Autor Wątek: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy  (Przeczytany 299650 razy)

Offline malkos Mężczyzna

    • Świeżo Palona
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 1311
    • ŚwieżoPalona
  • Ekspres: Aeropress, Hario v60, French Press Bodum, kawiarka GAT Konica
  • Młynek: Zassenhaus Quito, Comandante MK3
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #885 dnia: 31 Lipiec 2019, 09:01:01 »
wow dawno nic nie pisaliśmy, widać, że wakacje :)  także ...

Dzisiaj mamy promocję, w której dodajemy 20% rabatu na kawy, herbaty i lemoniady (a raczej syropy do lemoniad). Zapraszamy, rabat łączy się z rabatem z konta.

https://swiezopalona.pl/kawa

wakacje2019-facebook.jpg
Właściciel sklepu http://swiezopalona.pl

dlawokawie5 - nowy kod - 5% zniżki na wszystko

Offline malkos Mężczyzna

    • Świeżo Palona
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 1311
    • ŚwieżoPalona
  • Ekspres: Aeropress, Hario v60, French Press Bodum, kawiarka GAT Konica
  • Młynek: Zassenhaus Quito, Comandante MK3
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #886 dnia: 28 Sierpień 2019, 13:56:19 »
Szybka informacja jakby ktoś potrzebował akcesoriów do cold brew. W tym momencie u nas -20% z kodem rabatowym + rabat łączy się z rabatami przyznanymi na koncie.

https://swiezopalona.pl/kategoria/290/akcesoria-cold-brew
Właściciel sklepu http://swiezopalona.pl

dlawokawie5 - nowy kod - 5% zniżki na wszystko

Offline malkos Mężczyzna

    • Świeżo Palona
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 1311
    • ŚwieżoPalona
  • Ekspres: Aeropress, Hario v60, French Press Bodum, kawiarka GAT Konica
  • Młynek: Zassenhaus Quito, Comandante MK3
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #887 dnia: 13 Wrzesień 2019, 10:46:18 »
Cześć, wróciły do nas wagi Felicita. Niestety w wyższej cenie, chociaż i tak atrakcyjnej.

https://swiezopalona.pl/producent/82/Felicita
Właściciel sklepu http://swiezopalona.pl

dlawokawie5 - nowy kod - 5% zniżki na wszystko

Offline kszostak

  • Wiadomości: 5
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #888 dnia: 08 Październik 2019, 10:02:43 »
Drodzy forumowicze! Chciałbym Was przestrzec przed zakupami w sklepie internetowym swiezopalona.pl. Radzę Wam trzymać się od tego sklepu daleko. Zostałem przez Nich oszukany, kasują moje opinie i nie przyjęli pisma od Rzecznika Praw Konsumentów w mojej sprawie!


Poniżej zamieszczam opis nieprzyjemnych zdarzeń, które mnie spotkały ze strony obsługi sklepu świeżopaplina.pl.

Kawiarkę Bialetti Mukka Express kupiłem w dniu 09.07.2019 r. Podczas pierwszych prób zdobienia kawy dostrzegłem że kawiarka nie wytwarza spienionego mleka. Po dokładnym oglądnięciu wszystkich części kawiarki, zauważyłem usterkę w konstrukcji zaworu spieniającego. W takiej sytuacji postanowiłem zwrócić do sprzedawcy kawiarkę.
W dniu 30.07.2019 r. otrzymałem wiadomość że reklamacja została uznania przez producenta, że zawór spieniający został przez producenta wymieniony.
05.08.2019 r. otrzymałem kawiarkę po reklamacji. Po otwarciu opakowania zobaczyłem kawiarkę nie wymytą z widocznym osadem po kawie, a wymiana zaworu polegała na niechlujnym sklejeniu uszkodzonych elementów za pomocą kleju błyskawicznego.
W dniu 07.08.2019 r., po wcześniejszej rozmowie telefonicznej z osobą z obsługi sklepu, wysłałem kawiarkę ponownie do sklepu swiezopalona.pl w takim samym stanie w jakim ją otrzymałem (zabrudzoną, niedomytą z uszkodzonym zaworem spieniającym).
19.08.2019 r. otrzymałem odpowiedź że uszkodzenie zaworu spieniającego jest mechaniczne i nie podlega reklamacji przez producenta. Nasuwa się pytanie czemu producent (włoska marka Bialetti) a nie sklep swieżopalona wydaje opinie dotyczące zasadności reklamacji co jest wbrew regulaminowi który otrzymałem w formie załącznika drogą e-mailową? Nic z tego nie rozumiem, próbowałem się skontaktować z kompetentną osobą z działu obsługi sklepu w tej sprawie, niestety bez skutku. Pani Julia z którą prowadziłem korespondencję twierdzi że nie dostaje ode mnie e-maili i nie odbiera ode mnie telefonów (ale wystarczy zadzwonić z innego numeru i okazuję się że Pani Julia jest w pracy :) ale "niestety słabo mnie słyszy" ). Przyznam że po raz pierwszy mam do czynienia z tak „wieśniackim” zachowaniem wobec klienta.

