forum.wszystkookawie.pl
Poradniki - czyli jak mam to zrobić? => Zakupy przez internet => Wątek zaczęty przez: Fuła w 07 Luty 2019, 12:27:04
-
Hej,
po lekturze forum zdecydowałam, że chciałabym kupić zestaw Nuova Simonelli Oscar II Nera - Nuova Simonelli Grinta Chrome AMMT, który znalazłam na coffeeitalia.pl (jest tam też Bezzera w zestawie) w dobrej, jak myślę, cenie (3900). Nie znalazłam za to opinii na temat sklepu coffeeitalia.pl (znalazłam o coffeitalia.fr - dobre). Czy ktoś coś tam kupował, czy to wart zaufania sklep?
pozdrawiam
-
Możesz śmiało kupować, to znany sklep. Sam kupowałem tam ekspres kilka lat temu (wtedy nie mieli jeszcze wersji pl).
-
dzięki!
-
Sklep jest OK, jedynym mankamentem jest koszmarny kontakt z biurem obsługi. Przynajmniej tak było parę lat temu. Jeśli zapiszesz się do ich newslettera, będziesz mieć darmową wysyłkę.
-
Sprawdź sobie też ceny na elektros.it.
https://www.elektros.it/pl/en/oscar_II_nuova-Simonelli/oscar-II-black.html
U nich dodatkowo możesz wyposażyć Oscara w OPV.
-
bardzo dziękuję za odzew. tak, elektros ze względu na ceny faktycznie wart uwagi, tylko zastanawiam się jak z dostawą, gwarancją i serwisem (to cofeeitalia twierdzi, że ma serwis w Katowicach)
-
Właśnie popijam espresso...
...zacznę od tego że kupiłem w Coffeeitalia w styczniu 2018 roku Rancilio Silvia. Ale szybko okazało się, że tylko cena była atrakcyjna. Kontakt jak ktoś wczesniej pisał koszmarny. Terminy dostawy opóźnione bo wysyłka z Włoch. Reszta też nie wyglądała tak kolorowo. Zaczęły się problemy z faktura VAT, bo skoro sklep we Włoszech to wystawiają jedynie "EuroFakture".
TERAZ O GWARANCJI.
Szybko okazało się, że gwarancja Coffeeitalia jest fikcją. Nie mają żadnego serwisu ani w D-Czechowicach ani w Katowicach. Jest to co najwyżej serwis współpracujący grzecznościowo z nimi Mariano Italiano. Po 18 miesiącach przepaliła mi się grzałka. Napisałem do sprzedawcy co zrobić z naprawą gwarancyjną. Nikt nie odbiera telefonu. Więc zostaje jedynie jeszcze bardziej koszmarny kontakt emailowy. Ale co ciekawe jeden telefon na numer handlowy i szybko ktoś odebrał. Jedynie po angielsku mozna porozmiawiac o korespondencji w sprawie tej gwarancji. I szybko okazało się że gwarant podsyła filmiki z YT jak odbiezpieczyc "bezpiecznik na termostacie". Odpisałem ze to nie bezpiecznik i kolejny raz wyjaśniłem że to spalona grzałka. Kolejny filmik o tym, jak pierwszy raz uruchomić Silvię. Streszczajac. CoffeeItalia w osobie Mateo, nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności gwarancyjnej bo filmiki na YT wszystko wyjasniają. Nie ma znaczenia że robię jedynie Espresso, nie uzywam pary do spieniania mleka, że wodę mam z filta OS. Wyrocznią jest filmik i YT o prawidłowym uruchomieniu ekspresu ( po 18 miesiącach) i tłumaczenie, że to 99 % uszkodzeń grzałki następuje z powodu nie uzupełniania wody w bojlerze. Zaproponowano mi odpłatna naprawę lub wysyłkę grzałki za 40 EURO.
Odpuściłem. Pomierzyłem rezystancje, kupiłem w Coffeedesku i wymieniłem grzałkę sam. Ale chcę ostrzec kupujących.
Tylko cena wyglądała dobrze ale juz po 2 latach i kosztach dodatkowych nie jest to atrakcyjna oferta. I szkoda czasu na korespondencje ws napraw gwarancyjnych.
-
Ja jakiś czas temu też wymieniłem z nimi kilka wiadomości mail. Trochę po Polsku, trochę po Angielsku ale w żadnym z tych języków poprawnie. Masakra... Nie szło się dogadać o proste rzeczy. Telefon to fikcja. Nikt nie odbiera. Zadawałem pytanie odnośnie ekspresu, młynka, a człowiek coś innego mi odpisywał łamaną polszczyzną czy po angielsku ale też nie do zrozumienia. Urwałem rozmowę i kupiłem sprzęt u polskiego dystrybutora. Jak kolega wyżej napisał. Pozorne oszczędności. W zagranicznym sklepie to można kupić kawę albo uszczelkę do prysznica.
Też nie polecam.
-
Ja poczytałem opinie Angoli - były nienajlepsze. CafeItalia to pośrednik - organizuje sprzedaż Ex Works, dlatego jego działania serwisowe polegają na nawiązaniu kontaktu z producentem i "dogadaniu" naprawy (usunięcia usterki), nie mają własnych kompetencji technicznych. Nie chcę odstraszać, ale ja wskutek tego zrezygnowałem z ich oferty.
-
Ja kupiłem od nich ekspres kilka lat temu i liczyłem się z tym, że w razie konieczności naprawy będę musiał działać na własną rękę. Tutaj trzeba sobie po prostu samemu ocenić czy woli się taniej, czy drożej, ale z obsługą serwisową i posprzedażową.
