Autor Wątek: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków  (Przeczytany 445891 razy)

Offline ranGo Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 2372
    • Euro Cafe
  • Ekspres: Dalla Corte Mina, Moccamaster, V60, Chemex, Kalitta, Aeropress,
  • Młynek: RTF64, Lido2, Lido3, Ditting, Mahlkoenig, Quamar80e
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #2625 dnia: 25 Styczeń 2024, 13:38:58 »
Właśnie myślę nad tym, jak to zrobić, aby udostępnić treści ze starego sklepu. Postaramy się w najbliższym czasie to zrobić. Jutro trzy nowe kawy znajdą się w sklepie (Kenia Gicherori, Etiopia Yirgacheffe, Kolumbia Geisha Jhon Samboni), a po niedzieli Polish Horse, Indie Monsoon Malabar, Brazilya Capricornio Bosa Nova Chocolate... Cascara też powróci do sklepu, ale będzie i jakiś microlot z Boliwii.

Offline Bazyl

  • Wiadomości: 324
  • Ekspres: Picopresso, Aeropress, Phin, Hario V60, Bialetti Venus, Hario Mizudashi, Hourglass 8 cup
  • Młynek: JX Pro
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #2626 dnia: 31 Styczeń 2024, 14:53:35 »
Są nowe rabaty, zacytuję ranGo:
Na zakupy powyżej  111 zł - 3%

Rozumiem, że chodzi o jednorazowe zakupy na podane kwoty? Wolałem poprzednie rozwiązanie z pułapem kwoty za zakupy ogółem :) Będę musiał kupować droższe kawy :D

Offline michau6

  • Wiadomości: 44
  • Ekspres: aeropress
  • Młynek: graef
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #2627 dnia: 31 Styczeń 2024, 18:36:00 »
Są nowe rabaty, zacytuję ranGo:
Na zakupy powyżej  111 zł - 3%

Rozumiem, że chodzi o jednorazowe zakupy na podane kwoty? Wolałem poprzednie rozwiązanie z pułapem kwoty za zakupy ogółem :) Będę musiał kupować droższe kawy :D
@ranGo przy okazji poruszonego tematu rabatów mam wniosek o wprowadzenie możliwości rezygnacji z niego.
Ostatnio miałem taką sytuację, że kompletując zamówienie pokazało mi kwotę i darmową dostawę. W kolejnym kroku naliczony został automatycznie ten rabat kwotowy. Obniżył on wartość zamówienia poniżej progu darmowej dostawy. Skutkowało to finalnie większą kwotą niż gdyby rabatu nie było. Czyli wyszedł taki rabat podwyższający cenę
Raz niestety zrezygnowałem z zakupu. Drugi raz zmieniłem kawę na inną żeby załapać się na darmową wysyłkę.
A przecież nie o to chodzi. Rabat powinien być przyjemny i korzystny dla klienta a nie zmuszać go do modyfikacji zamówienia czy wręcz rezygnacji z zakupu, c'nie?

Alternatywą jest modyfikacja rabatu tak aby próg darmowej dostawy był liczony bez niego.

Offline MSL

  • Wiadomości: 699
  • Ekspres: Decent, ECM Technika IV Profi, Orchestrale Nota
  • Młynek: Ceado E37S, Ceado E37J, Ceado E6P, Compak K3
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #2628 dnia: 31 Styczeń 2024, 19:14:00 »
Też uważam, że poprzedni system rabatowy był o wiele lepszy, w tym grupa WOK.

Offline ranGo Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 2372
    • Euro Cafe
  • Ekspres: Dalla Corte Mina, Moccamaster, V60, Chemex, Kalitta, Aeropress,
  • Młynek: RTF64, Lido2, Lido3, Ditting, Mahlkoenig, Quamar80e
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #2629 dnia: 31 Styczeń 2024, 22:20:39 »
Dzisiaj stuknęło 1000 zamówienie w nowym sklepie. Mieliśmy parę wskazówek co poprawić, staramy się wysłuchać was i robić modyfikacje na bieżąco, w miarę możliwości. Nie wszystko da się z poziomu administratora zmienić, niektóre modyfikacje wymagają przerobienia skryptów. Wtyczki do WooCommerce należy sprawdzić, zanim ich się zainstaluje/uaktualni, a nawet te płatne nie dają gwarancję, że sklep się, nie rozsypie. Mieliśmy dwie instalację takich płatnych wtyczek, jedna, która miała pozwolić na integrację z kurierem DPD i druga-właśnie dodawanie grup rabatowych. Nie udało nam się na samym początku zrobić te dwie integracje, co nie oznacza, że z nich zrezygnowaliśmy. Jeżeli uporamy się z tym problemem, to grupa WoK może zostać przywrócona.



