Autor Wątek: Rancilio Silvia  (Przeczytany 298184 razy)

Offline Bushman

  • Wiadomości: 107
  • Ekspres: Rancilio Silvia E V5 2018 + Auber PID black edition
  • Młynek: Rancilio Rocky SD

Offline Bushman

  • Wiadomości: 107
  • Ekspres: Rancilio Silvia E V5 2018 + Auber PID black edition
  • Młynek: Rancilio Rocky SD
Odp: Rancilio Silvia
« Odpowiedź #1291 dnia: 22 Styczeń 2023, 11:59:44 »
Bardzo przyjemny duet ☕️
Średnie palenie aczkolwiek najlepiej mi smakuje przy 93C

Offline pawel890 Mężczyzna

  • Wiadomości: 647
  • Ekspres: Rancilio Silvia Auber PID / Flair 58+
  • Młynek: Eureka Mignon Single Dose
Odp: Rancilio Silvia
« Odpowiedź #1292 dnia: 29 Styczeń 2023, 22:53:01 »
To wygląda jaka jakaś reklama :D

Offline tomazi78

  • Wiadomości: 6
Odp: Rancilio Silvia
« Odpowiedź #1293 dnia: 26 Luty 2023, 12:08:01 »
Kupiłem RS jakieś pół roku temu, po prawie 2 latach zbierania się do kupienia czegoś "porządnego". Z zawodu jestem konstruktorem i powiem tak... Poprzez rozwiązania zastosowane w tym ekspresie ich projektantom/konstruktorom należała by się solidna porcja  :Bicz:
Nawet jeśli było to projektowane na domowy użytek to za część rozwiązań jest mi poprostu wstyd  :-\
Nawet jeśli ktoś nie ma hajsu na coś lepszego, a planuje kupić ekspres do domu - to radzę "sączyć fusy przez zęby" przez kolejny rok, byle odłożyć na coś "współczesnego".
O!  kawka

Nie chciałbym odbiegać od głównego tematu tego wątku, ale jeśli nie Rancilio Silvia (i jego „święty wojenny przeciwnik”)ze względu na starą konstrukcję, to co można dzisiaj rozważyć nowszego i w podobnym budżecie?
« Ostatnia zmiana: 26 Luty 2023, 12:12:53 wysłana przez tomazi78 »

Offline pawel890 Mężczyzna

  • Wiadomości: 647
  • Ekspres: Rancilio Silvia Auber PID / Flair 58+
  • Młynek: Eureka Mignon Single Dose
Odp: Rancilio Silvia
« Odpowiedź #1294 dnia: 26 Luty 2023, 18:33:19 »
Profitec Go - to aktualnie alternatywa warta rozpatrzenia

Offline Janusz Mężczyzna

    • CAFFE BARCA Sp. z o.o.