W tym samym dniu do sklepu zadzwoniła moja żona. Pani Julia prosiła moją żonę aby sprawy nie zgłaszać do Rzecznika Praw Konsumentów. Prosiła abym wysłał jeszcze raz zdjęcia uszkodzonej kawiarki (po powrocie z drugiej reklamacji) i Ona jeszcze spróbuje coś w tej sprawie zadziałać. W tym momencie pojawiły się u Państwa problemy z Internetem które skutkowały nie otrzymaniem ode mnie zdjęć :). Następnie sprawa trafiła do Pana Jakuba który poinformował mnie że tylko on zajmuje się reklamacjami w sklepie Świeżo Palona, a z Panią Julią nie mogłem już porozmawiać. Od Pana Jakuba dowiedziałem się wielu ciekawych informacji. Poniżej szczegóły.
1. Mogę mieć zastrzeżenia do przeprowadzenia reklamacji jednakże decyzja będzie dla mnie niekorzystna ponieważ nie można reklamować towaru po raz drugi.
2. Nie mogę już wypowiedzieć umowy zawartej na odległość gdyż kawiarka została już przeze mnie użyta, a w Prawie Konsumenta jest napisane że towar już użyty nie można zwrócić. Na pytanie o podanie nr punktu/paragrafu Pan Jakub stwierdził że nie udzieli mi odpowiedzi ponieważ nie jest prawnikiem.
3. Na kolejne pytanie, w jaki sposób przebiegała druga reklamacja i dlaczego nie dostałem orzeczenia na piśmie, otrzymałem odpowiedź że dostawca który przeprowadzał pierwszą reklamację odmówił Świeżo Palonej ponownego przyjęcia kawiarki. Reklamacja "odbyła się" za pomocą korespondencji e-mailowej na linii sprzedawca-dostawca, a pisma z tak przeprowadzonej reklamacji nie dostałem gdyż nie ma takiego wymogu.
3. Nie mogę także otrzymać dowodu potwierdzającego wymianę przez dostawcę zaworu, ponieważ Świeżo Palona wierzy na słowo dostawcy że ten zawór wymienił, choć Pani Julia potwierdziła że stan kawiarki po pierwszej reklamacji nie został przez Nich sprawdzony. Państwo nie rozpakowaliście paczki po zwrocie od dostawcy, dlatego nie mieliście pojęcia że kawiarka była zabrudzona. Zabrudzoną kawiarkę, z uszkodzonym zaworem, zgodnie z prośbą Pani Juli, wysłałem do Państwa i przesuwanie odpowiedzialności na mnie za zabrudzenia jest śmieszne. To od Państwa dostałem zabrudzoną kawiarkę i taka ją odesłałem!
4. Zostałem także poinformowany przez Pana Jakuba że w tej sytuacji mogę sprawę skierować do Rzecznika Praw Konsumentów, ponieważ sklep uważa temat za zamknięty.

29 sierpnia zgłosiłem się do Rzecznika Praw Konsumentów, który w moim imieniu wysłał pismo. Pismo było datowane na dzień 2.09.2019 r. i jak poinformował mnie Rzecznik nie zostało przez sklep Świeżo Palona odebrane!!

Podsumowując, kupiłem uszkodzony produkt, wydałem dużo pieniędzy i nie mogę z niego korzystać a sklep uznaje temat za zamknięty. Jest mi bardzo przykro że sklep w ten sposób mnie potraktował i na pewno tej sprawy tak nie zostawię!!


Zawiedziony klient.

Offline jancewicz

  • Wiadomości: 395
  • Ekspres: La Pavoni Europiccola, Aeropress, Phin, French Press, V60, Brewista Hourglass Brewer
  • Młynek: Eureka Olympus 75, Tchibo "Melitta Calibra", 1Zpresso Q (MYM54)
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #889 dnia: 10 Październik 2019, 19:55:28 »
Szczerze współczuję. A wydawało by się, że obecnie, w czasach ostrej konkurencji, opiniowania sprzedawców na forach, opineo, ceneo, itp, itd,  takie sytuacje nie mają prawa się zdarzyć. Szok, szczególnie, że nie dotyczy to jakiegoś nowego, podejrzanego sklepu. Ja osobiście z "usług" tego sklepu na szczęście nie korzystałem, i tak już pewnie zostanie.

