Autor Wątek: Regulamin forum  (Przeczytany 16519 razy)

Offline Spinacz Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 4826
Regulamin forum
« dnia: 24 Kwiecień 2013, 14:23:20 »
Regulamin Forum forum.wszystkookawie.pl

A§1. Postanowienia Ogólne
1.1. Każdorazowo posługując się terminem Forum, odnosi się on do serwisu internetowego forum.wszystkookawie.pl
1.2. Forum poświęcone jest tematyce związanej z kawą, wydarzeniami promującymi kawę oraz urządzeniom służącym do parzenia kawy.

A§2. Rejestracja
2.1. Rejestrując się w naszym Forum zgadzasz się na poniższe warunki regulaminu.
2.2. Podczas rejestracji jako nazwy użytkownika (loginu) nie używaj nazw obraźliwych, wulgarnych, nazw zarezerwowanych dla wartości religijnych.
2.3. Rejestrując się na Forum otrzymujesz możliwość elektronicznego, publicznego wypowiadania się na Forum. Wypowiedzi użytkowników pozostają ich własnością. Ewentualne wykorzystanie wypowiedzi użytkowników poza Forum wymaga każdorazowo zgody Autora.

A§3. Ogólne zachowanie.
3.1. Nie krzyczymy (nie piszemy wielkimi literami).
3.2. Nie używamy wulgaryzmów i wyrażeń obraźliwych w wypowiedziach, sygnaturach, awatarach.
3.3. Nie powodujemy kłótni, ewentualne zatargi staramy się rozwiązać z poszanowaniem drugiej strony.
3.4. Nie obrażaj celowo innych użytkowników, zachowuj się tak, jak chciałbyś być traktowany.
3.5. Zabrania się stosowania nicków, oraz awatarów zawierających wyrazy "Administrator", "Moderator" oraz innych, mogących wprowadzać użytkowników Forum w błąd.
3.6. Na Forum panuje zakaz podawania adresów oraz reklamowania stron o charakterze komercyjnym bez uzgodnienia z Administratorem. Zakaz ten dotyczy również awatarów, sygnatur, nazwy użytkownika.
3.7. Na Forum panuje zakaz zamieszczania treści pornograficznych, nie dotyczy on lekkiej erotyki. Za pornografię uznaje się wszelkie treści o charakterze seksualnym poniżające przedstawiane osoby lub uznane za takie przez ogólnie przyjęte normy społeczne.
3.7.a. Na Forum panuje zakaz zamieszczania treści o zabarwieniu politycznym i religijnym. Forum jest neutralne politycznie, co oznacza niezależność od jakiejkolwiek partii politycznej oraz nieuwikłanie w bieżącą grę polityczną lub trwałe konflikty ideologiczne (w tym religijne) i ustrojowe
3.8. Sprawy prywatne załatwiać proszę poprzez PW, e-mail lub inny komunikator, nie na Forum.
3.9. Stosuj się do próśb i nakazów obsługi Forum. Nie kasuj edycji moderatorów w Twoim poście. Szanuj osoby, które wiedzą więcej od Ciebie, oraz pilnują porządku.
3.10. Razem budujemy bazę wiedzy o kawie, urządzeniach i sposobach jej parzenia poprzez tworzenie społeczności. Każdy użytkownik zobowiązany jest do wnoszenia własnego wkładu w jej rozwój poprzez aktywne uczestnictwo w życiu Forum, w tym również dzielenie się subiektywnymi opiniami o w/w sprzęcie lub spożywanej kawie.
3.11. Stopka/sygnaturka nie może zawierać więcej niż jeden link/adres strony www  i powinna zajmować nie więcej jak dwa kolejne wiersze. Ewentualna grafika umieszczona w stopce/sygnaturce nie może być wyższa niż 40 pikseli.
3.12. Konto nieaktywne powyżej 1 roku będzie automatycznie kasowane.

