Dzisiaj stuknęło
1000 zamówienie w nowym sklepie. Mieliśmy parę wskazówek co poprawić, staramy się wysłuchać was i robić modyfikacje na bieżąco, w miarę możliwości. Nie wszystko da się z poziomu administratora zmienić, niektóre modyfikacje wymagają przerobienia skryptów. Wtyczki do WooCommerce należy sprawdzić, zanim ich się zainstaluje/uaktualni, a nawet te płatne nie dają gwarancję, że sklep się, nie rozsypie. Mieliśmy dwie instalację takich płatnych wtyczek, jedna, która miała pozwolić na integrację z kurierem DPD i druga-właśnie dodawanie grup rabatowych. Nie udało nam się na samym początku zrobić te dwie integracje, co nie oznacza, że z nich zrezygnowaliśmy. Jeżeli uporamy się z tym problemem, to grupa WoK może zostać przywrócona.
Odnośnie do
progu darmowej przesyłki, w starym sklepie po zalogowaniu mieliście widoczne ceny już z rabatem przed przekroczeniem progu rabatowego. Teraz jest tak samo. Zawsze można dołożyć do zakupów kawę lub nawet worek po kawie za 3,50 i przekroczyć próg darmowej wysyłki. Najprościej będzie obniżyć próg darmowej wysyłki o te dwa zł i będzie po problemie. Co miesiąc dokładamy do tych darmowych przesyłek minimum 3500 zł. Na rabaty kwotowe odchodzi dodatkowo około 2500 zł. Największy rabat, z którego można skorzystać i tak jest, przy zakupię pół kg paczek, ale nie jest ujęty w ogólnym rozliczeniu.
Druga sprawa, że kawy są i przed rabatowaniem wycenione u nas dosyć korzystnie. Sprawdzając przed zakupem, można zobaczyć, że ceny u nas są przynajmniej na tym samym poziomie lub o parędziesiąt złotych na kilogramie niższe niż w innych palarniach. Różnica w cenie może być związana z wolumenem sprzedaży, zakupem surowca, kosztami prowadzenia działalności, ale nie wyceniamy kawy w oparciu o ceny z innych palarni. Każdy prowadzi swoją firmę i ustala co jest dla niego i jego klientów dobrze.
Z naszej strony, jesteśmy zadowolony ze zmiany sklepu, bo w poprzednim należało wypełniać
ręcznie zlecenia kurierskie, faktury i paragony, sprawdzać płatności i wysyłać linki, jeżeli płatność się nie powiodła. Miesięcznie oszczędzamy przynajmniej dwie ryzy papieru na drukowanie faktur i zamówień, i minimum dwie godziny dziennie na te wszystkie czynności. Praca przy realizacji zamówień stała się dużo przyjemniejsza.
Mamy małe opóźnienie w dostawie kaw z Włoch, dwie palety dotarły, a jedna została w magazynie, ale i to za chwilę się rozwiąże i nowe kawy wejdą do sklepu. Od jutra wraca do sprzedaży kawa bezkofeinowa, tym razem będzie to mieszanka espresso, Arabika 75% i Robusta 25%, w procesie dekofeinizacji gorącą wodą. Polish Horse tak samo powrócił, a w mieszance znalazł się Salwador Tres Peuertas-plantacja Santa Anna i perłowa Robusta z Kuby z certyfikatem BIO. W sekcji espresso będzie jeszcze nowości początkiem lutego a w sekcji jasno palonych kaw, na jutro są zaplanowane do palenia Rwanda Simbi Red Bourbon Honey i Kostaryka Sonora Red Catuai Honey.