Autor Wątek: Serwis Delonghi ESAM420.80.TB  (Przeczytany 1034 razy)

Offline Mike1980!

  • Wiadomości: 2
  • Ekspres: Delonghi ESAM420.80.TB
Serwis Delonghi ESAM420.80.TB
« dnia: 28 Listopad 2023, 11:35:09 »
Witam wszystkich,

Czy ktoś miał do czynienia z serwisem Delonghi na gwarancji ?
Ja mam aktualnie tą wątpliwą przyjemność i już mam dosyć tej drogi przez mękę.

Pod koniec października, około 3 tygodnie przed końcem 2 letniej gwarancji ekspres przestał płukać i wyskoczył komunikat włóż dyszę pary.
Po włożeniu napełniał układ i robił kawę, lecz po wyłączeniu i odstaniu 2-3 godzin wszystko od nowa.

Ekspres zawieziony do serwisu autoryzowanego na Gdańsk i czekam.
Po około 1,5 tygodnia wymienili króciec (plastikowe kolanko) i oddali. Niestety po pierwszej kawie problem powrócił.

Znowu do serwisu, oni mówią, że to technik nie sprawdził dokładnie no i tym razem wszystko sprawdzą porządnie przed oddaniem.
06-11-2023 odbieram ekspres. Tym razem wymienili przepływomierz.
Niestety 1 kawa i to samo. Po prostu masakra jakaś.

Tego samego dnia im zawiozłem i do dziś dnia czekam, a oni jak ich dopytuję co z ekspresem to cytując serwis
"mamy 30 dni roboczych bez sobót, niedziel i świąt na odpowiedź więc mogę sobie odhaczać w kalendarzu i wtedy dzwonić"    ...  :cenzura:
Pisałem do centrali  Delonghi w tej sprawie to mi punkt z regulaminu wysłali,
"Usterki, o których mowa w pkt. 2, ujawnione w okresie trwania gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie nieprzekraczającym 30 dni roboczych od daty przyjęcia urządzenia do naprawy w autoryzowanym serwisie, chyba że Kupujący wyraził pisemną zgodę na przedłużenie tego terminu."

Na pytanie jak to liczyć przecież usterka nie usunięta to odpowiedź
"Witamy ponownie,
Zgodnie z warunkami gwarancji, nasze autoryzowane serwisy mają 30 dni roboczych na naprawę urządzenia od daty przyjęcia sprzętu do serwisu.
Pozdrawiam,
Monika M.
De'Longhi Group - De'Longhi"


Nadal nie wiem jak to mam liczyć bo już ponad miesiąc minął z jedną usterką, lecz jak za każdym razem nadadzą nowy numer zgłoszenia to mogą oddać mi znowu niesprawny i jak odwiozę to kolejne 30 dni roboczych.
Jak się pytam ile razy mogą tak naprawiać, to nie ma limitu.
Chyba, aż się zmęczę i kupię coś innego, lub minie ich 3 letnia gwarancja.

Reasumując jak możesz na rękojmię to nie polecam oddawać na serwis. Przy rękojmi możesz żądać oddania pieniędzy i po jednej nieudanej naprawie już muszą oddać.

Nie wiem jakie wy macie doświadczenie z serwisem, ale takie coś to w sumie mnie jeszcze nie spotkało.

EDIT:
Mam odpowiedź z cenrali:
Witamy ponownie,

Przy każdej oddzielnej naprawie obowiązuje termin do 30 dni roboczych na zakończenie naprawy.

Pozdrawiam,
Monika M.
De'Longhi Group - De'Longhi


Czyli jak oddadzą niesprawne i to się zareklamuje to kolejne 6 tygodni czekasz i tak, aż wymiękniesz.
 
« Ostatnia zmiana: 28 Listopad 2023, 11:47:05 wysłana przez Mike1980! »

Offline Mike1980!

  • Wiadomości: 2
  • Ekspres: Delonghi ESAM420.80.TB
Odp: Serwis Delonghi ESAM420.80.TB
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Listopad 2023, 19:57:45 »
Witam wszystkich ponownie,

Po naciśnięciu na support Delonghi uzyskałem oficjalną odpowiedź. Wytłuszczone.

Witamy ponownie,

w przypadku nieskutecznej naprawy oddajemy niesprawny sprzęt i po ponownym przyjęciu do serwisu liczymy czas 30 dni od nowa.

Pozdrawiam,
Monika M.
De'Longhi Group - De'Longhi


Jak obiecali tak zrobili, dziś odebrałem ekspres już po trzeciej naprawie i nadal problem nierozwiązany i nadal nie płucze. BRAWO SERWIS.
Ale potwierdzeni zakończenia reklamacji mam  :brawa:
Ciekawe jak się to zakończy.

Ja zaczynam drugi miesiąc bez ekspresu.



Offline Ziutek

  • Wiadomości: 11
  • Ekspres: Krups ea895e10
  • Młynek: Wbudowany
Odp: Serwis Delonghi ESAM420.80.TB
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Styczeń 2024, 21:14:28 »
A dokładniej opisując problem techniczny z ekspresem to chodzi o to że co uruchomienie chce się napełnić?
Podejrzewam że ekspres w środku jak to ekspres jest zanieczyszczony i panom na serwisie nie bardzo chce się to czyścić i wymieniać to co trzeba itp... Zasada działania ekspresów jest prosta tylko delonghi bardziej jest elektroniczny niz hydrauliczny (np krups)... Jesteś w stanie dostać pełną dokumentację z naprawy tego ekspresu?

Offline Tomo Mężczyzna

  • Wiadomości: 131
  • Ekspres: NS Oscar 2 | NS Musica [WIP] | Phin
  • Młynek: J-max | Sculptor 064s
Odp: Serwis Delonghi ESAM420.80.TB
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Styczeń 2024, 21:44:55 »
Ja myślę, że następnym razem po prostu oddać sprzedawcy na zasadach rękojmi i mamy wtedy ustawowe terminy i zasady.
A serwis delonghi jak widać to istny żart…

Offline Ziutek

  • Wiadomości: 11
  • Ekspres: Krups ea895e10
  • Młynek: Wbudowany
Odp: Serwis Delonghi ESAM420.80.TB
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Styczeń 2024, 11:31:53 »
Jeszcze jakby elektrozawory wymienili w tym ekspresie i dalej był ten sam problem to chyba pozostaje płyta sterującą całą elektroniką do wymiany... Rekojmia tak ale wydaje mi się że termin przepadł już chyba na to

 


Pokaż nieprzeczytane posty: Nowe / Wszystkie / Odpowiedzi