Autor Wątek: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy  (Przeczytany 296955 razy)

Offline kszostak

  • Wiadomości: 5
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #900 dnia: 15 Październik 2019, 22:38:32 »
2. Nigdy nie kasujemy opinii naszych klientów, co można zobaczyć w wielu miejscach, gdzie takie opinie się pojawiają, czy to na FB, czy Opinego, czy Google.
Cytat: jancewicz w 11 Październik  2019, 15:07:37

    Cytat: malkos w 11 Październik  2019, 13:39:35

        Nigdy nie kasujemy opinii naszych klientów, co można zobaczyć w wielu miejscach, gdzie takie opinie się pojawiają, czy to na FB, czy Opinego, czy Google.


    Ciekamy jestem jak można to zweryfikować... :)


Z naszej strony bardzo prosto. Można zobaczyć, że mamy i negatywne i pozytywne opinie

Skoro tak Pan twierdzi to dlaczego moja opinia o sklepie Świeżo Palona zniknęła ze strony google? Może Pan znajdzie moje 3 opinie i zrobi screena? Dlaczego nie mogę dodawać nowych postów na fanpagu Świeżo Palona na facebooku?
Zresztą takich osób które wspominają że ich opinie są blokowane jest więcej - wystarczy poczytać negatywne opinie.

Offline kszostak

  • Wiadomości: 5
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #901 dnia: 15 Październik 2019, 22:44:31 »
3. Nigdy też nie otrzymaliśmy od Rzecznika Praw Konsumentów pisma dotyczącego Pana sprawy.

Dostałem wiadomość od Rzecznika Praw Konsumenta iż pismo w mojej sprawie, z dnia 2.09.2019 r. nie zostało przez Państwa odebrane. To jest oficjalna informacja od Rzecznika Praw Konsumentów, do którego zgłosiłem się o pomoc w dniu 29.08.2019 r.

Offline maro

  • Wiadomości: 969
  • Ekspres: Vibiemme Domobar, Wega mini, Harrio V60, Hario syphon, Chemex, Eva Solo, Bodum FP, Bialetti, G.A.T. Phin, Rancilio Epoca, Faema Enova, Isomac Tea II,
  • Młynek: Baratza Preciso, Peugeot, Hario Skerton, Faema
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #902 dnia: 16 Październik 2019, 10:40:31 »
Mogę Was prosić o sprawdzenie jaka ilość kawy wchodzi do sitka kawiarki Bialetti Moka Induction Antracite 3 espresso ? Kolejne pytanie mam do forumowiczów czy jest na rynku kawiarka w całości aluminiowa (dolny zbiornik też) nadająca się na indukcję (stalowy krążek wbudowany w dno) ?

Offline untoldex Mężczyzna

  • Wiadomości: 729
  • Ekspres: Moccamaster, V60
  • Młynek: Fellow Ode
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #903 dnia: 16 Październik 2019, 11:38:51 »
Mogę Was prosić o sprawdzenie jaka ilość kawy wchodzi do sitka kawiarki Bialetti Moka Induction Antracite 3 espresso ?...

Jakiś czas temu mierzyłem i zależy to od kawy i zmielenia.
14g drobno zmielonej Pellini Top, albo 18g trochę grubiej zmielonego jasnego singla z Salvadoru.

Tutaj szczegóły: https://forum.wszystkookawie.pl/index.php?topic=4216.msg103405#msg103405

Offline malkos Mężczyzna

    • Świeżo Palona
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 1310
    • ŚwieżoPalona
  • Ekspres: Aeropress, Hario v60, French Press Bodum, kawiarka GAT Konica
  • Młynek: Zassenhaus Quito, Comandante MK3
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #904 dnia: 17 Październik 2019, 11:30:43 »
Mogę Was prosić o sprawdzenie jaka ilość kawy wchodzi do sitka kawiarki Bialetti Moka Induction Antracite 3 espresso ? Kolejne pytanie mam do forumowiczów czy jest na rynku kawiarka w całości aluminiowa (dolny zbiornik też) nadająca się na indukcję (stalowy krążek wbudowany w dno) ?

Sitka do kawiarek indukcyjnych są nieco większe niż te zwykłe aluminiowe czy stalowe. Niestety nie mamy testowej kawiarki, ani testowego sitka, ale dobrze, że z pomocą przyszedł @untoldex :)
Z pewnością jest to około 16-20 gramów.

PS Panie Krzysztofie, zawór był nowy. Pana zawór leży na biurku. Odnośnie opinii, to ich nie kasujemy. Odnośnie Rzecznika, podtrzymuję, że nie otrzymaliśmy żadnego pisma. Nie było też żadnej próby dostarczenia go do naszej firmy. 
« Ostatnia zmiana: 17 Październik 2019, 12:47:22 wysłana przez malkos »
Właściciel sklepu http://swiezopalona.pl

dlawokawie5 - nowy kod - 5% zniżki na wszystko

Offline kursor

  • Wiadomości: 91
  • Ekspres: La Pavoni Prof;Flair Espresso Maker;Aeropress
  • Młynek: Commandante Mk3 ; Ceado E5P ; Lido E
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #905 dnia: 18 Październik 2019, 07:05:24 »
Kiedy spodziewacie się dostawy phina 200 ml ?

