To ja powiem tak.
Jakieś 2 lata temu zakupiłem w sklepie CoffeeSite ekspres Rancilio Silvia. Po 1,5 roku rama ekspresu zaczęła rdzewieć. Skontaktowałem się ze sklepem 11.05 w celu złożenia reklamacji w ramach gwarancji. Wysłałem również zamieszczone zdjęcia. Ekspres został wysłany na mój koszt 14.05 kurierem. Dopiero 23.05 przyszła wiadomość mailowa z prośbą o przesłanie numeru seryjnego ekspresu, który jest umiejscowiony na spodzie ekspresu, choć ekspres był już na serwisie. Mimo prośby do dziś nie dostałem żadnej oficjalnej korespondencji mailowej w sprawie statusu reklamacji. Po miesiącu oczekiwań i odwyku od kawy skontaktowałem się telefonicznie z serwisem i udało się uzyskać informację, że prawdopodobnie będzie wymieniona rama i może to potrwać kolejny miesiąc.
Przypuszczam, że mój egzemplarz ma również lekki problem z trzymaniem parametrów ale to inna historia i poprosiłem przy okazji o sprawdzenie (bo może być to również moja wina).
Czy na prawdę tak działa serwis CoffeeSite w połączeniu z Rancilio?
[ Invalid Attachment ] [ Invalid Attachment ]
Forumowiczu Knapix,
w maju 2016 roku dokonał Pan zakupu ekspresu Rancilio Silvia w naszym sklepie. Reklamacja została złożona kilka dni przed upływem okresu gwarancyjnego, dokładnie 11-05-2018. Oczekiwał Pan, że firma Rancilio – producent z Włoch wyśle swojego kuriera i odbierze reklamowany ekspres.
Poinformowaliśmy, że ekspres zakupiony w Coffeesite.pl, to jest polskiego dystrybutora tej marki należy dostarczyć do naszego serwisu. Jednocześnie otrzymał Pan informację dotyczącą procedury reklamacyjnej, między innymi tą, że rozpatrzenie reklamacji przez producenta może potrwać do 30 dni oraz że najprawdopodobniej zostanie ona uznana przez firmę Rancilio.
Tak też się stało i 12-06-2018 producent poinformował nas o uznaniu reklamacji.
Rama niezwłocznie została przesłana kurierem do naszej firmy, pomimo iż standardowo części zamienne dostarczane są przez producentów przy okazji planowych dostaw urządzeń. Niemniej jednak producent przychylił się do naszej prośby, aby dokonać wysyłki możliwie najszybciej i rzeczywiście ramę otrzymaliśmy kurierem w połowie czerwca. Już następnego dnia roboczego nasz serwis dokonał jej wymiany, a 20-06-2018 ekspres został odesłany do Pana.
Przykro nam, że pomimo iż każdy przypadek reklamacyjny traktujemy z należytą dbałością, nasze staranie spotkało się z Pana krytyką.
Dziękujemy jednak za Pana komentarz i wszystkie uwagi. Każde są dla nas cenną informacją i przyczyniają się do doskonalenia i ciągłego poprawiania naszych usług, tak abyśmy byli gotowi sprostać wymaganiom najbardziej wymagających klientów.
Jeśli będzie Pan w naszych okolicach to serdecznie zapraszamy na kawę, bo kawa łagodzi obyczaje
Będziemy mieli okazję zaprezentować Panu naszą firmę i to w jaki sposób działamy. Być może z tej perspektywy będzie Pan mógł nas nieco inaczej ocenić.