwierdziliśmy że tak prostą naprawę zrobimy u siebie żeby nie przedłużać całej akcji. Nie wiem co było spowodowane ponownym podwinięciem się uszczelki, ale dosłaliśmy ja do Klienta który ponownie udał się do NIE NASZEGO serwisu w Warszawie, być może tam powstało jakieś uszkodzenie włącznika które ujawniło się po czasie?
W związku z tym że zakup był na firmę postępowaliśmy zgodnie z procedurami związanymi w przypadku zakupu b2b a nie jak w przypadku Konsumenta.

@Bogi  w przypadku Twojego ekspresu było dużo więcej naszej winy  :Bicz: Faktycznie kontakt po naszej stronie na samym początku sprawy nie wyglądał za ciekawie za co najmocniej Cię przepraszam. Sprawa z nie przyjęciem ekspresu do serwisu gwarancyjnego w Warszawie jest powiązana z tym o czym pisałem wcześniej i mam nadzieje, że jak najszybciej uda nam się podpisać umowę na oficjalny serwis Gaggia.
Odpowiedź związana z nie uznaniem rękojmi trwała tak długo ponieważ to mega gorący okres, a dodatkowo w tym czasie wypadały Święta, które wliczały się w czas odpowiedzi  [emoji38]  @Bogi  zaraz po nowym roku odpowiednia osoba skontaktuje się z Tobą i zaproponuje jeszcze inne, mam nadzieje bardziej satysfakcjonujące rozwiązanie.

@minero  co do Twojej sprawy musiałbym na priv dostać jakieś dane żeby dokładnie przeanalizować co i jak :)

@rubin sporym problemem jest właśnie to, że nie mamy autoryzacji na serwis Gaggia Jeszcze... :cenzura:
http://www.konesso.pl - Sklep z kawą, herbatą i ekspresami & Serwis ekspresów do kawy
wok - kod na 7% rabatu na kawy i akcesoria
wysylkawok - kod na darmową dostawę

RABAT na ekspresy i młynki przydzielam indywidualnie w zależności od modelu i marki.

Offline pawel890 Mężczyzna

  • Wiadomości: 673
  • Ekspres: Rancilio Silvia Auber PID / Flair 58+
  • Młynek: Eureka Mignon Single Dose
Odp: Gaggia Classic / Konesso.pl - historia niekończących się napraw
« Odpowiedź #16 dnia: 31 Grudzień 2020, 16:17:18 »
Totalnie nie rozumiem winy sklepu, tak to jest z gwarancjami w każdym sklepie. :) Ciesz się, że nie musiałeś czekać miesiąc na naprawę.
Darmowe ogłoszenia sprzedaż aut - https://brumly.pl/

Offline trez Mężczyzna

  • Wiadomości: 1184
  • Ekspres: V60, Orea, Aeropress, Tygielek, Melitta, Chemex, Phiny
  • Młynek: C40, FeldGrind, VSSL
Odp: Gaggia Classic / Konesso.pl - historia niekończących się napraw
« Odpowiedź #17 dnia: 31 Grudzień 2020, 20:04:19 »
Cytuj (zaznaczone)
...W związku z tym że zakup był na firmę ... b2b a nie jak w przypadku Konsumenta.

aaale jak się nie jest konsumentem, to nie ma co konsumentować :D Ja tam nie mam pojęcia jak konesso ma w zwyczaju zawieranie umów ale skoro dwa równoprawne podmioty nie dogadują się w ramach warunków ich własnego porozumienia to może jakieś forum prawne było by bardziej właściwe do narzekań ;)

Offline Bogi Mężczyzna

  • Wiadomości: 4
  • Ekspres: Lelit Victoria / Gaggia Classic
  • Młynek: 1Zpresso JE PLUS
Odp: Gaggia Classic / Konesso.pl - historia niekończących się napraw
« Odpowiedź #18 dnia: 03 Styczeń 2021, 14:19:22 »
@Michał, dziękuje za odpowiedź w mojej sprawie oraz wyjaśnienie - uspokoiło mnie i czekam cierpliwe na kontakt.

Offline damianj

  • Wiadomości: 52
  • Ekspres: la pavoni cellini red; Profitec 600.
  • Młynek: ascaso i-2; Niche Zero.
Odp: Gaggia Classic / Konesso.pl - historia niekończących się napraw
« Odpowiedź #19 dnia: 03 Styczeń 2021, 15:04:05 »
Pamiętać należy, iż każda komercyjna firma ma masę klientów. Pewnie ilość klientów liczyć można w tysiącach. Raz na jakiś czas MUSI zdarzyć się fakup. Należy wtedy wyjść z twarzą i tak, żeby klient był bardziej czy mniej, ale zadowolony. Kolega któremu brakło sił/woli/czegoś tam jeszcze postanowił podzielić się swoją frustracją na forum. Jego prawo. Pomogło to innemu użytkownikowi dopiąć swego a i pewnie jemu samemu po wyjaśnieniach konesso trochę ulżyło. Ja myślę, że właśnie po to jest forum, żeby dzielić się swoimi doświadczeniami, zarówno tymi dobrymi jak i negatywnymi. Najważniejsze jest to, że sama firma miała szansę się wypowiedzieć, wytłumaczyć, chociaż nie musiała. Każdy zdrowo myślący potencjalny klient będzie potrafił wyciągnąć wnioski - zdarzył się fakap. Ale przy takiej skali firmy jeden klient u którego coś jest nie tak ? może właśnie taki przypadek pozwoli zmienić procedury i/lub podejście do klienta i jego roszczeń? Wszystkim wyjdzie to na dobre :)

