Około 2 miesiące temu za sprawą świetnej oferty od Michała zakupiłem w Konesso ekspres Ascaso Arc. Radość nie trwała długo, po półtora miesiąca ekspres uległ awarii. I w tym momencie ludzie zajmujący się w Konesso reklamacjami postanowili zrobić wszystko, żeby zniweczyć pracę Michała. Składając reklamację w niedzielę zapytałem, czy wysłać ekspres do Konesso czy bezpośrednio do Ascaso. W poniedziałek i wtorek dzwoniłem, próbując uzyskać odpowiedź i za każdym razem słyszałem "za chwilę oddzwonimy". Jak już oddzwonili, żeby wysłać ekspres do Ascaso to był on już w drodze do Konesso - chciałem szybko załatwić sprawę więc nie zamierzałem czekać w nieskończoność na odpowiedź. W Konesso przeleżał 8 dni, po czym został wysłany do Ascaso zostawiając serwisowi 1 dzień roboczy na rozpatrzenie reklamacji. Po upływie 14 dni (zgodnie z regulaminem Konesso) nikt się ze mną nie skontaktował, po kolejnym telefonie dostałem odpowiedź, że ekspres jest naprawiony i zostanie dziś wysłany (było to wczoraj). Dziś zadzwoniłem już do Ascaso żeby dowiedzieć się, że zostanie wysłany dopiero dziś, o wczorajszej wysyłce nic Konesso nie mówili.
Reasumując, polecam 2 razy zastanowić się przed zakupem w Konesso, bo sam zakup przebiega rewelacyjnie, ale jak coś się stanie to poziom obsługi jest żenująco niski.