Autor Wątek: Najpierw mały młynek  (Przeczytany 2211 razy)

Offline Jaromat Mężczyzna

  • Wiadomości: 34
  • Ekspres: Lelit Anna PL41 TEM
  • Młynek: Eureka Mignon Specialita
Najpierw mały młynek
« dnia: 26 Listopad 2019, 22:58:37 »
Czołem. Jestem tu początkujący, głównie czytałem Wasze dyskusje i porady przez ostanie miesiące i chyba nadszedł czas na kupno młynka żarnowego i odstawienie obecnego z nożykami. Z tego co się zorientowałem chyba jedynym małym i tanim na początek jest ASCASO I-1 MINI. Przy czym tysiak za młynek wcale nie wydaje mi się tanio, a tym bardziej obawiam się o swoją żonę   ;) Wiem, że tysiak to nic w porównaniu z cenami zaawansowanych sprzętów, ale cóż,  na więcej nie ma szans.

Na razie będę używał ekspresu kolbowego DeLonghi, który już mam, a w przyszłości też go wymienię. Podobają mi się ekspresy Lelit i mój półap cenowy to jakaś Anna-Glenda, ale do tego kiedyś wrócę.
Robię espresso i pod to chcę odpowiedni młynek. Często espresso jest dalej przetwarzane na cappuccino.

Czy jest coś oprócz I-1 na co warto popatrzeć? Coś w podobnej cenie (raczej nie wyższej) i coś niedużego. Mam raczej niewielką kuchnię. Gdzie najlepiej kupować? Polecacie Konesso? Na używki raczej nie patrzę, bo nie znam się na tyle, żeby nie kupić jakiegoś złomu.

skansen

  • Gość
Odp: Najpierw mały młynek
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Listopad 2019, 06:22:30 »
W podobnej cenie znajdziesz m.in. Eurekę Mignon, Sage BCG820 czy Baratza Sette 30. Te dwa ostatnie młynki oprócz espresso sprawdzą się również przy alternatywach, na ich plus przemawia również bogaty wybór akcesoriów.
« Ostatnia zmiana: 27 Listopad 2019, 06:43:25 wysłana przez skansen »

Offline Jaromat Mężczyzna

  • Wiadomości: 34
  • Ekspres: Lelit Anna PL41 TEM
  • Młynek: Eureka Mignon Specialita
Odp: Najpierw mały młynek
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Listopad 2019, 08:07:56 »
Dzięki, sprawdzę je  :ok:

Offline jakub_stanecki Mężczyzna

  • Wiadomości: 818
  • Ekspres: La Pavoni Europiccola, Alternatywy