Offline malkos Mężczyzna

    • Świeżo Palona
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 1310
    • ŚwieżoPalona
  • Ekspres: Aeropress, Hario v60, French Press Bodum, kawiarka GAT Konica
  • Młynek: Zassenhaus Quito, Comandante MK3
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #906 dnia: 18 Październik 2019, 08:26:49 »
Hej. Powinien być na dniach. Może nawet dzisiaj.
Właściciel sklepu http://swiezopalona.pl

dlawokawie5 - nowy kod - 5% zniżki na wszystko

Offline kszostak

  • Wiadomości: 5
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #907 dnia: 23 Październik 2019, 07:53:14 »
PS Panie Krzysztofie, zawór był nowy. Pana zawór leży na biurku.
Panie Pawle, gdybym Państwa nie znał to bym Państwu uwierzył, jak mawiał klasyk. Niestety od lipca zostałem w jednej sprawie już kilkakrotnie przez Państwa oszukany.
Na przykład, pani Julia, poinformowała mnie że zawór został wymieniony na nowy przez przedstawiciela firmy Bialetti (co się okazało nie prawdą - uszczerbany element zaworu został doklejony, zdjęcia znajdują się na forum). Zostałem także poinformowany przez Panią Julię że uszkodzony zawór znajduje się u przedstawiciela firmy Bialetti. Wtedy, po reklamacji, otrzymałem kawiarkę brudną, zarysowaną, nie domytą z widocznym osadem po zrobionej kawie! Pan teraz zarzuca mi że brudną kawiarkę wysłałem do Państwa, tylko że ja brudną kawiarkę, po reklamacji, otrzymałem! Pani Julia oczywiście wiedziała że dostałem kawiarkę zarysowaną, brudną i nie domytą i prosiła abym ją w tym stanie do Państwa wysłał. Pani Julia tłumaczyła tę sytuację faktem iż dostawa została wysłana do mnie bezpośrednio od przedstawiciela firmy Bialetti z uwagi na skrócenie czasu dostawy, innymi słowy abym nie musiał czekać zbyt długo. Pani Julia potwierdziła że nikt z obsługi sklepu Świeżo Palona nie miał wglądu do kawiarki po reklamacji, dlatego nie mieliście Państwo informacji w jakim stanie otrzymałem kawiarkę i czy zawór został rzeczywiście wymieniony. Kilka dniu później, Pan Jakub poinformował mnie że że uszkodzony zawór znajduje się u przedstawiciela a na prośbę o dowód (wystarczyłoby podesłać zdjęcie uszkodzonego zaworu) Pan Jakub stwierdził iż On bardziej wierzy Dostawcy niż Klientowi.
Teraz Pan twierdzi że zawór leży na biurku, więc mam pytanie na którym biurku? W sklepie Świeżo Palona czy u dostawcy? Jeśli u Państwa w sklepie to jaki cudem się u Państwa pojawił, skoro tak jak napisałem powyżej kawiarka została bezpośrednio (z pominięciem sklepu Świeżo Palona) wysłana do mnie? A może dostawca dostarczył do Państwa zawór? Proszę o dowód iż posiadacie Państwo ten zawór na biurku (wystarczy zdjęcie).


Odnośnie opinii, to ich nie kasujemy.
Przeglądając opinie o sklepie Świeżo Palona na Google, znajdziemy kilka wpisów informujących iż ich opinie także zostały zablokowane.


Odnośnie Rzecznika, podtrzymuję, że nie otrzymaliśmy żadnego pisma. Nie było też żadnej próby dostarczenia go do naszej firmy. 
To jest kolejny dowód, w jaki sposób sklep Świeżo Palona traktuje klientów którzy walczą o swoje prawa.



Na pewno tej sprawy tak nie zostawię! Cdn.

Offline malkos Mężczyzna

    • Świeżo Palona
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 1310
    • ŚwieżoPalona
  • Ekspres: Aeropress, Hario v60, French Press Bodum, kawiarka GAT Konica
  • Młynek: Zassenhaus Quito, Comandante MK3
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #908 dnia: 24 Październik 2019, 12:31:42 »
Panie Krzysztofie,

mimo faktu, iż uważam, że to nie jest miejsce na załatwianie prywatnych spraw pomiędzy Panem na naszą firmą odpowiem, ale tylko jednym zdaniem. Po raz kolejny pisze Pan to samo, próbując zarzucić nam oszustwo w Pana sprawie, co raz jeszcze podkreślę, nie miało miejsca.
Właściciel sklepu http://swiezopalona.pl

