Autor Wątek: Automat do +/- 2600PLN  (Przeczytany 15414 razy)

Offline szary_czlowiek Mężczyzna

  • Wiadomości: 3
Automat do +/- 2600PLN
« dnia: 15 Grudzień 2015, 22:17:51 »
Cześć,
dopiero co się zarejestrowałem i od razu mam jakąś sprawę, wiem, że to źle wygląda, ale wybaczcie. Szukam jakiegoś ekspresu (jestem totalnym laikiem, nigdy nie miałem żadnego) do +/- 2600zł, w którym:
- można używać kawy mielonej i ziarnistej
- można zrobić cappuccino/latte używając jednego przycisku

Wybrałem dwa modele: DeLonghi ECAM22.360 albo Saeco HD8769. Wiem, że mają one pojemnik na mleko, ale w tej cenie raczej nie znajdę chyba nic innego? Który z tych dwóch byście wybrali? Może macie do polecenia coś innej marki lub inny model w takiej kwocie, który będzie miał 'one-touch' i wężyk?
Niestety nie wchodzi w grę inna konfiguracja, to musi być automat i koniecznie musi posiadać funkcję one-touch.
Bardzo proszę o pomoc.

Offline DrUsagi Mężczyzna

  • Global Moderator
  • Wiadomości: 6342
  • Ekspres: Conti CC100 PM, FE-AR La Peppina, Arrarex Caravel, alternatywa, w renowacji: Pedretti KIM Express
  • Młynek: Gastronomiczne 65mm, małe stożki głównie pod alternatywę
Odp: Automat do +/- 2600PLN
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Grudzień 2015, 22:29:25 »
ech...  :Bicz:
Witaj, i poczytaj kilka ostatnich wątków o automatach. Tam coś znajdziesz. Powtórzę - pojemnik na mleko to zło :ogien:

A jak czytać nie masz siły to bierz Nivona  CafeRomatica 757
LMWDP #469

Offline dowicz Mężczyzna

  • Wiadomości: 184
  • Ekspres: Rocket Cellini Evoluzione V2, Aeropress, Kalita, Frenchpress
  • Młynek: Macap M5D Plus, Rhinowares, Wilfa Svart
Odp: Automat do +/- 2600PLN
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Grudzień 2015, 22:56:54 »
A jak czytać nie masz siły to bierz Nivona  CafeRomatica 757

O! to jest konkret. Po co czytać kilkadziesiąt stron wątków  kawka , w których w kółko jest ten sam wniosek ---> kup kolbowca jeśli espresso, a jeśli nie stać to spróbuj mokki lub alternatyw.