Offline misica

  • Wiadomości: 7
  • Ekspres: gaggia classic 2019
  • Młynek: graef cm 702
Odp: Gaggia Classic / Konesso.pl - historia niekończących się napraw
« Odpowiedź #20 dnia: 03 Styczeń 2021, 20:36:43 »
Co do Gaggia Classic, mam od kilku miesięcy i od nowości kolba dość ciężko  się zapina, aż czasem całą machinę  przesunę, ale  jakoś mi to zbytnio nie przeszkadza.
Poza tym OK

Pozdrawiam

Offline gniewko Mężczyzna

  • Wiadomości: 112
  • Ekspres: Oscar II/Aeropress/FrenchPress
  • Młynek: Rancilio Kryo OD
Gaggia Classic / Konesso.pl - historia niekończących się napraw
« Odpowiedź #21 dnia: 08 Styczeń 2021, 00:36:08 »
Chciałbym podzielić się swoim doświadczeniem z Konesso.

Jestem bardzo zadowolony z jakości obsługi oraz doradztwa Konesso-polecam.

Otrzymałem mnóstwo odpowiedzi i porad przed zakupem od Michała z Konesso.

Kupiłem GC 17.12.2018. Nie miałem z nim żadnych problemów. Być może to był jeszcze okres kiedy Philips nie zdążył zepsuć tego świetnego ekspresu. Po 1 roku i 3 miesiącach zleciłem przeróbki Damianowi z bloga:

https://gaggiaclassicmods.blogspot.com/2019/11/gaggia-classic-pro-2019-cafelat-pid.html

Polecam

Offline Nihil Mężczyzna

  • Wiadomości: 126
  • Ekspres: Lelit Bianca 162T, Aeropress
  • Młynek: Nietzsche Zero, Kinu M47 Phoenix
Odp: Gaggia Classic / Konesso.pl - historia niekończących się napraw
« Odpowiedź #22 dnia: 08 Styczeń 2021, 10:22:12 »
Z jednej strony przykro czytać, że nowa Gaggia, która robi całkiem dobre wrażenie, jest jednak bardziej awaryjna niż poprzednie pokolenia, a jej serwis taki kulawy i fajnie, że takie sprawy zostają poruszone na forum i sprzedawca może się do nich odnieść, z korzyścią dla wszystkich. Z drugiej jednak strony mam straszną bekę z zestawienia dwóch poniższych informacji:

>na pokładzie jest baristka
>jeżdżenie po serwisach przez dwa miesiące z czymś tak banalnym jak wymiana uszczelki w entry level maszynie

Polecam nie zawsze wierzyć kobietom w to co o sobie mówią  ;)

Offline siewcu Mężczyzna

  • Wiadomości: 5099
  • Ekspres: LaPa EP
  • Młynek: Aergrind
Odp: Gaggia Classic / Konesso.pl - historia niekończących się napraw
« Odpowiedź #23 dnia: 08 Styczeń 2021, 11:51:25 »
Z tego co pamiętam to uszczelkę wymienia się łatwo zazwyczaj i bez zbędnych kombinacji, ba - nawet narzędzi za bardzo do tego nie trzeba... Barista powinien sobie z tym poradzić, ale "barista" już niekoniecznie.

A co do rękojmi - dopiero od tego roku przy spełnieniu pewnych warunków firma może być traktowana jako konsument, wcześniej nie miał znaczenia profil działalności firmy - kupione na działalność, ograniczona gwarancja i rękojmia... Z tym trzeba się pogodzić, ale z drugiej strony - kawiarnia wie jak to działa, a jak ktoś kupuje sprzęt do domu i bierze na niego fakturę to potem mogą wyjść niepotrzebne pretensje.

@Michał - powodzenia z autoryzacją na naprawy :)

Offline Michał Mężczyzna

    • Konesso.pl
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 1065
    • Konesso.pl
  • Ekspres: La Marzocco linea classic, Lelit Victoria, Faema Enova, Ascaso Dream, Jura, Nivona, Aeropress, V60, Chemex, French Press, Moccamaster
  • Młynek: Nuova Simonelli Mythos One, Lelit William, Ascaso, Casadio enea, Hario, Rhinowares
Odp: Gaggia Classic / Konesso.pl - historia niekończących się napraw
« Odpowiedź #24 dnia: 08 Styczeń 2021, 12:05:53 »
@siewcu  dzięki, zobaczymy co nam się uda z tym zrobić :)
http://www.konesso.pl - Sklep z kawą, herbatą i ekspresami & Serwis ekspresów do kawy
wok - kod na 7% rabatu na kawy i akcesoria
wysylkawok - kod na darmową dostawę

RABAT na ekspresy i młynki przydzielam indywidualnie w zależności od modelu i marki.

 


Pokaż nieprzeczytane posty: Nowe / Wszystkie / Odpowiedzi