dlawokawie5 - nowy kod - 5% zniżki na wszystko

Offline Krzychu304 Mężczyzna

  • Wiadomości: 58
  • Ekspres: Rancilio s24
  • Młynek: hendi 208878(żarno 63mm)
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #909 dnia: 24 Październik 2019, 13:10:00 »
Dla mnie, niezwiązanej osoby trzeciej sytuacja wygląda następująco;
1. ksztosak kupuje wadliwą kawiarkę i odsyła ją na reklamacje,
2. sklep po prostu przesyła kawiarkę do gwaranta,
3. producent skleja kawiarkę kropelką, brudzi ją kawą i odsyła do sklepu,
4. sklep odsyła kawiarkę klientowi,
5. ksztosak bulwersuję się partacko naprawioną i brudną kawiarką i próbuje reklamować ją po raz drugi,
6. sklep diagnozuję sprawę jako toksycznego klienta, który: kupił, zepsuł, reklamował, znów zepsuł i próbuje zwrócić. Występowanie takiego "klienta"który z czystej złośliwości lub współpracy z konkurencją nie wydaję się jakimś rzadkim zjawiskiem.
7. sklep musi zdecydować komu uwierzyć, sprawdzonemu dostawcy czy rozgoryczonemu( być może nadesłanemu?) klientowi, wydaję mi się oczywiste zaufać dostawcy.
8. sklep zaczął unikać domniemanego hejtera, licząc że w końcu mu się to znudzi...

Sprawa wygląda dosyć nieciekawie, mi osobiście wygląda mi to na atak hejterski ale też możliwe jednak mało prawdopodobne(dla mnie) że jest to partactwo ze strony Bialetti.
Przeprowadzając reklamacje, zwroty itp. trzeba liczyć z tym jak sprawa wygląda ze strony sklepu, zmagającego się z pewną ilością toksycznych "klientów".
Liczę ż sprawa tej gówno burzy zostanie szybko załatwiona.

Offline Krzychu304 Mężczyzna

  • Wiadomości: 58
  • Ekspres: Rancilio s24
  • Młynek: hendi 208878(żarno 63mm)
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #910 dnia: 24 Październik 2019, 13:12:09 »
Kiedy będzie dostępna Brewista Smart Pour Variable Temperature Kettle?

Offline malkos Mężczyzna

    • Świeżo Palona
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 1310
    • ŚwieżoPalona
  • Ekspres: Aeropress, Hario v60, French Press Bodum, kawiarka GAT Konica
  • Młynek: Zassenhaus Quito, Comandante MK3
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #911 dnia: 24 Październik 2019, 14:13:53 »
@Krzychu304 na 99% powinna być dostępna w przyszłym tygodniu.

Odnośnie reklamacji, to raczej nie jest to atak hejterski, na pewno jest to najsłabszy element Bialetti Mukka, na który trzeba bardzo uważać, bo można go bardzo prostu uszkodzić.
Właściciel sklepu http://swiezopalona.pl

dlawokawie5 - nowy kod - 5% zniżki na wszystko

Offline Krzychu304 Mężczyzna

  • Wiadomości: 58
  • Ekspres: Rancilio s24
  • Młynek: hendi 208878(żarno 63mm)
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #912 dnia: 24 Październik 2019, 15:52:54 »
Czyli trochę na konewkę poczekam...

Prawdopodobnie klient zepsuł zawór, reklamował, znów zepsuł zawór, chciał zwrócić ale mu odmówiliście bo używał kawiarki i teraz się na was wyżywa bo według niego zostawiliście go z trefną kawiarką....

Offline malkos Mężczyzna

    • Świeżo Palona
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 1310
    • ŚwieżoPalona
  • Ekspres: Aeropress, Hario v60, French Press Bodum, kawiarka GAT Konica
  • Młynek: Zassenhaus Quito, Comandante MK3
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #913 dnia: 12 Grudzień 2019, 10:25:44 »
Krzychu dobra wiadomość mamy nowy czajnik Brewisty i to w cenie poprzedniego modelu :)
Właściciel sklepu http://swiezopalona.pl

dlawokawie5 - nowy kod - 5% zniżki na wszystko

Offline malkos Mężczyzna

    • Świeżo Palona
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 1310
    • ŚwieżoPalona
  • Ekspres: Aeropress, Hario v60, French Press Bodum, kawiarka GAT Konica
  • Młynek: Zassenhaus Quito, Comandante MK3
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #914 dnia: 25 Styczeń 2020, 15:48:36 »
Powoli wracamy do żywych :)

Informujemy, że zostały nam jeszcze dwie Roty. Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany to rabat forumowy oczywiście zadziała:

https://swiezopalona.pl/produkt/4309/kazak-rota-ekspres-do-kawy-czarny
https://swiezopalona.pl/produkt/4310/kazak-rota-ekspres-do-kawy-pomaranczowy
Właściciel sklepu http://swiezopalona.pl

dlawokawie5 - nowy kod - 5% zniżki na wszystko

 


Pokaż nieprzeczytane posty: Nowe / Wszystkie / Odpowiedzi