Autor Wątek: Quick Mill Carola Evo PID  (Przeczytany 882 razy)

Offline wkiwind65

  • Wiadomości: 3
  • Ekspres: Quick Mill Carola EVO PID,Behmor Brazen Plus 3.0, V60 AeroPress Chemex
  • Młynek: Fiorenzato AllGround,1ZPresss K-Ultra,Timemore Chestnut C312
Quick Mill Carola Evo PID
« dnia: 04 Grudzień 2023, 20:54:09 »

              Dzień dobry

       Pierwszy raz zbieram "głos"  na tym szanownym forum.Na wstępie chciałbym podziękować forumowiczom za możliwość  skorzystania z Waszej wiedzy na temat KAWY.Przygodę z tym ziarnem na poważniej zacząłem w tym roku w marcu .Wcześniej byłem i jestem nadal smakoszem zielonych herbat.Przez czysty w 2022 r. przypadek w Empiku natknąłem się na roczny terminarz na kanwie Kawy.Przeczytałem całość i się zaczęło.Z kawą jak chyba większość ludzi miałem od  zawsze do czynienia , ale w sumie bardzo rzadko ją pijałem, jakaś taka lura sobie myślałem, green tea to jest zacny napój.Podpytałem przyjaciela zacnego smakosza i znawcy tematu o co w tym chodzi plus internet a tu wiadomo jest wszystko ,ale należy być czujny.Trafiłem na to forum i tutaj faktycznie jest kopalnia wiedzy.Zacząłem od Alternatyw czyli V60,Aeropress,Chemex ,waga, termometry itp.Ale najważniejszy jest młyn i forum mnie  w tym utwierdziło .Oczywiście ziarno, jakie, skąd ,proces obróbki,palenie ,ale młyn to początek drogi.I tak po wielu miesiącach eksperymentów łącznie z Ekspresem Przelewowym Brazen Plus  3.0 pasuje też pod Dripy,Chemex, taki chciałem ,pomyślałem o Ekspresie Kolbowym .Mój przyjaciel mówi spróbujesz kawy z kolby to zobaczysz.No to trzeba spróbować na blacie  w kuchni zostało kapke miejsca.Dlatego jeszcze raz chcę podziękować forumowiczom za skorzystanie z Waszej wiedzy i jakiś czas temu zakupiłem Quick Mill Carolla Evo PID.Nie pijam kawy z mlekiem sorry okazjonalnie.Dlatego zakupiłem NanoFoamer V2, po forum.W związku z tym mam pytanie i prośbę czy koledzy może znają ,wiedzą coś więcej niż "instrukcja" o uruchomieniu Carolli.Spkojnie leży w kartonie już k