Autor Wątek: Jaka kawiarke zakupic  (Przeczytany 6661 razy)

Offline kurek1978

  • Wiadomości: 13
Jaka kawiarke zakupic
« dnia: 09 Grudzień 2018, 20:24:03 »
Witam.Mam pytanie jaka kawiarke lepiej zakupic bo jestem laikiem wtym temacie kawiarka kawiarka bialetti kremina ze spieniaczem czy lepiej Bialetti Kawiarka Moka Express 3Tz i dotego spieniacz.Prosze o pomoc
« Ostatnia zmiana: 09 Grudzień 2018, 20:27:05 wysłana przez kurek1978 »

Offline donkiszot Mężczyzna

  • Ojciec Chrzestny
  • Wiadomości: 7056
  • Ekspres: v X ) ( ū \≈/ ] [ \ . / [↗ '] …
  • Młynek: C40MK3; Aergrind; KM3873; Wilfa; Santos Silent
Odp: Jaka kawiarke zakupic
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Grudzień 2018, 21:23:48 »
Lepiej spieniacz osobno.

Offline Mireksm

  • Wiadomości: 222
  • Ekspres: Lelit pl91t, kremina, florina 6tz
  • Młynek: i1 mini, mym54, mym55
Odp: Jaka kawiarke zakupic
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Grudzień 2018, 21:40:46 »
Mam kremine ale tylko ze wzgledu na czeste wyjazdy. Jezeli do domu to osobno. 3tz to na jedna osobe porcja i tylko bialetti...

Offline k3lt Mężczyzna

  • Wiadomości: 584
  • Ekspres: G.A.T Lady 2tz, Phin, Hario Mizudashi, AeroPress, FrenchPress
  • Młynek: Nivona CafeGrano 130
Odp: Jaka kawiarke zakupic
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Grudzień 2018, 21:55:33 »
Witam.Mam pytanie jaka kawiarke lepiej zakupic bo jestem laikiem wtym temacie kawiarka kawiarka bialetti kremina ze spieniaczem czy lepiej Bialetti Kawiarka Moka Express 3Tz i dotego spieniacz.Prosze o pomoc

Kup sobie french pressa do spieniania mleka, nie ma problemu z usyskaniem odpowiedniej konsystencji nawet do latte art juz nie mowiac o cappucino. Polecam tego z Ikei ew. Ambition, koszt w obu przypadkach ok 25 zł.
Kawiarka to juz wedle upodoban (i potrzeb).

Offline szym-h Mężczyzna

  • Wiadomości: 432
  • Ekspres: phin, pl41tem
  • Młynek: Cunill Tron, mym54
Odp: Jaka kawiarke zakupic
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Grudzień 2018, 22:20:16 »
Cześć,