A§4. Pisanie nowych postów na Forum.
4.1. Przed napisaniem nowego tematu skorzystaj z wyszukiwarki aby nie powielać postów o tej samej tematyce.
4.2. Posty umieszczaj w odpowiednich działach. Wystawianie tego samego posta w różnych działach lub kilka razy jest uznawane za naganne.
4.3. Nadaj czytelną nazwę swojemu tematowi, w szczególności w niektórych Działach określono w dodatkowych regulaminach sposób konstruowania nazw.
4.4. Posty nie powinny obrażać w żaden sposób innych osób zarejestrowanych na Forum i osób postronnych.
4.5. Pisząc odpowiedź na ostatni post w temacie, nie cytujemy go w całości. Unikamy również cytowania całych, wcześniejszych postów, jeżeli nasza odpowiedź tyczy się tylko ich wycinka.
4.6. Posty niezgodne z prawem polskim będą kasowane.
4.7. Staramy się pisać posty zgodnie z zasadami polskiej pisowni, stosując odpowiednie reguły gramatyczne i ortograficzne. Pisząc, używamy polskich znaków oraz znaków interpunkcyjnych zgodnie z przyjętymi zasadami.
4.8. Przed utworzeniem nowego wątku w Dziale "Aktualności i ogłoszenia" każdorazowo należy uzyskać zgodę Administratora. Wątek, który nie uzyskał takie zgody będzie natychmiast kasowany.

A§5. Odpowiadanie na posty
5.1. Nie wyśmiewaj się z błędów innych użytkowników.
5.2. Poprawiaj błędy innych użytkowników i nakierowuj na poprawne odpowiedzi.
5.3. Nie pisz posta pod postem, chyba, że jest to uzasadnione działanie (w przeciwnym wypadku użyj opcji "Modyfikuj").
5.4. Czytaj podpisy użytkowników. Jeżeli użytkownik napisał, aby nie kontaktować się z nim poprzez GG, e-mail, PW, Skype'a - zastosuj się do tego.

A§6. Użytkownicy
6.1. Mają prawo do wyrażania swoich opinii o ile nie łamią przy tym postanowień regulaminu i Prawa Polskiego.
6.2. Maja prawo do wystosowania skargi na innych użytkowników Forum. Skargi należy kierować do moderatorów lub administratorów za pomocą "prywatnych wiadomości".

A§7. Użytkownicy komercyjni
7.1. Forum działa na zasadzie non-profit. Wszelka działalność o charakterze komercyjnym (np. reklama) wymaga każdorazowego uzgodnienia z Administratorem. Ewentualne przychody z takiej działalności, po opłaceniu podatków, są przeznaczane w pierwszej kolejności na pokrycie kosztów funkcjonowania serwisu (koszt domeny, koszt utrzymania serwera) a w drugiej na nagrody konkursowe bądź inne działania promocyjne.
7.2. Użytkownik komercyjny PRZED napisaniem posta o charakterze reklamowym jest zobowiązany do poinformowania poprzez system PW Administracji w celu oznaczenia go jako użytkownika komercyjnego.
7.3. Użytkownik komercyjny może założyć stosowny wątek nt. swojej działalności w przeznaczonym do tego celu Dziale: http://forum.wszystkookawie.pl/index.php?board=16.0 . Poza tym wątkiem wszelka reklama jest zabroniona.
7.4. Zachęcamy do dzielenia się swoja wiedzą w pozostałych wątkach - przecież wszystkim nam zależy na budowaniu Forum i świadomości kawowej
7.5. Zachęcamy również do umieszczenia linku do naszej strony/forum/profilu FB na Państwa stronie (grafiki: http://forum.wszystkookawie.pl/index.php?topic=308.0 )
7.6. Nick/login użytkownika komercyjnego nie może być adresem www jego strony ani nazwą pod jaką prowadzi działalność, zaleca się używanie imion, nicków lub pseudonimów.
7.7. Awatar użytkownika komercyjnego nie może zawierać jego adresu www.
7.8. Użytkownik o charakterze komercyjnym ma prawo umieścić link do swojej strony www w stopce/sygnaturce i własnym temacie w Dziale Supermarket. Adres www w stopce nie może być napisany przy użyciu czcionki większej niż czcionka stosowana powszechnie w postach.
7.9. Użytkownik komercyjny nie może w stopce/sygnaturce umieszczać grafik zawierających adres www jego strony, nazwy pod jaką prowadzi działalność ani grafik lub tekstów o charakterze reklamowym.
7.10. Użytkownik komercyjny w swoich ustawieniach profilu winien uzupełnić pole "Firma", które będzie wyświetlane pod jego nickiem i umożliwi łatwe wyszukiwanie i identyfikację.

