Autor Wątek: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków  (Przeczytany 438679 razy)

Offline M

  • Administrator
  • Wiadomości: 1665
  • Ekspres: CKE, Junior, Rota, alternatywa
  • Młynek: Aergrind, C40
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #30 dnia: 02 Luty 2017, 10:49:49 »
O paczkomatach gdzieś temat jest. Mimo problemów, dla mnie to ciągle najwygodniejsza forma dostawy, momentami jedyna możliwa do ogarnięcia ze względu na nawał innych zajęć.

Zgadzam się z tym, że strona mogła by wyglądać lepiej (pomijając quick charta, za którym nie przepadam) jest trochę wizualnych niespójności i wrażenie powstawania na szybko, na kolanie, co może nie wzbudzać zaufania osób trafiających do sklepu pierwszy raz.

Brakuje też jakichkolwiek słów kluczowych, które pomogły by się trochę podnieść w wynikach wyszukiwania.
« Ostatnia zmiana: 02 Luty 2017, 12:32:09 wysłana przez Maciek »

Offline ranGo Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 2365
    • Euro Cafe
  • Ekspres: Dalla Corte Mina, Moccamaster, V60, Chemex, Kalitta, Aeropress,
  • Młynek: RTF64, Lido2, Lido3, Ditting, Mahlkoenig, Quamar80e
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #31 dnia: 02 Luty 2017, 11:24:30 »
Pierwszy sklep internetowy prowadziłem jak dostęp do sieci był poprzez numer dostępowy 0-20 21 22. Był wykonany na zlecenie jednej z łódzkich firm i kosztował dosyć dużo, w przeliczeniu dziesięciokrotną stawkę na ZUS. Jednak, po około roku użytkowania okazało się że potrzebna jest modernizacja za którą chcieli 50% początkowej kwoty. Wiem, że jeżeli ja nie wiem dokładnie czego chce, to i informatyk też nie będę tego wiedział. Dla tego zaczęliśmy skromnie a teraz czas na modernizację i z tego względu potrzebujemy pomocy.

Co do InPostu, sporadycznie są jakieś problemy ale i tak dużo mniej niż mieliśmy z pozostałymi firmami kurierskimi. Paczki są odbierane od nas codziennie o godzinie 14:30 a dostarczane przeważnie do południa następnego dnia.
 

Offline M

  • Administrator
  • Wiadomości: 1665
  • Ekspres: CKE, Junior, Rota, alternatywa
  • Młynek: Aergrind, C40
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #32 dnia: 02 Luty 2017, 12:33:46 »
Wiem, że jeżeli ja nie wiem dokładnie czego chce, to i informatyk też nie będę tego wiedział.
Taki urok tej branży ;) Dlatego są gotowe skrypty, gdzie można poklikać w demo i zobaczyć czy się podoba.

Offline grzes

  • Wiadomości: 59
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #33 dnia: 02 Luty 2017, 15:23:13 »
To jest kwestia gustu, dla mnie czasy stron wyglądających jak robionych "na kolanie" przeszły do lamusa, ot co!
Ta kwestia płatności serio do wymiany! Przelew już poszedł, teraz czekam na kawę ;-)
To się nazywa wygodnictwo. Mi nie przeszkadza że przychodzi do mnie meil po czasie.

Offline siewcu Mężczyzna

  • Wiadomości: 5082
  • Ekspres: LaPa EP
  • Młynek: Aergrind
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #34 dnia: 02 Luty 2017, 19:32:22 »
ranGo, bierzesz taki prestashop na przykład, stawiasz cały sklep na tym i gotowe... Choć jeśli zależy Ci np na powiązaniu stanów magazynowych widocznych na sklepie z np programem magazynowym, który masz u siebie(o ile masz), to może być ciut trudniej... Myślę, że mogę spróbować Ci z tym pomóc - ale musielibyśmy się jakoś na priv skontaktować :)

Offline Fux Mężczyzna

  • Global Moderator
  • Wiadomości: 2980
  • Ekspres: La Marzocco Linea Micra, tygielek
  • Młynek: G-RISTO W
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #35 dnia: 02 Luty 2017, 20:04:07 »
No to jest zły pomysł.
Dlaczego ma pierwszy lepszy konkurent mieć wgląd w to, ile Goran ma w magazynie kawy?
Detal niech ma limit 10 paczek a o więcej niech pyta jak dla zakupów hurtowych.
Człowiek może wyzbyć się wszystkiego z wyjątkiem pokus...

Offline siewcu Mężczyzna

  • Wiadomości: 5082
  • Ekspres: LaPa EP
  • Młynek: Aergrind
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #36 dnia: 02 Luty 2017, 22:59:28 »
Wiesz, to też można zrobić na zasadzie paska dostępności, albo po prostu informacji czy dany produkt jest na stanie czy nie... Nie musi to być konkretna ilość paczek.

