opis, z strony swiezopalona.pl:
opis, z strony roastains.com:
i tu i tu, opisy w skali od 1 do 5. W zasadzie praktycznie identyczne. Na Świeżą jakoś takiego hejtu nie widziałem w tym temacie lub mam za krótki staż na forum. I mi osobiście ten profil na Świeżej nigdy nie przeszkadzał, trafiał do mnie, a u nich kupiłem swoją pierwszą kawiarkę i dowiedziałem się co to komeś, przez co zacząłem grzebać, bo mówię sobie... Tak drogi młynek, wtf? I chyba oni jako pierwsi mieli te młynki w PL. Ale to tylko moje dygresje.
wracając do tematu, ja rozumiem podejście Miklasa, formę przekazu w jednym stanowczym poście już mniej, w momencie jak wytłumaczył "odczucia zwrotne" jako klient, to go zrozumiałem i jestem z nim. Bo przecież nikt z nas nie jest tutaj ani z Sanepidu ani z urzędu by donosić, a nawet gdyby to pewnie swój swego nie tyka
Co do kawy od Roastains, póki nie mieli wątku tutaj i nie opisali swojego modelu biznesowego, trafiłem na nich u Kamila(coffeedrinkers), w momencie kiedy miałem full zapasów i jakoś w końcu nie zamówiłem. Później Kamil się wycofał z ich dystrybucji i zamówiłem bezpośrednio u Przemka. Cały czas byłem przekonany, że to Przemek jest Roasterem, nie tylko pośrednikiem. Trochę mi to zakrzywia obraz, ale to podświadomość.
Na temat kaw oferowanych tutaj, wypowiedziałem się już o Kostaryce:
https://forum.wszystkookawie.pl/index.php?topic=5349.msg139535#msg139535Co do reszty kaw, a miałem okazję pić z 5 od nich, wszystkie były bardzo poprawnie wypalona i nie schodziły poniżej dobrego poziomu, z tym, że żadna mnie już jakoś super nie urzekła. Od dobre i poprawnie wypalone kawy, bez efektu wow.
Moim zdaniem Przemku najlepiej zrobić pakiety testowe po 100g i zrobić dobrą cenę dla wyjadaczy z forum i może ktoś zamówi i się wypowie. Bo to przecież w tym wszystkim tutaj kawa jest najważniejsza. Chodź i podejście do klienta również