Autor Wątek: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków  (Przeczytany 438771 razy)

Offline ranGo Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 2366
    • Euro Cafe
  • Ekspres: Dalla Corte Mina, Moccamaster, V60, Chemex, Kalitta, Aeropress,
  • Młynek: RTF64, Lido2, Lido3, Ditting, Mahlkoenig, Quamar80e
Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« dnia: 31 Styczeń 2017, 12:53:14 »
Książka skarg i wniosków stanowiła w Polsce Ludowej obowiązkowe wyposażenie uspołecznionych placówek handlu detalicznego, gastronomicznych i usługowych, które powinno znajdować się w widocznym i swobodnie dostępnym miejscu. Książki te były w praktyce zeszytami przywiązanymi sznurkiem, do których były wpisywane skargi, zażalenia, a także pochwały klientów sklepów i zakładów usługowych.

Wprowadzamy taką książkę aby Wam ułatwić kontakt i dostęp do ważnych informacji związanych z naszą palarnią i produktami które oferujemy.


Online krystians Mężczyzna

  • Global Moderator
  • Wiadomości: 6159
    • Lens tru3
  • Ekspres: ap, fp, moka, phin, tygielek, v60-2, Kalita, Kompresso
  • Młynek: Kinu m47, Wilfa Uniform
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Styczeń 2017, 13:57:03 »
Dlaczegoż tylko skarg i zażaleń ja bym wnioskował zmianę nazwy na trochę przeciwstawną wobec tej tradycji czasów błędów i wypaczeń na coś bardziej absurdalnego chociażby Książka pinii i wioseł ;)

Offline Fux Mężczyzna

  • Global Moderator
  • Wiadomości: 2980
  • Ekspres: La Marzocco Linea Micra, tygielek
  • Młynek: G-RISTO W
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Styczeń 2017, 14:15:27 »
Goran, nudzi Ci się?
 :evil:
Człowiek może wyzbyć się wszystkiego z wyjątkiem pokus...

Offline grex

  • Wiadomości: 1031
  • Ekspres: Aeropress+FlaVin sRGB, Phin, Moka 2tz inox, Slowpresso
  • Młynek: Eureka+mikro hopper
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Styczeń 2017, 14:20:43 »
a ja mam uwagi do opisów zamieszczanych na stronie sklepu, część kaw nie ma żadnych danych pozwalających ustalić jaki dana kawa ma mniej więcej smak, przykładowo Tanzania Lunji, Rwanda Sake - wklejacie jakieś historyjki z przeszłości o historii plantacji, ale ani słowa o rzeczach ważnych z punktu widzenia konsumenta: metoda obróbki ziaren, stopień palenia i ani słowa o tym jak mniej więcej smakują te ziarenka. Klient nie wie czym się kierować wybierając u Was ten czy inny gatunek. Nie każdy jest fachowcem, żeby wiedzieć czego może się spodziewać po kawie z Rwandy czy Tanzanii.

Nnie chodzi mi o jakieś cudowanie w wynajdywanie najdrobniejszych  akcentów smakowych, ale podstawowe informacje. W każdym opisie powinna być informacja: metoda obróbki ziaren, stopień palenia, i jakieś ogólne określenie smaku tych konkretnych ziaren które różni je od innych singli jakie sprzedajcie.
« Ostatnia zmiana: 31 Styczeń 2017, 14:23:49 wysłana przez grex »

Offline ranGo Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 2366
    • Euro Cafe
  • Ekspres: Dalla Corte Mina, Moccamaster, V60, Chemex, Kalitta, Aeropress,
  • Młynek: RTF64, Lido2, Lido3, Ditting, Mahlkoenig, Quamar80e
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Styczeń 2017, 14:36:09 »
Nie nudzi mi się, tak wyglądała moja dzisiejsza lista To Do, jakieś 350kg kawy do wypalenia. Chodzi o takie rzeczy jak wspomniał grex a nad którymi chcemy bardziej popracować .


