Autor Wątek: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków  (Przeczytany 438824 razy)

Offline ranGo Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 2366
    • Euro Cafe
  • Ekspres: Dalla Corte Mina, Moccamaster, V60, Chemex, Kalitta, Aeropress,
  • Młynek: RTF64, Lido2, Lido3, Ditting, Mahlkoenig, Quamar80e
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #720 dnia: 01 Luty 2019, 16:03:05 »
Z drobnych rzeczy to przy naciśnięciu ludzika są trzy opcje wyboru:
Twoje profil - wdał się błąd
Twoje zamówienia
Wylogowanie - może Wyloguj

Ustawiłem - Wyloguj, natomiast Twój profil i Twoje zamówienie poprawnie mi się wyświetla

Offline Belo

  • Wiadomości: 73
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #721 dnia: 01 Luty 2019, 16:23:25 »
@ranGo
Fajna zmiana. Kilka uwag ode mnie.
1. Myślę, że niepotrzebnie jest robiony sztuczny tłok na stronie z kawą - w tym sensie, że niepotrzebnie, w mojej opinii, każda kawa występuje dwa razy, czyli raz w gramaturze 250 i raz 500g. Wg mnie lepiej to wygląda, gdy każda kawa ma jedną winietę i:
- gramaturę kawy klient wybiera po wejściu w tą kawę
lub
- pod winietą ma opcje wyboru gramatury - podobnie jak to jest na kawagregorio.pl
2. Gdzie jest strona z kakao?
3. Wydaje mi się, że sami sobie robicie duży bałagan z Waszym logotypem. Tą biało-czerwoną łódeczkę widzę po raz pierwszy. To nowe obowiązujące logo, czy kolejna odsłona? Warto mieć JEDNO obowiązujące logo i się nim posługiwać zarówno na stronie, w sklepie, jak i na paczkach. (O urodzie tej łódeczki nie chcę się wypowiadać, ale czasami warto zatrudnić zawodowego grafika i zapłacić, aby zrobił jedno dobre logo, które posłuży przez lata).

Offline ranGo Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 2366
    • Euro Cafe
  • Ekspres: Dalla Corte Mina, Moccamaster, V60, Chemex, Kalitta, Aeropress,
  • Młynek: RTF64, Lido2, Lido3, Ditting, Mahlkoenig, Quamar80e
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #722 dnia: 01 Luty 2019, 16:41:35 »
Opcja z gramaturą jest "przemyślana" aby szybciej wrzucić kawę do koszyka i od razu widać różnicę w cenie. Taki produkt z opcją wyboru mamy w skarpetkach gdzie można wybrać odpowiedni rozmiar. Opcja oddzielenia dwóch różnych gramatur ma też zasadność w opcjach rabatowych gdyż można udzielać niezależnie rabat na paczki 250g i 500g.
Kakao i pozostałe smakołyki pojawią się niebawem. Z grafiką jeszcze popracujemy.

Offline andrzejmakal

  • Wiadomości: 326
  • Ekspres: Lelit Bianca
  • Młynek: Lelit William, c40
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #723 dnia: 01 Luty 2019, 17:26:49 »
Gdzie konkretnie w profilu mam wpisać nick z forum??

Offline pj.w Mężczyzna

  • Ojciec Chrzestny
  • Wiadomości: 3458
  • Ekspres: Londinium R, Strietman CT2
  • Młynek: Titus Nautilus, Kafatek MC4, Baratza Forte BG, 1zpresso ZP6
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #724 dnia: 01 Luty 2019, 17:28:07 »
Wystarczy że przy imieniu w nawiasach napiszecie WoK lub podacie nicka z Forum.

Offline Damian

  • Wiadomości: 876
  • Ekspres: Lelit Pl41e, V60, kawiarka GAT 3tz, Aeropress
  • Młynek: Fiorenzato F4 Eco, ascaso i2 mini, Hario skerton, xeoleo
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #725 dnia: 01 Luty 2019, 18:37:44 »
Nowa strona - fajnie, ale najważniejsze aby kawa dalej była tak dobra jak zawsze.
Każdy ma jakieś tam opinie na temat nowego wyglądu i funkcjonalności, ale każdemu się nie dogodzi.

Pewnie za tydzień będę coś zamawiał, mam nadzieję, że już wszystko będzie zapiete na ostatni guzik.

Najważniejsza zmiana to i tak możliwość zalogowania się na swoje konto.

Offline red Mężczyzna

  • Wiadomości: 264
  • Ekspres: Lelit Mara X
  • Młynek: Eureka Mignon Specialita, 1zpresso JE Plus
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #726 dnia: 01 Luty 2019, 21:18:40 »
Myślę, że wielu klientom przydałaby się możliwość dodania do profilu drugiego adresu wysyłki. Ja na przykład zawsze zamawiam na adres pracy żony. W obecnej wersji sklepu będę musiał zmienić moje dane użytkownika na dane żony.

Offline piotro

  • Wiadomości: 37
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #727 dnia: 01 Luty 2019, 22:02:23 »
Moim zdaniem w pierwszym poście powinien się znaleźć adres internetowy sklepu. Nigdzie w wątku go nie ma. Niby w wyszukiwarce coś się znajduje, ale czy to to?

