Autor Wątek: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków  (Przeczytany 438768 razy)

Offline dandy

  • Ojciec Założyciel
  • Wiadomości: 352
  • Ekspres: NS Musica, Aeropress, Grindripper, Slowpresso
  • Młynek: ECM S 64, Comandante
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #495 dnia: 24 Sierpień 2018, 10:52:57 »
U mnie (dolnośląskie) w zeszłym miesiącu przekierowanie Inpostu do paczkomatu jeszcze działało...

U mnie w Lublinie działało w ubiegłym tygodniu.

Jedno podstawowe usprawnienie by się przydało: możliwość założenia konta na stronie, tak by nie musieć wpisywać wszystkich danych za każdym razem.

Tak jak i możliwość zapłacenia kartą kredytową - przelewy24 w tej wersji tego nie umożliwiają.

Koza Nostra Blend bardzo dobry! Proponuję wprowadzić do oferty na stałe :taktak:
I dzięnks za worek po kawie :szampan:

Offline Hutriel

  • Wiadomości: 142
  • Ekspres: V60-02, OXO Good Grips, Bialetti Venus 6 TZ, AP, FP
  • Młynek: Wilfa Uniform, Kazak Tura Alt.
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #496 dnia: 24 Sierpień 2018, 11:05:17 »
Pomijając kawę dla mnie Euro Cafe to jeden wielki konsumencki dysonans poznawczy. Przy składaniu zamówienia kręcę głową z niedowierzaniem jak "niedzisiejszy" jest ten sklep. Po (przykladowo dzisiaj) 22h od złożenia zamówienia dostaję SMSa z paczkomatu i kręcę głową z niedowierzaniem jak to sprawnie działa.
Jak jeszcze sobie przypomnę, że kawa super...
Brawo, brawo, brawo. :-)

Offline tytoos Mężczyzna

  • Wiadomości: 597
  • Ekspres: Torre 2B, Rota v2
  • Młynek: Casadio, C40 IH, J-Max
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #497 dnia: 24 Sierpień 2018, 11:51:09 »
jak "niedzisiejszy" jest ten sklep
Bo jak napisałeś słusznie, to nie oznacza, ze tylko te nowoczesne wodotryski działaja dobrze. Najczęściej wręcz przeciwnie.  Ja lubię prostotę a jak jeszcze działa perfekcyjnie to nic mi więcej nie potrzeba. Z mojej strony równiez dzięki za szybką wysyłkę.

Offline Pawcio Mężczyzna

  • Wiadomości: 1217
  • Ekspres: AP, FP, CD, V60-02, phin, ekspres przelewowy, kawiarka
  • Młynek: Timemore Chestnut, 1Zpresso JX-PRO
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #498 dnia: 24 Sierpień 2018, 11:54:16 »
Przydałaby się jeszcze przesyłka Pocztą Polską z naciskiem na: "odbiór w punkcie" oraz "paczka mini"

Offline Hutriel

  • Wiadomości: 142
  • Ekspres: V60-02, OXO Good Grips, Bialetti Venus 6 TZ, AP, FP
  • Młynek: Wilfa Uniform, Kazak Tura Alt.
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #499 dnia: 24 Sierpień 2018, 12:11:25 »
Oj wcale za wodotryskami nie tęsknię, ale rozłożenie zamówienia na dwa kroki (złóż zamowienie, poczekaj na potwierdzenie, zapłać), czy rozwiązywanie zagadki "gdzie by tu wpisać numer paczkomatu" jednak trochę odstaje od obecnych standardów.
Ale jeszcze raz zaznaczamy, że to przysłowiowe problemy pierwszego świata. :-) Nie ma to najmniejszego wpływu na moje decyzje zakupowe. Ot taka uwaga (od zadowolonego klienta).

Offline mlopus Mężczyzna

  • Wiadomości: 2390
  • Ekspres: HX GRIMAC Baristar SN 000009,Bialetti Experss Mini, LP Europiccola
  • Młynek: Mazzer Luigi Super Jolly DR, 1Zpresso Q2
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #500 dnia: 24 Sierpień 2018, 12:25:19 »
Ale ja tak mam, dwa kroki, zamawiam płacę, odbieram i już  [emoji12] Zazwyczaj jeszcze pogadamy z Goranem i Alicją więc najbardziej archaiczna metoda odbioru osobistego jest najlepsza  [emoji106] Żadnych wodotrysków oprócz płatności kartą  :mrgreen:

