Nieźle, to szansa by ludzie dowiedzieli się czegoś więcej o kawie od prawdziwej specjalistki, a nie geniusza ze Starbucksa z filmików na YouTube. Poza tym świetnie, że mistrzostwo świata dało Rojest nowe kontrakty, możliwości. Serio gratulacje:)
W Komputroniku są ekspresy do kawy, kawa itd. Może sprzedają szajs, ale kiedy wyznawcy Lavazzy zobaczą reklamę z Rojes, sprawdzą kim jest i zrozumieją jej podejście do kawy, to w efekcie może to być pozytywne dla palarni kaw świeżopalonych, czy nawet segmentu kaw speciality. Jednak Komputronik ma wpływ na większą ilość osób niż Coffeedesk i kilka dobrych palarni speciality w Polsce razem wziętych, chociaż bardzo szanuję pracę i wysiłek tych firm w Polsce na rzecz propagowania picia dobrej czarnej. Ludzie muszą się dowiedzieć, że istnieje coś takiego jak segment kaw speciality, że są konkretne palarnie kawy, które mogą sprzedać ziarna świeżo palone. Jeżeli ktoś z zewnątrz ma możliwości wpływania na inne osoby, to niech to robi. Być może kiedyś w Komputroniku zobaczymy ziarna od Mastro Antonio:)
Kiedy byłem mały, moi rodzice zwracali uwagę, z której piekarni kupowali chleb. Ale nigdy nie myślano w taki sposób o kawie.