Cała ta dyskusja o wyglądzie czy też zmianie wyglądu torebek na kawę z palarni Mastro Antonio ma niewielki sens, moim zdaniem.
Klient rzeczywiście kupuje oczami i wygląd jest jednym z pierwszych czynników wpływających na decyzję o zakupie. Zanim zobaczymy cenę, widzimy opakowanie, taka jest kolej rzeczy. Ale ma to miejsce w tradycyjnym sklepie, w którym znajduje się wiele podobnych produktów i klient musi wybrać jeden z nich. Zaś w sklepie internetowym Antonia opakowań nie widać, konkurencja również nie wystawia tam swoich produktów. Więc opakowanie pod względem wizualnym ma drugorzędne znaczenie. Klient wybiera towar na podstawie opisu kawy, jej charakterystyki i zastosowań, i to musi byś sporządzone rzetelnie. A opakowanie, wystarczy, że będzie estetyczne, szczelne i wyraźnie opisane. Przecież nikt nie kupi kawy z tej palarni, bo mu się spodobały torebki z drobiowym szlaczkiem. W tym przypadku liczy się zawartość, to co jest w środku, czyli ziarenka.