Offline andrzejmakal

  • Wiadomości: 326
  • Ekspres: Lelit Bianca
  • Młynek: Lelit William, c40
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #728 dnia: 01 Luty 2019, 22:08:07 »
Wystarczy że przy imieniu w nawiasach napiszecie WoK lub podacie nicka z Forum.
No i że co to? Że to jest miejsce na uwagi? Ze się nazywam Andrzej (WoK andrzejmakal)? I  w adresie na przesyłce tak będzie?

Offline ranGo Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 2366
    • Euro Cafe
  • Ekspres: Dalla Corte Mina, Moccamaster, V60, Chemex, Kalitta, Aeropress,
  • Młynek: RTF64, Lido2, Lido3, Ditting, Mahlkoenig, Quamar80e
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #729 dnia: 01 Luty 2019, 22:49:58 »
Na adresie do przesyłki będą Wasze dane jak do tej pory, nie ma problemu również źe usuniemy nick/wok po rejestracji i dodaniu do odpowiedniej grupy.

W formularzu zamowien jest miejsce do podania innego adresu dostawy jeżeli zamawiamy do pracy lub dla innej osoby.


Offline andrzejmakal

  • Wiadomości: 326
  • Ekspres: Lelit Bianca
  • Młynek: Lelit William, c40
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #730 dnia: 01 Luty 2019, 22:55:44 »
No to dodałem. Do jakiej grupy zostanę dodany??
W ogóle może cofnę się ze dwie strony i poczytam co tu sie wydarzyło, bo zaczynam sie gubić ...

Offline rubin Mężczyzna

  • Wiadomości: 1646
  • Ekspres: Rocket Mozzafiato Evo R, Cafelat Robot
  • Młynek: Ceado e6p, 1zpresso JE PLUS
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #731 dnia: 02 Luty 2019, 22:17:01 »
Moim zdaniem w pierwszym poście powinien się znaleźć adres internetowy sklepu. Nigdzie w wątku go nie ma. Niby w wyszukiwarce coś się znajduje, ale czy to to?

Zapytaj Google’a o „Twój Punkt G sklep” :D.
Jestem wielkim fanem tej nazwy!

Offline sub5even

  • Wiadomości: 7
  • Ekspres: nivona 858
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #732 dnia: 03 Luty 2019, 14:54:44 »
Wczoraj wyswietlaly mi sie kawy o wadze 500g a dzis juz nie moge tego zobaczyc ani jak najade kursorem na menu espresso to nie wyswietla sie podmenu tak jak na akcesoriach, euro cafe i kontakt

Offline ranGo Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 2366
    • Euro Cafe
  • Ekspres: Dalla Corte Mina, Moccamaster, V60, Chemex, Kalitta, Aeropress,
  • Młynek: RTF64, Lido2, Lido3, Ditting, Mahlkoenig, Quamar80e
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #733 dnia: 03 Luty 2019, 15:13:51 »
Korzystamy z waszych sugestii aby ułatwić przeglądanie i zakupy.
Teraz w samym produkcie znajduje się jego opis, wchodząc w zakładkę espresso lub przelewy mamy pokazane wszystkie produkty tam znajdujące się. Można szybko się poruszać w danej sekcji klikając na następny.
Aby zakupić kawę odpowiedniej gramatury, z menu rozwijanego wybieramy wagę 250 lub 500g.


Offline atolt

  • Wiadomości: 19
  • Ekspres: Magica PID
  • Młynek: Macap M5D
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #734 dnia: 03 Luty 2019, 15:43:07 »
Nowa strona.
Kierunek na plus.

1. Prośba o rozwinięcie sekcji twój profil, aktualnie jest nieco niedopracowana.
Jeżeli podajemy firmę i wszystkie jej dane z adresem włącznie, to brakuje bliźniaczych pól adresowych na realny adres wysyłki.
Pola firmowe jako opcjonalne powinny mieć swój niezależny zestaw atrybutów.
To takie minimum socjalne.

Optymalnie zaprojektowane rozwiązanie powinno zawierać możliwość dodania kilku niezależnych zestawów danych do wysyłki z możliwością ich wyboru w momencie składania zlecenia.

2. Design graficzny.
Jeżeli już robimy rewolucję to warto byłoby wyczyścić sam UI.
Połączenie na jednej stronie fortów szeryfowych i bezszeryfowych nie wygląda dobrze.
Osobiście w opisach pozostawiłbym font bezszeryfowy jak w MENU.

Podobnie przyciski. Powinny być spójne. Na jednym czcionka wyboldowana (dodaj do koszyka), na drugim standard (masz pytania). Tak jak jest nie wygląda dobrze.
Ja bym osobiście przycisk 'masz pytania' usunął. Powtarza funkcjonalność zakładki Kontakt.

3. Zakładka 'Nowości' Layoutem nie pasuje do reszty. Jakby z innego szablonu zapożyczona. Dziwnie to wygląda.

Super, że gramatura kaw powędrowała do opisu kawy. W pierwszej wersji te zduplikowane kawy robiły bałagan.

 


Pokaż nieprzeczytane posty: Nowe / Wszystkie / Odpowiedzi