Autor Wątek: Podłączenie ekspresu do wody  (Przeczytany 3569 razy)

Offline Perzua Mężczyzna

  • Wiadomości: 500
  • Ekspres: Bezzera Matrix, Kalita, V60
  • Młynek: Ceado E37SD, Kinu M47
Podłączenie ekspresu do wody
« dnia: 27 Maj 2019, 18:32:32 »
Witam,

Pytanie do posiadaczy bezzery z pompą rotacyjną. Czy jeśli będę podłączał ekspres to mogę wyciągnąć pojemnik z wodą i ją wylać? Bo muszę go wyciągnąć, wkręcić śrubę i dopiero w opcjach zmienić. Ekspres mi generalnie informuje, że jest mało wody i nie chcę robić już kawy jeśli nie doleje jej ale w zbiorniku jest jeszcze trochę wody. Banalna sprawa ale nie mam doświadczenia.

Offline Fux Mężczyzna

  • Global Moderator
  • Wiadomości: 2988
  • Ekspres: La Marzocco Linea Micra, tygielek
  • Młynek: G-RISTO W
Odp: Podłączenie ekspresu do wody
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Maj 2019, 19:37:21 »
Na bazie innego ekspresu, pomimo podłączenia do wody z sieci, musisz mieć w baniaku wodę, która oszuka czujkę.
Człowiek może wyzbyć się wszystkiego z wyjątkiem pokus...

Offline Perzua Mężczyzna

  • Wiadomości: 500
  • Ekspres: Bezzera Matrix, Kalita, V60
  • Młynek: Ceado E37SD, Kinu M47
Odp: Podłączenie ekspresu do wody
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Maj 2019, 19:45:10 »
W moim ekspresie tak nie jest. Może nie być baniaka, bo widziałem, że tak był podłączony. Jest śruba którą się wkręca, pod baniakiem. Chodzi mi o to, czy mogę wyjąć baniak z wodą? Boję się że wtedy ta woda się wyleje.

Offline piomic

  • Wiadomości: 2588
  • Ekspres: Rocket Cellini Evoluzione
  • Młynek: MSJ
Odp: Podłączenie ekspresu do wody
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Maj 2019, 20:50:08 »


Chodzi mi o to, czy mogę wyjąć baniak z wodą? Boję się że wtedy ta woda się wyleje.

W sensie że podczas wyjmowania woda ze zbiornika zaleje ekspres? W moim zbiornik ma zawór otwierany dopiero po wciśnięciu go w gniazdo, można wyjmować i wkładać na pełno.

Offline Perzua Mężczyzna

  • Wiadomości: 500
  • Ekspres: Bezzera Matrix, Kalita, V60
  • Młynek: Ceado E37SD, Kinu M47