Autor Wątek: Wilfa Balance  (Przeczytany 1588 razy)

Offline tomazi78

  • Wiadomości: 6
Wilfa Balance
« dnia: 22 Luty 2023, 20:32:05 »
Posiada ktoś może młynek Wilfa Balance i może podzielić się opinią?

Czy jakościowo to będzie podobna półka (cenowa chyba tak) do SVART AROMA?

Jestem mocno początkujący wiec proszę o wyrozumiałość. Nie mam jeszcze levelu HIGH, ani nawet MEDIUM, a domownicy raczej nie przepadają za espresso bo nie ma czego się napić  [emoji38]. Bardziej chodzi więc o przemiał do standardowej kawy z ekspresu jak dla gości. Priorytetem jest czystość i łatwość w obsłudze.


Offline sliwkawkawie Mężczyzna

  • Wiadomości: 1
  • Ekspres: Melitta Aromafresh
  • Młynek: Timemore C2, Wilfa balance
Odp: Wilfa Balance
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Czerwiec 2023, 12:47:40 »
Hej, posiadam takowy. Od dwóch tygodniu. Jeszcze za wcześnie na opinię. Ale pierwsze doświadczenia ok.
Młynek mieli pod alternatywne metody parzenia ewentualnie pod kolby domowe, które udają parzeenie esspresso, a bardziej są skondensowaną kawiarką.
Mielenie jest w miarę równomierne. Kawki wychodzą powtarzalne.
Z zauważonych dobrych stron:
- mielenie równomierne
- ładny design
- kompaktowy, zajmuje mało miejsca
- `nie jest zbyt głośny
- fajny mechanizm rozkładania młynka i dostęp do żaren
- ustawianie grubości mielenie po numerkach.


Z mankamentów:
- młynek lub chomikować około 1% mielonego ziarna. Trzeba przechylać i opukać by oddał.
- pojemnik na mieloną ma gumową pokrywkę, zdecydowanie pomyłka. Sam pojemnik ze stali jest ok.
- krótki kabel zasilania bez możliwości zwinięcia w obudowie
- luzy przy skali ustawiania grubości mielenia


Dam znać czy warto. Na razie jestem zadowolony. Kupiłem z dużą przeceną od ceny pierwotnej za około 5 i pół stówy, więc na razie stosunek ceny do jakości jest zadawalający

Offline sir.Tomasz

    • o
  • Wiadomości: 4
  • Ekspres: o
  • Młynek: o
Odp: Wilfa Balance
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Sierpień 2023, 23:08:35 »