Offline malkos Mężczyzna

    • Świeżo Palona
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 1311
    • ŚwieżoPalona
  • Ekspres: Aeropress, Hario v60, French Press Bodum, kawiarka GAT Konica
  • Młynek: Zassenhaus Quito, Comandante MK3
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #890 dnia: 11 Październik 2019, 13:39:35 »
Witam Panie Krzysztofie, odpowiadając na kolejny Pana wpis na temat naszej firmy proponuję, żeby nie pisał Pan nieprawdy.

1. Nigdy Pana nie oszukaliśmy (o tym, krótko poniżej).
2. Nigdy nie kasujemy opinii naszych klientów, co można zobaczyć w wielu miejscach, gdzie takie opinie się pojawiają, czy to na FB, czy Opinego, czy Google.
3. Nigdy też nie otrzymaliśmy od Rzecznika Praw Konsumentów pisma dotyczącego Pana sprawy.

Odnośnie procesu reklamacyjnego. Otrzymaliśmy od Pana kawiarkę brudną. Zawór został wymieniony przez producenta na nowy (dokładniej jego przedstawiciela w Polsce) i kawiarka została wysłana do Pana w takim samym stanie w jakim ją otrzymaliśmy. Napraw gwarancyjnych zawsze dokonuje producent lub jego przedstawiciel.
« Ostatnia zmiana: 11 Październik 2019, 15:24:01 wysłana przez malkos »
Właściciel sklepu http://swiezopalona.pl

dlawokawie5 - nowy kod - 5% zniżki na wszystko

Offline malkos Mężczyzna

    • Świeżo Palona
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 1311
    • ŚwieżoPalona
  • Ekspres: Aeropress, Hario v60, French Press Bodum, kawiarka GAT Konica
  • Młynek: Zassenhaus Quito, Comandante MK3
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #891 dnia: 11 Październik 2019, 13:48:14 »
Zmieniając nieco ten ponury nastrój chciałbym poinformować, że mamy nową jesienną kawę.

Tym razem jest to jednorodna Guatemala Huehuetenango Los Laureles, która w naszym konkursie dostała nazwę Hehe Tango :)

Jeśli ktoś chciałby spróbować to zapraszamy:

https://swiezopalona.pl/produkt/4130/jesienna-hehe-tango-guatemala-huehuetenango-los-laureles

jesien_etykieta_hehe_tango3 (2) (1).jpg

mala-jesienna.jpg

PS. Przeprowadzaliśmy ostatnio ankietę odnośnie ekologicznych opakowań (być może niektórzy mieli okazję zobaczyć). Nawiązując do niej razem z nową kawą testujemy nowe opakowania, które w całości wykonane są z PET czyli są w 100% przetwarzalne, a jednocześnie zapewniają bardzo dobre właściwości przechowywania kawy + mają przyjemne zamknięcie.
« Ostatnia zmiana: 11 Październik 2019, 15:23:48 wysłana przez malkos »
Właściciel sklepu http://swiezopalona.pl

dlawokawie5 - nowy kod - 5% zniżki na wszystko

Offline kulka Mężczyzna

  • Wiadomości: 1484
  • Ekspres: Rocket Evoluzione v2, Ascaso Arc, Chemex, V60-2, Aero, Origami + LilyDrip, April, Wilfa classic
  • Młynek: Mazzer Super Jolly, Kinu M47v3.5, Ascaso i-mini
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #892 dnia: 11 Październik 2019, 14:42:27 »
Mam nadzieję, że wyjaśnicie sobie Panowie tę nieprzyjemną sytuację. Zastanawia mnie tylko dlaczego październik pomylił się z wrześniem (no, to może być zwyczajna pomyłka), ale nie doczytuję nigdzie w opisie sprawy, żeby już następnego dnia zarzucał ktoś że nie odebrał listu...

Offline jancewicz

  • Wiadomości: 395
  • Ekspres: La Pavoni Europiccola, Aeropress, Phin, French Press, V60, Brewista Hourglass Brewer
  • Młynek: Eureka Olympus 75, Tchibo "Melitta Calibra", 1Zpresso Q (MYM54)
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #893 dnia: 11 Październik 2019, 15:07:37 »
Nigdy nie kasujemy opinii naszych klientów, co można zobaczyć w wielu miejscach, gdzie takie opinie się pojawiają, czy to na FB, czy Opinego, czy Google.