Offline dziewiecset Mężczyzna

  • Wiadomości: 463
  • Ekspres: Kalita Wave 185, V60-01, Bialetti, Chemex, AP, December Dripper
  • Młynek: Baratza Sette 270W, Aergrind, 1zpresso K-Ultra
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #37 dnia: 09 Luty 2017, 01:14:04 »
Dodam swoje przysłowiowe trzy grosze jeszcze do książki. Tak po zamówieniu i spróbowaniu kaw. Na plus, szybkość realizacji zamówienia, ogromna zaleta opakowanie bardzo miły gest czuć pasję, prezent w postaci ziaren w czekoladzie miłe zaskoczenie! Na minus na opakowaniu jest tylko data zapakowania co niekoniecznie musi oznaczać termin wypalania, generalnie pewnie tak jest bo czuć, że kawa świeża nawet za świeża do parzenia była! Tutaj piszę to jako uwagę znając mentalność polskiego klienta. No i znalazłem w Tanzani kilka ziaren z defektami czego dawno nigdzie nie uraczyłem:


Co do samych kaw, niestety nie miałem już innych i byłem zmuszony korzystać z tych co zamówiłem, a one dopiero nabierają smaku... więc nie chce tutaj się określać. Jedno jest pewne, zbyt świeże nie za dobrze wypadają, po tygodniu, jak dla mnie nawet po dwóch-trzech nabierają aromatów...
« Ostatnia zmiana: 09 Luty 2017, 01:43:55 wysłana przez dziewiecset »

Offline piomic

  • Wiadomości: 2588
  • Ekspres: Rocket Cellini Evoluzione
  • Młynek: MSJ
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #38 dnia: 09 Luty 2017, 06:59:00 »


zbyt świeże nie za dobrze wypadają, po tygodniu, jak dla mnie nawet po dwóch-trzech nabierają aromatów...

Tak to jest w przypadku większości kaw. W świeżych lubię wrażenia wizualne -- podczas polewania w v60 tworzy się piękny grzybek piany.

Offline manfred Mężczyzna

  • Wiadomości: 4424
    • Po drugiej stronie szkła...
  • Ekspres: Nie ważne jakie sprzęta ważne jaka kawa.
  • Młynek: ręczny żarnowy
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #39 dnia: 09 Luty 2017, 08:12:12 »
Otóż to trzeba wiedzieć jak i do czego się zabrać.
PS.  A tak na marginesie dlaczego bardziej lubię ciemno palone niż jasne kawy?

Offline dopeman

  • Wiadomości: 1044
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #40 dnia: 09 Luty 2017, 09:03:51 »
Etykiety mogły by być prostsze w formie ale jednakowe i zawierające więcej informacji w tym także profil aromatyczny /smakowy ujęty w opisie na stronie.
Obecne są nieco pstrokate i mało czytelne, zawierają też mało informacji.
Tutaj widać tylko Nikaragua :)

Offline ranGo Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 2365
    • Euro Cafe
  • Ekspres: Dalla Corte Mina, Moccamaster, V60, Chemex, Kalitta, Aeropress,
  • Młynek: RTF64, Lido2, Lido3, Ditting, Mahlkoenig, Quamar80e
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #41 dnia: 11 Luty 2017, 21:10:59 »
Dziękuję wszystkim za cenne uwagi. Jest to bardzo, bardzo pomocne dla nas. W tym roku czeka nas bardzo dużo zmian bo zbliża się dziesięciolecie istnienia Euro Cafe i z tego powodu planujemy modernizację i całkowitą reorganizację w firmie. Musimy wprowadzić jednolity system ewidencji dzięki któremu będzie łatwo naprowadzić klienta od swojej filiżanki, poprzez palarnie do plantacji. Wtedy będzie możliwość ustalenia konkretnych dat zbiorów, palenia, paczkowania... W tym momencie wszystko jest prowadzone ale w trzech różnych systemach które nie współpracują ze sobą i z tego powodu jest utrudnione aby wszystkie informację łatwo podać klientom.   

Offline joonecky Mężczyzna

  • Wiadomości: 960
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #42 dnia: 14 Luty 2017, 14:22:31 »
Dziękuję za ekspresową realizacje zamówienia  ;) Kawa zamówiona wczoraj po południu, a teraz pisze tego posta popijając Nkaraguę  kawka Szacun! :ok:

Offline tored Mężczyzna

  • Wiadomości: 260
  • Ekspres: V60-2, Melitta, Phin, Aeropress, G.A.T 2tc, G.A.T 6tc
  • Młynek: Kinu M47
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #43 dnia: 14 Luty 2017, 14:36:01 »
Ja również w dniu wczorajszym skusiłem się na pierwsze zamówienie - mam nadzieję do końca tygodnia otrzymać mój kilogram ziarenek :)
Brakuje mi troszkę systemu PayU/przelewy24 innego cuda - ale to raczej ze względu na fakt, iż cała procedura jest wtedy odrobinę szybsza.
Dam znać jak mi smakowało :)

Offline Sala Mężczyzna

  • Wiadomości: 378
  • Ekspres: ASCASO ARC; Chemex, Aeropress; Drip V01;02; Phin
  • Młynek: Mahlkonig Tanzania; MKIII
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #44 dnia: 14 Luty 2017, 14:42:54 »
Przecież przelew 24 jest i działa. W czwartek zamawiałem.

 


Pokaż nieprzeczytane posty: Nowe / Wszystkie / Odpowiedzi