-
Ponegocjij zakup Oscara z Michałem z Konesso. Miałem go kupić, byłem u nich oglądałem, cenę dogadałem. Ostatecznie kupułem ECM'a.
Dla mnie serwis to PODSTAWA!!
-
Zakupione sprzęty (młynek i ekspres) na razie OK, ale jest jakiś problem z obsługą w Polsce.
Fakturę dostałam po blisko dwóch miesiącach, jak napisałam że zgłaszam sprawę do Urzędu Skarbowego. Teraz próbujemy kupić drugi ekspres - minął tydzień od opłacenia zamówienia i nic nie słychać o wysyłce.
W infolinii (numer warszawski) zgłasza się gość mówiący tylko po angielsku. Adres w Bielsku to chyba też fikcja. Kilka miesięcy temu był podany numer komórkowy i można było dodzwonić się do przedstawiciela - numer też zniknął.
Pierwszy zakup (na początku tego roku) był OK. Kolejne - dużo nerwów.
-
Jaki wniosek? Kupować w polskich sklepach.
-
:ok:
-
Fakturę dostałam po blisko dwóch miesiącach, jak napisałam że zgłaszam sprawę do Urzędu Skarbowego. Teraz próbujemy kupić drugi ekspres - minął tydzień od opłacenia zamówienia i nic nie słychać o wysyłce.
Zadziwia mnie ten upór, kiedy po pierwszym ciężkim razie z zamówieniem pozostajecie nieugięci i dalej zamawiacie :)
-
Kupowałem w tym sklepie, kiedy jeszcze nie było polskiego oddziału i dobrze go wspominam. Fakt, że na polskim rynku było wtedy krucho z towarem i ceny także niesympatyczne.
-
potwierdzam negatywne opinie. Niestety, kupiłam Oscara II w Coffe Italia - zepsuł się przed upływem roku. będę prosić o pomoc w innym wątku. Tymczasem - szczerze odradzam, bo gdyby ktoś mi napisał przed zakupem, że tak będzie, nie popełniłabym tego błędu - brak pomocy, brak serwis, brak telefonu, który ktoś odbierze - tylko filmiki z youtube'a. Jestem teraz w dużym kłopocie...
-
Jakby ktoś chciał zaryzykować to na polskiej stronie można w dobrej cenie zakupić "Crem One Dual Boiler PID WT/WC". Cena jest pomylona z modelem " Crem One H/X PID WT/WC". Porównałem na zagranicznych odpowiednikach strony.
Wysłałem emaila z zapytaniem czy ten model to na pewno dual boiler i otrzymałem po tygodniu odpowiedź twierdzącą. Więc przy odrobinie szczęścia może się okazać, że za ok.6700 można kupić dobry model DB.
-
No pewnie, że ceny atrakcyjne, a co z serwisem po zakupie?
Crem lepiej kupić u @Janusz i nie martwić się o przyszłość. Polecam sprawdzonych sprzedawców.
-
Oficjalna cena ekspresu CREM 2B DUAL (nr kat. CREM8092) wg aktualnego cennika firmy WELBILT to 2238,00 EUR co daje po przeliczeniu ok. 10071,00 PLN. To by oznaczało, że sprzedają ten ekspres z rabatem 33% od ceny oficjalnej. W poprzednim cenniku z sierpnia 2022 r cena była 1935,00 EUR. Podejrzewam, że nie odświeżyli sobie cen na stronie sklepu i stosują do przeliczeń stare, nieaktualne już ceny. Ich sprawa.
Jakby ktoś z Forumowiczów był zainteresowany którymś z modeli ekspresów CREM to zapraszam do kontaktu. Na pewno zrobimy satysfakcjonującą ofertę. :)
-
Chciałbym odświeżyć trochę wątek. Ktoś coś kupował w ostatnim czasie? Przymierzam się do Oscara Mood. Cena absurdalnie niska. Pewnie z nikim w Polsce nie wynegocjuję nawet zbliżonej. Kawa.pl (dystrybutor retail NS) ma po 7500... Swoją drogą patrząc na ceny w europie (+- 1200€), to mie wiem dlaczego u nas tak wysoko wycenia się ten ekspres. Jakaś pomyłka. Jak tu człowiek ma wspierać polskich dystrybutorów?
Liczę się z tym, że serwis we własnym zakresie. Przy Oscarze II wszystko robię sam. Chyba nie ma prostszej maszyny ...
-
Jak okaże się, że ekspres będzie miał wadę, a gwarancji nie masz..
-
Jak okaże się, że ekspres będzie miał wadę, a gwarancji nie masz..
To skrajny przypadek (mało prawdopodobny), w którym odsyłam.
-
Lepiej poczytaj, jak ta firma funkcjonuje.
-
Lepiej poczytaj, jak ta firma funkcjonuje.
Funkcjonuje jako legalny sprzedawca, wg. prawa UE. Tyle że w innym kraju. Z tego co widzę to nie jest krzak. Zastanawia mnie przy tej okazji czy oferują sprzęt po cenach dumpingowych czy nasi dystrybutorzy mają tak zawyżone marże...
-
Kupuj, kupuj, zdasz nam relację
-
Kupuj, kupuj, zdasz nam relację
Rozważam. Akurat tak się składa, że ja i kilka osób z tego forum stało się posiadaczami Oscara II zamawianego z Caffe Lab z Włoch za 2100 zł ;) Więc akurat ścieżka przerobiona i nie wydaje się taka egzotyczna jak na ekspres dla celów konsumenckich.
Ale poczekam jeszcze na odpowiedź z polskich źródeł jaką są w stanie cenę zrobić.