Autor Wątek: Czy ten młynek będzie dobry dla mnie?  (Przeczytany 8550 razy)

Offline ralph Mężczyzna

  • Wiadomości: 236
  • Ekspres: DeLonghi EC 685, V60-02, AP, CD, Bialetti 4tz
  • Młynek: Severin KM 3873, C40 MK3
Czy ten młynek będzie dobry dla mnie?
« dnia: 24 Czerwiec 2020, 12:26:45 »
Na początek chciałem Wszystkich serdecznie przywitać jako, że jestem nowy na tym forum.  :bry:
Niestety jako, że popełniłem klasyczny błąd i najpierw kupiłem ekspres kolbowy zachęcony licznymi pozytywnymi opiniami na wszelkich stronach popularnych sklepów typu rtvagd i tych o nazwach zaczynających się na media... stałem się (nie)szczęśliwym jak się okazało posiadaczem Delonghi EC 685.M oraz młynka do kawy Delonghi KG 89 (który na szczęście po tygodniu użytkowania udało mi się zwrócić). Od ok trzech tygodni intensywnie studiuję te forum dlatego wiem co większość osób myśli o tym ekspresie więc zaoszczędźcie mi proszę komentarzy w tej kwestii. Podjąłem decyzję, że przynajmniej przez rok pomęczę się z tym ekspresem a jeśli a jeśli zapał, który się u mnie pojawił w kwestii kawy nie zniknie pomyślę nad jego zmianą - na chwilę obecną zakupiłem dodatkową kolbę i sitka, które przerobiłem na bezciśnieniowe a co do dyszy spieniającej nie będę raczej modyfikować z uwagi na ewentualną sprzedaż w przyszłości na gwarancji (osoba, która będzie chciała go kupić pewnie nie zrozumie tej potrzeby natomiast osoba, która ją zrozumie nie kupi tego Delonghi  :)), poza tym ja pijam zdecydowanie częściej czarne (obecnie preferuje dopio 2x dziennie + jakaś mleczna) kawy natomiast żonie po przejściu z kawy rozpuszczalnej/zbożowej i tak wszystko smakuje byle z dużą ilością mleka.
A teraz do meritum sprawy. Tak jak pisałem nie wiem jak potoczy się moja kawowa przygoda, wiem natomiast, że potrzebuje przyzwoitego młynka. Przeczytałem wiele wątków i dopasowując je do moich oczekiwań  wyszło mi, że najbardziej pasuje do mnie Baratza Sette 30 AP a to dlatego, że:
- szukam młynka nowego