Offline untoldex Mężczyzna

  • Wiadomości: 729
  • Ekspres: Moccamaster, V60
  • Młynek: Fellow Ode
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #5 dnia: 31 Styczeń 2017, 17:54:03 »
Na pierwszy rzut oka to czcionka na stronie. Mnie sie bardzo ciezko to czyta i musze sie wysilac.
Druga rzecz to tak jak wspomnial grex, wiecej informacji na temat kawy. Fajnie jakby bylo w formie podsumowania/tabelki bo nie kazdy lubi czytac dlugie opisy farmy lub dokladnego opisu obrobki.

Jeszcze nigdy nie zamawialem od Was ziaren wiec moze niedlugo sie skusze ;)

Offline krychu Mężczyzna

  • Wiadomości: 35
  • Ekspres: Hario v60,aeropress,bialetti kitty
  • Młynek: Baratza Virtuoso
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #6 dnia: 31 Styczeń 2017, 19:33:32 »
A ja ostatnio zamawiałem pierwszy raz i brakowało mi możliwości założenia konta w sklepie.Ziarenka i obsługa na najwyższym poziomie.

Offline Mr.Ed Mężczyzna

  • Wiadomości: 297
  • Ekspres: Rancilio Silvia V4,Bialetti Venus 4tz,Phin
  • Młynek: Bodum Bistro,Baratza Vario
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #7 dnia: 31 Styczeń 2017, 21:44:13 »
Podpisuję się obiema rękami pod tym co napisał @grex. Gubię się w metodach obróbki i typach poszczególnych gatunków kawy, za to bardziej skupiłbym się na informacji o tym, jakiego smaku mogę się spodziewać - a takiej generalnie (w większości opisów) brak. Duży plus za wprowadzenie szybkich płatności i automatyzację odpowiedzi na zamówienie, chyba że  Cię trafiłem akurat trafiłem przed komputerem, i stąd tak szybka reakcja miotla

Offline Spinacz Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 4826
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #8 dnia: 01 Luty 2017, 06:44:41 »
Mi natomiast ten opisy farm i historie bardzo odpowiadają. Wolę je od tych "technicznych", bo odbieram ziarenka bardziej "osobiście". Niemniej zgadzam się, że i to co napisał Grex może pomóc :)

Offline dziewiecset Mężczyzna

  • Wiadomości: 463
  • Ekspres: Kalita Wave 185, V60-01, Bialetti, Chemex, AP, December Dripper
  • Młynek: Baratza Sette 270W, Aergrind, 1zpresso K-Ultra
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #9 dnia: 01 Luty 2017, 07:15:51 »
właśnie złożyłem zamówienie, jakiś pay pall, cokolwiek by się przydało! nawet numer konta na finale zamówienia, bo tak to składam zamówienie i tylko info, że dostanę informację, na mailu pusto, teraz nie wiem czy czekać na telefon czy na gołębi telegraf ;-)


i tak stopnie palenia by się przydały etc

PS. Opisy są bardzo fajne, ja bym zmienił tylko czcionkę ogólnie całą stronę na bardziej PRO... Gdyby nie forum, po wyglądzie nie zaufałbym tej stronie, to nie takie trudne i nie takie drogie postawić w Wordpressie coś ładnego nawet z gotowych szablonów!

Offline piomic

  • Wiadomości: 2588
  • Ekspres: Rocket Cellini Evoluzione
  • Młynek: MSJ
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #10 dnia: 01 Luty 2017, 08:21:22 »
Właśnie pierwszy raz odwiedziłem Waszą stronę i o ile wybór czcionki rzeczywiście trochę utrudnia odbiór (rozumiem założenie – "odręczne" pismo fajnie wygląda i podświadomie wprowadza odwiedzającego w bardziej osobistą relację z firmą) to już niekonsekwencja w jej stosowaniu trochę razi (np. zakładka "oferta" jest w szeryfkach ale już jej podstrony wracają do odręcznego) – nie stosujecie stylów zapisanych w oddzielnym pliku? To znakomicie ułatwia wszelkie całościowe zmiany dizajnu.
Nie mogę się natomiast zgodzić z poniższym:
ogólnie całą stronę na bardziej PRO
Ogólna koncepcja jest OK.

