Autor Wątek: NIVONA 831 serwis  (Przeczytany 1920 razy)

Offline Archer

  • Wiadomości: 1
  • Ekspres: Nivona 831
NIVONA 831 serwis
« dnia: 01 Grudzień 2015, 23:29:54 »
Witam.
Jestem użytkownikiem ekspresu NIVONA 831. Mam go niespełna 2 lata przy niskiej domowej eksploatacji. Sprzęt działał bez zarzutu, parzył świetną kawę. Wszystko byłoby ok. ale padł wyświetlacz. Oddałem do serwisu. Wyświetlacz wymienili ale skasowali licznik. Poza tym para skrapla się i po kilku kawach dosłownie cieknie strużka wody z nad bocznej pokrywy. Na dodatek pokrętło funkcji straciło płynność i czuć dosłownie jak się "ściera". Ogólnie ekspres robi wrażenie rozregulowanego jakby przybyło mu z 5 lat.
Moje pytanie do osób, które dobrze znają ten typ kawiarki, czy wymiana wyświetlacza wiąże się z koniecznością skasowania licznika?
Pozdrawiam.

 


Pokaż nieprzeczytane posty: Nowe / Wszystkie / Odpowiedzi