A§8. Kary
8.1. Za łamanie zasad niniejszego regulaminu oraz na wniosek Społeczności Forum Administracja może udzielić Użytkownikowi ostrzeżenia lub czasowo/stale ograniczyć możliwość korzystania z praw Użytkownika.
8.2. Powyższe nie dotyczy zachowań użytkowników o charakterze komercyjnym o ile nie zostało uzgodnione wcześniej z Administratorem
8.3. W przypadku użytkowników komercyjnych dopuszcza się zastosowanie systemu ostrzeżeń, które w przypadku notorycznego łamania niniejszego regulaminu może doprowadzić do ograniczenia praw użytkownika.


A§9. Ekipa Forum
9.1. Na Forum może być powołany więcej niż jeden moderator. W szczególności każdy dział Forum może mieć przydzielonego moderatora (lub grupę moderatorów).
9.2. Moderatorzy są wybierani przez administratora. Ich zadaniem jest pilnowanie porządku w wybranych przez nich działach. Do swojej dyspozycji mają narzędzia moderatorskie, m.in. umożliwiające edycję, usuwanie i przenoszenie postów.
9.3. Od każdej decyzji moderatorskiej można się odwołać, pisząc zażalenie bezpośrednio do administratora.
9.4. Administratorzy oraz Moderatorzy nie są zobowiązani ściśle przestrzegać niniejszego regulaminu, oraz mogą pozwolić użytkownikom na lekkie nagięcie regulaminu w szczególnych przypadkach.
9.5. Nad całością Forum czuwają administratorzy. Każdy z nich ma określone zadania, które realizuje. Do głównych zadań należy dbałość o poprawne działanie Forum, arbitraż w sprawach zgłoszonych przez użytkowników, tworzenie nowych działów, nadzór nad Ekipą moderatorów, reklamą i wizerunkiem portalu w sieci.

A§10. Załączniki
Zabrania się umieszczania w postach/tematach materiałów zawierających treści sprzeczne z polskim prawem.
« Ostatnia zmiana: 18 Marzec 2022, 18:27:42 wysłana przez Spinacz »

Offline Spinacz Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 4826
Odp: Regulamin forum
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Lipiec 2014, 18:44:04 »
W dniu dzisiejszym uległ zmianie Regulamin Forum. Zmiany obejmują Użytkowników Komercyjnych - pkt. 7.6 - 7.9.

Offline Spinacz Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 4826
Odp: Regulamin forum
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Wrzesień 2015, 11:47:57 »
W dniu dzisiejszym uległ zmianie Regulamin Forum. Zmiany obejmują informację, iż konta niekatywne więcej niż 12 iesięcy będą automatycznie kasowane.

Offline Spinacz Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 4826
Odp: Regulamin forum
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Październik 2015, 08:01:12 »
W dniu dzisiejszym nastąpiła zmiana Regulaminu (punkt 7.10.) dotycząca Użytkowników Komercyjnych.

Offline Spinacz Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 4826
Odp: Regulamin forum
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Marzec 2022, 18:28:55 »
W dniu dzisiejszym nastąpiła zmiana Regulaminu obejmująca:
- dopisanie pkt. 3.7.a
- zaktualizowanie pkt. 3.8
- zaktualizowanie pkt. 8.1

 


Pokaż nieprzeczytane posty: Nowe / Wszystkie / Odpowiedzi