Offline dziewiecset Mężczyzna

  • Wiadomości: 463
  • Ekspres: Kalita Wave 185, V60-01, Bialetti, Chemex, AP, December Dripper
  • Młynek: Baratza Sette 270W, Aergrind, 1zpresso K-Ultra
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #11 dnia: 01 Luty 2017, 08:52:02 »
To jest kwestia gustu, dla mnie czasy stron wyglądających jak robionych "na kolanie" przeszły do lamusa, ot co!
Ta kwestia płatności serio do wymiany! Przelew już poszedł, teraz czekam na kawę ;-)
« Ostatnia zmiana: 01 Luty 2017, 14:35:08 wysłana przez pafcio0 »

Offline ranGo Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 2366
    • Euro Cafe
  • Ekspres: Dalla Corte Mina, Moccamaster, V60, Chemex, Kalitta, Aeropress,
  • Młynek: RTF64, Lido2, Lido3, Ditting, Mahlkoenig, Quamar80e
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #12 dnia: 01 Luty 2017, 09:23:27 »
Nie ma żadnego problemu aby płatność po złożonym zamówieniu była automatyczna ale co się stanie jeżeli czegoś zabraknie na półce? Nasz sklep nie jest tylko wirtualny a kawy sprzedają się bardzo szybko. Wiem że integracja systemów magazynowych by ułatwiła sprawę ale nie jest to takie proste. Co do płatności, sklep jest zintegrowany z systemem Płatności24, obsługują wszystkie banki a istnieję możliwość płacenia poprzez linka który podajemy jako potwierdzenie przyjętego zamówienia lub danych z paragonu. Na miejscu akceptujemy i płatność kartą. Nie wiem czego więcej potrzeba?
W tej chwili nie ma możliwości logowania się do sklepu ale komputery przechowują ciasteczka więc i wypełnienie formularza nie jest takie utrudnione.
Design sklepu jest taki jaki jest. Miało być proste i przejrzyste aby ułatwić szybkie zakupy. Czcionkę zmienimy, to pewne. Szersze opisy kaw będą w jednej zakładce a w sklepię znajdą się tabelki określające profil i wskazówki odnośnie parzenia.

Offline Paweł86 Mężczyzna

  • Wiadomości: 50
  • Ekspres: Rancilio Silvia, Moka Bialetti 6tz, V60, Frenchpress
  • Młynek: Mazzer SJ, Rancilio Rocky
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #13 dnia: 01 Luty 2017, 10:02:38 »
ale co się stanie jeżeli czegoś zabraknie na półce? Nasz sklep nie jest tylko wirtualny a kawy sprzedają się bardzo szybko.

Potwierdzam, miałem taką sytuację - zamówiłem kawę, której - jak się okazało - już nie było, ale jeden telefon wystarczył do załatwienia sprawy. Szybka modyfikacja zamówienia, płatność i wysyłka tego samego dnia.

Mimo tej niestandardowej formy płatności wszystkie moje zamówienia trafiały do mnie w takich terminach, jak z innych sklepów (maks dwa dni). Więc ja na razie mogę tylko chwalić za obsługę nałogowca, któremu kończy się towar przed weekendem/świętami :)

Offline MaciejF Mężczyzna

  • Wiadomości: 223
  • Ekspres: Steel Uno Prof
  • Młynek: Ceado E6P, Comandante C40 IronHeart
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #14 dnia: 01 Luty 2017, 11:01:20 »
Akurat dla mnie to też żaden problem, dostanę kolejnego maila z informacją parę minut czy godzinkę później i tyle. Czcionkę faktycznie można by poprawić ale i tak finalnie liczy się kawa ;) i mimo wszystkich opisów warto wszystkiego próbować i bazować na własnych odczuciach  kawka, a samo zamówienie jej ze sklepu jest proste i szybkie.

 


Pokaż nieprzeczytane posty: Nowe / Wszystkie / Odpowiedzi