forum.wszystkookawie.pl
Poradniki - czyli jak mam to zrobić? => Zakupy przez internet => Wątek zaczęty przez: tom517 w 27 Wrzesień 2022, 11:01:42
-
Czy komuś ostatnio udało się coś zamówić w ebarista.pl lub atp-czesci ? Mam niezrealizowane zamówienie z kwietnia i nikt nie odpowiada na maile, raz udało się dodzwonić ale niewiele to pomogło.
-
Czy komuś ostatnio udało się coś zamówić w ebarista.pl lub atp-czesci ? Mam niezrealizowane zamówienie z kwietnia i nikt nie odpowiada na maile, raz udało się dodzwonić ale niewiele to pomogło.
Nie polecam ATP, TOP3 najgorszej obsługi klienta z jaką mieliśmy do czynienia. Nie będę wchodzić w szczegóły, generalnie po miesiącu i kilku telefonach z odpowiedzią 'już idzie' nic się nie działo. Inny sklep ogarnął temat w 3 dni.
Pozdrawiam,
Paweł
-
potwierdzam , dno i warstwa mułu
-
Najlepiej chyba tutaj zamawiać części: https://www.gastroparts.com/pl/
-
Update w temacie eBarista / atp części.
Zamówienie trwało sporo dłużej niż miało, ostatecznie jednej części nie dostałem (nie chciałem więcej czekać a nie była wymagana). Kontakt trudny, ale odrobina uparcia pomaga.
Ponoć mieli teraz “przeprowadzkę” i to wszystko wydłużyło.
Człowiek z którym się kontaktowałem zarzekał się że przez lata są na rynku i większość zadowolona, niemniej jednak bardzo słabe wrażenie z mojej strony.
Robiłem za to kilka razy zamówienia z gastroparts i tam zawsze było szybko i przewidywalnie - polecam korzystać z ich usług (sprzedają też przez allegro).
-
Ja w październiku kupowałem w atp parę drobiazgów i poza niezbyt szybką wysyłką, faktycznie zgodnie z info parę dni trwało spakowanie przesyłki, wszystko przebiegło bezproblemowo. Natomiast asortyment i ceny lepsze niż w gastroparts
-
Dosyć niedawno w ogóle nie doczekałem się odpowiedzi od ATP. Z Gastroparts przyszła szybko, ale był problem z konfiguracją zamówienia i długim terminem. Najmilej wspominam włoski Elektros. Krajowi dostawcy oferowali części po kilku tygodniach, a Elektros w pół godziny zasugerował upgrade do nowszej wersji za pół ceny, a komponenty były dostępne od ręki.
-
Update w temacie eBarista / atp części.
Zamówienie trwało sporo dłużej niż miało, ostatecznie jednej części nie dostałem (nie chciałem więcej czekać a nie była wymagana). Kontakt trudny, ale odrobina uparcia pomaga.
Ponoć mieli teraz “przeprowadzkę” i to wszystko wydłużyło.
Człowiek z którym się kontaktowałem zarzekał się że przez lata są na rynku i większość zadowolona, niemniej jednak bardzo słabe wrażenie z mojej strony.
Robiłem za to kilka razy zamówienia z gastroparts i tam zawsze było szybko i przewidywalnie - polecam korzystać z ich usług (sprzedają też przez allegro).
A kojarzysz może pod którym nr telefonu ten człowiek jest dostępny? Bo ja od końca listopada nie mogę nawiązać żadnego połączenia z nimi. Na maila też nie odpisują.
-
@Pavlito wysłałem priv
-
Ta firma to jest jakiś dramat. Zamówienie poszło w listopadzie. Do dzisiaj nie dostałem przesyłki. Dzwonienie I wysyłanie maili nie pomaga. W grudniu otrzymałem jedna odpowiedź że towar będzie wysłany za 2 dni. Minął miesiąc i nic. Prośby o zwrot środkow nie pomaga. Będę musiał to chyba zgłosić do UOKiK.
-
IMO naprościej i najszybciej Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta.
-
Dobry marketing sobie robią...można też wezwanie przedsądowe wysłać jako ostatnie ogniwo polubownego załatwienia sprawy. Swoją drogą to samo mnie spotkało ostatnio przy zamówieniu z innego e-sklepu (firma z innej branży). Sklep działał wiele lat i było ok, aż nagle coś się zmieniło..chyba niektóre sklepy już nie dają rady w tym kraju...bo z czego może wynikać oranie własnego biznesu nie mam pomysłu.
-
O ile pamiętam to kupowałem u nich pompę do mojego QuickMilla. Poza długim czasem oczekiwania problemów nie było. A teraz to:
-
W wyszukiwarce REGON widnieje wpis o zawieszeniu działalności firmy Atp-czesci z dniem 31.12.2023 r. Także temat jasny. Możemy próbować dochodzić zamówień ale pewnie jesteśmy na końcu kolejki wierzycieli...