Bardzo chciałem wam podziękować, za wsparcie i uświadomienie mi, że faktycznie wina może być po stronie żaren.
W skrócie zrobiłem jak napisaliście, kontakt ze sklepem i kontakt z producentem.
1. Kontakt ze sklepem bez problemowy, opisałem tylko jak wyglądają żarna, jakiej kawy używam i jakieś tam małe detale, ale nie wchodziłem w szczegóły jako, że to pierwszy mail. Kontakt ze strony sklepu praktycznie natychmiastowy, polecili mi abym się skontaktował z producentem i jeśli producent odmówi wymiany/ naprawy to oni to zrobią , ale będzie to wymagało wysłania młynka do nich. O to wiadomości (pozwoliłem sobie zamazać pewne dane):
![markup_1000004517.png](https://forum.wszystkookawie.pl/index.php?PHPSESSID=s5musi4f8nnrjmva02cb6acej2&action=dlattach;topic=14715.0;attach=42874;image)
![Screenshot_20240627-102518.png](https://forum.wszystkookawie.pl/index.php?PHPSESSID=s5musi4f8nnrjmva02cb6acej2&action=dlattach;topic=14715.0;attach=42876;image)
Kontakt z producentem, też bez żadnych problemów, ale na odpowiedź zwrotną czekałem kilka dni. Było to spowodowane tym, że musieli zasięgnąć opinii swoich ekspertów i przeanalizować zdjęcia jakie podeslalem. Pisząc maila bardziej położyłem nacisk na to co pisaliście, czy moze coś poszło nie tak na linii produkcyjnej, bo żarna tak wyglądają po zmieleniu kilku kg kawy.
![markup_1000004519.png](https://forum.wszystkookawie.pl/index.php?PHPSESSID=s5musi4f8nnrjmva02cb6acej2&action=dlattach;topic=14715.0;attach=42878;image)
![markup_1000004520.png](https://forum.wszystkookawie.pl/index.php?PHPSESSID=s5musi4f8nnrjmva02cb6acej2&action=dlattach;topic=14715.0;attach=42880;image)
Finalnie sprawa zakończyła się tak, że dostałem nowe żarna tylko, że przysłali czarne. Foto do wglądu. Mam nadzieję , że będą pasować. Czy faktycznie był jakiś problem na linii produkcyjnej, pewnie tego się nie dowiemy, ale firma wzięła to na klatę i przysłali nowe. Bardzo dziękuję za wsparcie z waszej strony. Trochę muszę poczytać o czarnych żarnach.