Ciekamy jestem jak można to zweryfikować... :)

Offline malkos Mężczyzna

    • Świeżo Palona
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 1311
    • ŚwieżoPalona
  • Ekspres: Aeropress, Hario v60, French Press Bodum, kawiarka GAT Konica
  • Młynek: Zassenhaus Quito, Comandante MK3
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #894 dnia: 11 Październik 2019, 15:24:53 »
Mam nadzieję, że wyjaśnicie sobie Panowie tę nieprzyjemną sytuację. Zastanawia mnie tylko dlaczego październik pomylił się z wrześniem (no, to może być zwyczajna pomyłka), ale nie doczytuję nigdzie w opisie sprawy, żeby już następnego dnia zarzucał ktoś że nie odebrał listu...

Mój błąd nie zauważyłem, już poprawiłem. Nie mniej list do nas nigdy nie dotarł :(
Właściciel sklepu http://swiezopalona.pl

dlawokawie5 - nowy kod - 5% zniżki na wszystko

Offline malkos Mężczyzna

    • Świeżo Palona
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 1311
    • ŚwieżoPalona
  • Ekspres: Aeropress, Hario v60, French Press Bodum, kawiarka GAT Konica
  • Młynek: Zassenhaus Quito, Comandante MK3
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #895 dnia: 11 Październik 2019, 15:25:37 »
Nigdy nie kasujemy opinii naszych klientów, co można zobaczyć w wielu miejscach, gdzie takie opinie się pojawiają, czy to na FB, czy Opinego, czy Google.

Ciekamy jestem jak można to zweryfikować... :)

Z naszej strony bardzo prosto. Można zobaczyć, że mamy i negatywne i pozytywne opinie :)
Właściciel sklepu http://swiezopalona.pl

dlawokawie5 - nowy kod - 5% zniżki na wszystko

Offline trez Mężczyzna

  • Wiadomości: 1184
  • Ekspres: V60, Orea, Aeropress, Tygielek, Melitta, Chemex, Phiny
  • Młynek: C40, FeldGrind, VSSL
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #896 dnia: 11 Październik 2019, 15:38:22 »
świetnie że próbujecie z takimi opakowaniami, sam się zastanawiam która droga lepsza, czy recykling czy kompostowanie, najważniejsze jest to, że wiadomo co z paczka zrobić :)

a będziecie szli też w duże paczki? liczę, że ćwiartki są na próbę i przyjdzie pora na kilogramowe

Offline malkos Mężczyzna

    • Świeżo Palona
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 1311
    • ŚwieżoPalona
  • Ekspres: Aeropress, Hario v60, French Press Bodum, kawiarka GAT Konica
  • Młynek: Zassenhaus Quito, Comandante MK3
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #897 dnia: 11 Październik 2019, 17:25:15 »
świetnie że próbujecie z takimi opakowaniami, sam się zastanawiam która droga lepsza, czy recykling czy kompostowanie, najważniejsze jest to, że wiadomo co z paczka zrobić :)

a będziecie szli też w duże paczki? liczę, że ćwiartki są na próbę i przyjdzie pora na kilogramowe


Dzięki. Ciągle szukamy i testujemy. Takich kilogramówek nie znaleźliśmy, ale być może pojawią się u nas w pełni kompostowalne. Niestety one są dość drogie, także pewnie będziemy musieli się podzielić z kupującymi ceną.
Właściciel sklepu http://swiezopalona.pl

dlawokawie5 - nowy kod - 5% zniżki na wszystko

Offline shadowpc21

  • Wiadomości: 27
  • Ekspres: Arte Di Poccino
  • Młynek: Compak k6 w renowacji , Arte Di Poccino
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #898 dnia: 12 Październik 2019, 23:44:04 »
Ciekawa sprawa z tą reklamacją , może któraś ze stron posiada fotki ze stanu przed wysyłka po wysyłce, bo chyba jak coś dociera w stanie nie takim jak oczekujemy dotyczy to obu stron to robimy dokumentację fotograficzną

Offline kszostak

  • Wiadomości: 5
Odp: ŚwieżoPalona.pl - zawsze świeża kawa i akcesoria dla kawoszy
« Odpowiedź #899 dnia: 15 Październik 2019, 22:28:34 »
1. Nigdy Pana nie oszukaliśmy (o tym, krótko poniżej).

Skoro tak Pan twierdzi to dlaczego zawór spieniający nie został wymieniony na nowy podczas pierwszej reklamacji? Pani Julia poinformowała mnie że zawór został wymieniony podczas reklamacji na nowy. A to nie prawda. Brakujący element zaworu został doklejony za pomocą kleju błyskawicznego. Poniżej przedstawiam zdjęcia.

Uszkodzony zawór spieniający który otrzymałem wraz z zakupem kawiarki:


Następnie zawór został wymieniony na nowy. Czy tak wygląda nowy zawór?


 


Pokaż nieprzeczytane posty: Nowe / Wszystkie / Odpowiedzi