forum.wszystkookawie.pl
Opinie, testy i porównania => Ekspresy automatyczne => Wątek zaczęty przez: vitoldo w 07 Wrzesień 2023, 21:01:09
-
Witam,
Mój ekspres Nivona 796 zakupiony w marcu br. zaliczył wizytę w serwisie. Powodem były :
- komunikaty o konieczności kontaktu z serwisem,
- mielenie kawy w sposób losowy (np. za jednym zamachem cała zawartość zasobnika),
- rozsypywanie zmielonej kawy po całym wnętrzu i robienie lury (oczywiste, bo kawa rozsypana to i nie ma z czego zaparzyć),
- w tacce luźne błoto zamiast w miarę uformowanych ciasteczek
Ekspres wrócił z serwisu utytłany jak nieszczęście ale minimalnie lepiej się zachowuje. Podobno zaktualizowali soft. Była też "konserwacja zaparzacza i testy funkcjonalne OK". Widzę wymienioną uszczelkę na ruchomym "palcu" zaparzacza. Od tego momentu w zasobniku pojawiły się znowu ciasteczka, jednak na krótko. Po tygodniu pracy znowu w zasobniku coraz więcej błota. Pewnie wkrótce wrócą objawy.
A teraz moje konkretne pytanie. Jakie są wymiary oringu z tego palca? Mam zamiar kupić większą ilość i sam wymieniać to tak często jak będzie trzeba. Mogę zmierzyć oring suwmiarką ale to jest zawsze obarczone błędem. Myślę, że ktoś zna konkretne wymiary.
W North oczywiście nie ma żadnego oringu do tego konkretnego modelu.