Autor Wątek: costa rica biedronki  (Przeczytany 2866 razy)

avidrock

  • Gość
costa rica biedronki
« dnia: 16 Grudzień 2019, 22:29:45 »
Witam forumowiczów. Pije obecnie espresso z  kawy biedronki costa rica. Problem w tym, że ona jest cholernie delikatna w smaku.  Czy jeżeli zmieszam w/w kawę z piellini (sama pellini dla mnie za gorzka) to będzie dobry pomysł? Pellini w tej chwili w Biedronce za 20 zł pół kilo. Proszę mnie nie karcić za wybór takich kaw. Po pierwsze jestem na etapie uczenia się, po drugie obecnie mam tylko porządny ekspres bez porządnego młynku, więc szkoda marnować dobre ziarna jak się nie ma dobrego młynku. Młynek zamówiłem w Chinach   i czekam na dostawę. Tylko jak wiecie z chin może nawet miesiąc iść, a teraz jeszcze okres przed świąteczny :o.  No więc do momentu jak przyjdzie młynek chciałbym pokombinować i pouczyć się  z kawami które jak nie da się tego pić wyleje do złemu i nie będzie tak mocno bolało. Więc wracając do sentencji proszę o rade :D

Online Antonio Mężczyzna

    • Mastro Antonio
  • Ojciec Chrzestny
  • Wiadomości: 10580
    • Mastro Antonio
  • Ekspres: WEGA Concept
  • Młynek: Ceado E6P/E37S/E8D MGuate/MSJ
Odp: costa rica biedronki
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Grudzień 2019, 23:37:04 »
Rob co chcesz :). Zawsze to jakaś nauka i doświadczenie.

Offline Koziołek

  • Wiadomości: 1008
  • Ekspres: Aeropress, Chemex6, V60Decanter, LaSpazialeS1, Rota
  • Młynek: Rhinoware, GraefCM702, Tura, NicheZero
Odp: costa rica biedronki
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Grudzień 2019, 06:50:46 »
Zanim "nauczysz" się młynka i wstrzelisz w odpowiedni przemiał też wylejesz kawę. Kwestia czy do zlewu czy wypijesz krzywiąc się z niesmaku. Z marketową kawą jest ciężej uzyskać porządany smak, o ile wogóle w niektórych przypadkach. Na pewno nauczysz się obsługi sprzętu, ale do nauki smaku to tylko na odpowiednich ziarnach i dopiero w ich przypadku można mówić, że zmiany przynoszą jakieś rezultaty.

avidrock

  • Gość
Odp: costa rica biedronki