Brawo, zmiana na lepsze!
Parę uwag, sugestii, pytań.
Strona główna:
Duży obrazek kawy, w zasadzie na cały ekran. Wiem, niby dużo sklepów tak robi, ale moim zdaniem to trochę zaśmiecanie przekazu, i dodatkowa czynność dla kupującego, od razu trzeba przewijać w dół.
Zadzwoń do nas: akurat w sklepie internetowym, nie zapraszałbym od razu do kontaktu telefonicznego. Schowałbym to w opcjach kontakt i tyle.
Być może tą cześć trzymacie na przyszłość aby zamieszczać tam różne bannery o promocjach, nowościach etc. Ale jeżeli to część statyczna, to moim zdaniem zbędna. Mimo, że zdjęcie bardzo ładne.
3 duże zdjęcia które są odnośnikami do kaw, akcesoria etc. Pytanie czy nie wystarczy po prostu zostawić tego w opcjach Menu. Menu jest od razu rozwinięte, więc wygodne.
Euro-Cafe - raczej bym zmienił na O nas.
Ogólnie, duży plus.
ps.
Skarpety w Akcesoriach, zaskoczenie