Autor Wątek: Handpresso Wild Hybrid  (Przeczytany 2812 razy)

Offline w0jtek123

  • Wiadomości: 21
Handpresso Wild Hybrid
« dnia: 01 Kwiecień 2017, 18:57:57 »
Witam,
testował ktoś może urządzenie Handpresso Wild Hybrid?
Z góry zaznaczę że jestem uczniem więc nie stać mnie na ekspres za 3000zł a chciałbym zrobić dobre espresso
chociaż lekko przypominające to z ekspresu (crema, smak itp). Czy to urządzenie podoła?

Pozdrawiam

Offline flexooo

  • Wiadomości: 556
  • Ekspres: Rocket R58, La Peppina, La Pavoni Europiccola, Syfon Hario TCA 5, Kalita, V60, Aeropress
  • Młynek: Mahlkoenig EK43, Comandante Iron Heart
Odp: Handpresso Wild Hybrid
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Kwiecień 2017, 21:05:19 »
Kiedyś znajomy przyniósł i próbowaliśmy.. z pewnością nie mieliśmy wtedy super ziaren, ale za to świeżo palnej. Dla mnie smak wychodził jak z kawiarki, a kombinowania przy tym ogrom.. chyba wolałbym wtedy aeropress i w nim kombinować.. są tampery do aeropressu i jakaś namiastka może by wyszła. Nie wiem w jakich cenach to teraz chodzi, ale chyba ręczny młynek i aeropress za to kupisz.

Offline w0jtek123

  • Wiadomości: 21
Odp: Handpresso Wild Hybrid
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Kwiecień 2017, 10:12:46 »
Kiedyś znajomy przyniósł i próbowaliśmy.. z pewnością nie mieliśmy wtedy super ziaren, ale za to świeżo palnej. Dla mnie smak wychodził jak z kawiarki, a kombinowania przy tym ogrom.. chyba wolałbym wtedy aeropress i w nim kombinować.. są tampery do aeropressu i jakaś namiastka może by wyszła. Nie wiem w jakich cenach to teraz chodzi, ale chyba ręczny młynek i aeropress za to kupisz.



Handpresso to dwie różne metody zaparzania kawy. Handpresso tworzy coś w rodzaju espresso a aeropress coś w rodzaju zwykłej czarnej kawy.

Offline piomic

  • Wiadomości: 2588
  • Ekspres: Rocket Cellini Evoluzione
  • Młynek: MSJ
Odp: Handpresso Wild Hybrid
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Kwiecień 2017, 10:20:34 »
To jeśli wszystko wiesz -- po co to pytanie?