Autor Wątek: Nowy Eureka Mignon Specialita pomoc w ustawieniu  (Przeczytany 2138 razy)

Offline Furgalad

  • Wiadomości: 39
  • Ekspres: Lelit Victoria
  • Młynek: Eureka Mignon Specialita, Nivona Cafe Grano 130
Nowy Eureka Mignon Specialita pomoc w ustawieniu
« dnia: 22 Grudzień 2023, 12:44:04 »
Witam,
Wczoraj przybył do mnie komplet Lelit Victoria i Eureka Mignon specjalita, niestety nie jestem w stanie ustawić właściwie stopnia mielenia, być może niepotrzebnie pokręciłam pokrętłem ustawiającym grubość, może był ustawiony fabrycznie?.

Nie mam żadnego doświadczenia w używaniu takich młynków, dotąd używałam Nivona do przelewu.

Bardzo proszę o pomoc, jak ustawić ten młynek, żeby mielił pod esspreso? Zmarnowałam paczkę kawy, dobrze, że to lavazza, ale i takiej szkoda.
Chciałam "ustawić"młynek na gorszej kawie, miałam nadzieję, że po 2 porcjach uda się ustawić (przynajmniej wstępnie) poziom bardzo drobny, ale on cały czas mieli na grubo, bądź bardzo grubo..

Zaczynam wątpić w słuszność mojego wyboru, może lepiej było pozostać przy przelewach.

Nie wiem jak wybrnąć, pokrętło kręci się dookoła, gdzie jest punkt 0.. żeby chociaż raz zmielił na drobno, cały czas grubość cukru albo i większa.

Offline mlopus Mężczyzna

  • Wiadomości: 2397
  • Ekspres: HX GRIMAC Baristar SN 000009,Bialetti Experss Mini, LP Europiccola
  • Młynek: Mazzer Luigi Super Jolly DR, 1Zpresso Q2
Odp: Nowy Eureka Mignon Specialita pomoc w ustawieniu
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Grudzień 2023, 13:13:59 »