Odnośnie do progu darmowej przesyłki, w starym sklepie po zalogowaniu mieliście widoczne ceny już z rabatem przed przekroczeniem progu rabatowego. Teraz jest tak samo. Zawsze można dołożyć do zakupów kawę lub nawet worek po kawie za 3,50 i przekroczyć próg darmowej wysyłki. Najprościej będzie obniżyć próg darmowej wysyłki o te dwa zł i będzie po problemie. Co miesiąc dokładamy do tych darmowych przesyłek minimum 3500 zł. Na rabaty kwotowe odchodzi dodatkowo około 2500 zł. Największy rabat, z którego można skorzystać i tak jest, przy zakupię pół kg paczek, ale nie jest ujęty w ogólnym rozliczeniu.

 Druga sprawa, że kawy są i przed rabatowaniem wycenione u nas dosyć korzystnie. Sprawdzając przed zakupem, można zobaczyć, że ceny u nas są przynajmniej na tym samym poziomie lub o parędziesiąt złotych na kilogramie niższe niż w innych palarniach. Różnica w cenie może być związana z wolumenem sprzedaży, zakupem surowca, kosztami prowadzenia działalności, ale nie wyceniamy kawy w oparciu o ceny z innych palarni. Każdy prowadzi swoją firmę i ustala co jest dla niego i jego klientów dobrze.

Z naszej strony, jesteśmy zadowolony ze zmiany sklepu, bo w poprzednim należało wypełniać ręcznie zlecenia kurierskie, faktury i paragony, sprawdzać płatności i wysyłać linki, jeżeli płatność się nie powiodła. Miesięcznie oszczędzamy przynajmniej dwie ryzy papieru na drukowanie faktur i zamówień, i minimum dwie godziny dziennie na te wszystkie czynności. Praca przy realizacji zamówień stała się dużo przyjemniejsza.

Mamy małe opóźnienie w dostawie kaw z Włoch, dwie palety dotarły, a jedna została w magazynie, ale i to za chwilę się rozwiąże i nowe kawy wejdą do sklepu. Od jutra wraca do sprzedaży kawa bezkofeinowa, tym razem będzie to mieszanka espresso, Arabika 75% i Robusta 25%, w procesie dekofeinizacji gorącą wodą. Polish Horse tak samo powrócił, a w mieszance znalazł się Salwador Tres Peuertas-plantacja Santa Anna i perłowa Robusta z Kuby z certyfikatem BIO. W sekcji espresso będzie jeszcze nowości początkiem lutego a w sekcji jasno palonych kaw, na jutro są zaplanowane do palenia Rwanda Simbi Red Bourbon Honey i Kostaryka Sonora Red Catuai Honey.

Zrzut ekranu 2024-01-31 o 22.13.13.png

Offline MSL

  • Wiadomości: 699
  • Ekspres: Decent, ECM Technika IV Profi, Orchestrale Nota
  • Młynek: Ceado E37S, Ceado E37J, Ceado E6P, Compak K3
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #2630 dnia: 01 Luty 2024, 12:42:48 »
Nie no, najważniejsze, że Ci się to wszystko spina biznesowo i sprawdza(nowy sklep). Prawdą również jest, że kawy u Ciebie są korzystnie wycenione. Niezależnie od rabatów, kupuję już od lat(jak i pewnie wielu innych) i nadal kupować będę. :)

Offline michau6

  • Wiadomości: 44
  • Ekspres: aeropress
  • Młynek: graef
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #2631 dnia: 01 Luty 2024, 14:08:44 »
@ranGo
Chodzi mi o niespójność informacji w sklepie oraz rabat który de facto podnosi cenę zamiast ją obniżać. A jednocześnie nie ma możliwości rezygnacji z rabatu.
Domyślam się że nie taka była idea.

Pozwoliłem sobie zasymulować taką sytuację i zrobić zrzuty ekranu dla zobrazowania.
1. W koszyku po prawej stronie info o darmowej dostawie dla tego zamówienia.
2. Na stronie finalizacji zamówienia i płatności kwota jest zrabatowana automatycznie a dostawa już płatna. Kwota sumaryczna wyższa niż krok wcześniej w koszyku.
3. W 'duzym' koszyku jest mix. Informacja o darmowej dostawie dla zamówienia a jednocześnie 12 zł za paczkomat.

