Kolego Januszu.Jestem po technikum obróbki skrawaniem, więc o metalach co nieco musiałem się nauczyć,był taki przedmiot,technologia,nawet zaliczyłem i mam świadectwo do wglądu. Amen, to zakończenie mojego wpisu i nie zamierzałem kontynuować. Handlujesz Ascaso i gdybyś napisał:kurcze,zardzewiał,zdarza się,trudno.Ale nie,teraz już wietrzysz spisek,konkurencja niszczy markę.Otóż zapewniam Cię ,że zajmuję się zupełnie inną branżą ,a mój wpis sprowokowała reklama Ascaso Arc na stronie firmy w odniesieniu do tego co stało się z moim sprzętem.Nie zająknąłem się jak wymieniliście ponoć 20 barową ,oryginalną pompę na ulkę,choć w moim poprzednim ekspresie miałem właśnie problem z ulką więc kupując nowy ekspres cieszyłem się że jej tam nie ma.I firma Ascaso rekomenduje na wymiany gwarancyjne ulkę? Przypominam, w sklepie z częściami AGD 45 zł. Rozumiem że wartość oryginału na pierwszy montaż jest znacznie wyższa,jeśli firma chwali się mocną ,świetną pompą....Dalej:dobrze wiesz w którym miejscu zaczęła sie korozja,bez zdejmowania górnej pokrywy nie mogłem zauważyć rdzy ,jestem użytkownikiem nie serwisantem,bez powodu nie grzebię w telewizorze,samochodzie i również w ekspresie.Zauważyłem gdy rdza wyszła na zewnątrz obudowy,wtedy było już za późno.Rozebrałem ,wypiaskowałem ,itd więc zwracanie się z problemem do waszej firmy rok po gwarancji uznałem za bezcelowe.Nawet jeśli wchodziła w grę wymiana blach na nowe otrzymałbym takie same, więc co to dla mnie za korzyść.Zamiast wkurzać się na mnie ,że Ci psuję interes,zwróć uwagę firmie na problem i tyle.Prawdy nie zaczarujesz,blachy stalowe są miękkie,niskowęglowe,łatwe w obróbce,ale podatne na korozję.Niech obudowy chociaż będą ocynkowane w kąpieli, lub chociaż galwanicznie,nie wiem,to nie mój problem.I zadbanie o montaż.Wyjąłem z pudła, włączyłem,jak zaczął grzechotać i dzwonić to strach.Dzwoniłem wtedy do Ciebie i powiedziałeś żebym odesłał ex do was lub zdjął obudowę i sobie dokręcił to co rzęzi. :)A dlaczego tak to ma wyglądać?Czemu Hiszpańczyk tego dobrze nie poskłada??Przepraszam,Katalończyk.Za leniwy jest? Ale nie.Wg Janusza wina jest w nieumiejętnej obsłudze ekspresu. Acha i na koniec wytłumacz nam wszystkim jakie przesłanki technologiczne przyświecały firmie ,że ta pordzewiała,gruba płyta w steelu jako jedyna nie jest z nierdzewki? Nie dotyczy to mojego ex,pytam z ciekawości.Tylko proszę, nie pisz, że n i e musiała być nierdzewna ,gdyż została pokryta grubą warstwą lakieru proszkowego,bo to już wiem. Z Formuły 1.