Autor Wątek: Młynek elektryczny żarnowy 200-300zł  (Przeczytany 47078 razy)

krystofffer

  • Gość
Młynek elektryczny żarnowy 200-300zł
« dnia: 20 Październik 2013, 22:09:41 »
Witam!

Chcę sobie zrobić prezent na gwiazdkę i szukam żarnowego młynka w granicach 200 do maksymalnie 300zł. Czytałem wiele tematów na tym forum, gdzie wiem już że bardzo dobrego młynka w tej cenie nie uświadczę. Póki co dysponuję kawiarką, french press'em oraz ekspresem ciśnieniowym DeLonghi 14f (w przyszłości planuję zmianę ekspresu ale maksymalnie do kwoty 500zł), tak więc jestem kawoszem amatorem:)

Interesuje mnie młynek, który zmieli kawę zarówno grubiej (np. french press), drobniej do moki, oraz jeszcze drobniej do ekspresu (tu zadowoliła by mnie jakość zmielenia jaką oferują gotowe kawy popularnych producentów, zdaję sobie sprawę że w tej cenie o jeszcze drobniejsze zmielenie będzie baaaardzo trudno).

Wiele osób pisze, że dobry młynek zaczyna się od solis scala w górę, jednak nie mogę sprawdzić jego aktualnej ceny, gdyż chyba w żadnym sklepie już nie można go kupić. Jeszcze więcej osób zachwala młynek z tchibo - tu niestety nie wiadomo kiedy i czy będą. Pani dziś w sklepie powiedziała że trzeba śledzić stronę i może przed świętami się pojawią. Jednak nie wiem czy ten model co się teraz pojawi, będzie tak samo dobry jakościowo jak ten polecany na tym forum (głównie posty z lat 2008-2009, czyli minęło już kilka lat:) )

Zastanawiają mnie młynki:
* DeLonghi kg79 - 180zł (ew. model kg89, za 230zł ale różni się chyba tylko wykonaniem)
* Krups GVX2 - 300zł (czyli górna granica budżetu)
* Severin KM 3873 - 280zł (tchibo?)

Interesuje mnie opcja zmielenia kawy również tylko na 1 porcję - nie wiem jak to wygląda w przypadku młynków DeLonghi, gdyż podziałka zaczyna się od 2.

Bardzo proszę o pomoc, aby te pieniądze się nie zmarnowały.

Offline donkiszot Mężczyzna

  • Ojciec Chrzestny
  • Wiadomości: 7056
  • Ekspres: v X ) ( ū \≈/ ] [ \ . / [↗ '] …