Offline ranGo Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 2372
    • Euro Cafe
  • Ekspres: Dalla Corte Mina, Moccamaster, V60, Chemex, Kalitta, Aeropress,
  • Młynek: RTF64, Lido2, Lido3, Ditting, Mahlkoenig, Quamar80e
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #2632 dnia: 01 Luty 2024, 15:59:16 »
OK, udało się problem rozwiązać, nikt nie musi rezygnować z udzielanego rabatu. Próg darmowej przesyłki jest teraz ustawiony przed rabatowaniem.

Zrzut ekranu 2024-02-1 o 15.42.58.png

Offline Dawid_C

  • Wiadomości: 89
  • Ekspres: V60, Flair Pro 2
  • Młynek: C40 MK3, Jx-Pro
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #2633 dnia: 01 Luty 2024, 16:49:24 »
Kiedy mniej więcej można spodziewać się powrotu Cascary? Chciałbym kupić trochę ziaren pod przelew i tylko jej brakuje mi do pełni szczęścia  :D
« Ostatnia zmiana: 01 Luty 2024, 17:26:49 wysłana przez Dawid_C »

Offline michau6

  • Wiadomości: 44
  • Ekspres: aeropress
  • Młynek: graef
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #2634 dnia: 01 Luty 2024, 16:52:54 »
OK, udało się problem rozwiązać, nikt nie musi rezygnować z udzielanego rabatu. Próg darmowej przesyłki jest teraz ustawiony przed rabatowaniem.

 [ Invalid Attachment ]
Genialnie. Dzięki za szybkie działanie

Offline ranGo Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 2372
    • Euro Cafe
  • Ekspres: Dalla Corte Mina, Moccamaster, V60, Chemex, Kalitta, Aeropress,
  • Młynek: RTF64, Lido2, Lido3, Ditting, Mahlkoenig, Quamar80e
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #2635 dnia: 01 Luty 2024, 19:28:54 »
Cascara pojawi się jutro, postaram się od samego rana ustawić ją w sklepie. W weekend jeszcze mikrolot z Peru dołączy do kaw przelewowych, finca Los Santos spod samiuśkich Andów….



« Ostatnia zmiana: 01 Luty 2024, 19:55:30 wysłana przez ranGo »

Offline Dawid_C

  • Wiadomości: 89
  • Ekspres: V60, Flair Pro 2
  • Młynek: C40 MK3, Jx-Pro
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #2636 dnia: 01 Luty 2024, 19:52:59 »
Super, dziękuję za odpowiedź! W takim razie jutro szykują się zakupy  [emoji38]

Online MrOwArdm

  • Wiadomości: 125
  • Ekspres: Ascaso Duo PID
  • Młynek: Fiorenzato All Ground
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #2637 dnia: 06 Luty 2024, 13:38:31 »
HEjka. Zamówiłem pierwszy raz na próbę Cascarę. Ktoś podpowie jak to zaparzyć?
Dysponuję tylko Chemexem i kolbowcem :)

Offline krystians Mężczyzna

  • Global Moderator
  • Wiadomości: 6232
    • Lens tru3
  • Ekspres: ap, fp, moka, phin, tygielek, v60-2, Kalita, Kompresso
  • Młynek: Kinu m47, Wilfa Uniform
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #2638 dnia: 06 Luty 2024, 14:01:14 »
Ja robię tak, pełna infuzja czyli zalewasz wrzątkiem jakieś 8 g cascary na 100 g wrzątku. Po zalaniu pomieszać intensywnie i zostawić na jakieś 8-10 minut, potem zamieszać i nalewać do filiżanek.
« Ostatnia zmiana: 06 Luty 2024, 17:34:08 wysłana przez krystians »

Offline Jka57 Mężczyzna

  • Wiadomości: 1967
  • Ekspres: Kolbowy, dźwigniowy, 3 przelewowe i kilka innych do przelewania
  • Młynek: 4 elektrycznych + 2 ręczne
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #2639 dnia: 06 Luty 2024, 16:36:50 »
Zamówiłem pierwszy raz na próbę Cascarę.

Można wiedzieć jak - bo na stronie pokazuje mi ze nie ma.
A też bym kupił za niedługo lato będzie to było by co robić i pić.
Profili mam sporo to by się coś dobrało sitko i kolba też by się znalazły.

20240206_163159.jpg

Jka
Ludzie dzielą się na tych co żyją co umarli i tych co pływali po morzach i oceanach.....

 


Pokaż nieprzeczytane posty: Nowe / Wszystkie / Odpowiedzi