Offline Pawcio Mężczyzna

  • Wiadomości: 1217
  • Ekspres: AP, FP, CD, V60-02, phin, ekspres przelewowy, kawiarka
  • Młynek: Timemore Chestnut, 1Zpresso JX-PRO
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #501 dnia: 24 Sierpień 2018, 13:17:40 »
Też bym tak jak ty odbierał osobiście jakby się przenieśli do mojego miasta ;)

Offline Edwin Jagger Mężczyzna

  • Wiadomości: 597
  • Ekspres: Alternatywy
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #502 dnia: 24 Sierpień 2018, 18:52:30 »
Już we wrześniu Kostaryka powinna powrócić do sklepu i zostać tu na dłużej.
To doskonała informacja :)

Offline Blondas

  • Wiadomości: 133
  • Ekspres: Ascaso Dream, Aeropress, Moka Bialetti Dama na 3 i 6 filiżanek;
  • Młynek: Macap M2M
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #503 dnia: 27 Sierpień 2018, 19:16:26 »
O tak, popieram jednego z przedpiśców, fajnie byłoby moc założyć konto z danymi, historią zamówień, etc. Szybkość realizacji bardzo dobra.
Pozdrawiam,
Piotrek

Offline Damian

  • Wiadomości: 876
  • Ekspres: Lelit Pl41e, V60, kawiarka GAT 3tz, Aeropress
  • Młynek: Fiorenzato F4 Eco, ascaso i2 mini, Hario skerton, xeoleo
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #504 dnia: 08 Wrzesień 2018, 20:32:17 »
po przeczytaniu (prawie) całego wątku mam pytania (pierwszy raz kupuję w tej palarni):

1. zamówiłem wczoraj 3 różne kawy, ale dostałem tylko emaila potwierdzającego, bez linku czy danych do przelewu. Wywnioskowałem, że jak w poniedziałek ktoś sprawdzi fizycznie czy wszystko się zgadza z zamówieniem to wyśle mi drugiego emaila z danymi (linkiem?)do przelewu? Wysyłka kurier przelew.

2. czy te kawy które oferujecie są jakości speciality i czy tak naprawdę jest to ważne czy są, czy nie? Ktoś się w ogóle tym sugeruje przy zakupie (w końcu ma być smaczna, to najważniejsze)? dotąd kawy kupowałem u deskowego, a tam jest lepiej opisane co i jak.

Offline ranGo Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 2366
    • Euro Cafe
  • Ekspres: Dalla Corte Mina, Moccamaster, V60, Chemex, Kalitta, Aeropress,
  • Młynek: RTF64, Lido2, Lido3, Ditting, Mahlkoenig, Quamar80e
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #505 dnia: 08 Wrzesień 2018, 22:55:17 »
Pracujemy w dni robocze od 08:00 do 15:00 i do wszystkich zamówień poza godzinami pracy odpowiadamy w następnym dniu roboczym. W poniedziałek rano skompletujemy Twoje zamówienie i dostaniesz linka do płatności on-line. Pierwszy raz może wydawać się skomplikowane ale klienci którzy zamawiają regularnie nie mają z tym żadnych problemów.

Punktacja jest ważna ale często zdążają się kawy które są bardzo dobre jednak nie zostały ocenione przez kwalifikowanych Q graderów. Trzeba wiedzieć że kawa Specialty nie rośnie na innych drzewach ale jest selekcją tego co jest najlepsze na danej plantacji. Właśnie punktacja daje plantatorom chęć aby wyprodukować ziarna wysokiej jakości i uderzyć swoją własną pieczęć. Staramy się zamawiać kawy które są oceniane najpierw na plantacjach a potem i w laboratoriach importerów. Taka podwójna kontrola daje większą gwarancje samej jakości produktu, o tym czy smakowo będzie odpowiednia dla naszych klientów to już decydujemy po cuppingach wprowadzonych u nas.

W tej chwili nie mamy na magazynie nic co jest punktowane poniżej 80 punktów. W następnym tygodniu w sklepie pojawi się microlot z Kenii z punktacją 86,5, Powróci do sklepu Meksykańska Sowa ( Buho ) z 83,5 punktów, El Tigre ma 84 punktów i sprzedaje się na pniu... W tym tygodniu testuje Yemen Mocha Matari natural, bez oceny Q graderów, i zastanawiam się czy nie zostawić wszystko dla siebie.

Offline Damian

  • Wiadomości: 876
  • Ekspres: Lelit Pl41e, V60, kawiarka GAT 3tz, Aeropress
  • Młynek: Fiorenzato F4 Eco, ascaso i2 mini, Hario skerton, xeoleo
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #506 dnia: 09 Wrzesień 2018, 08:21:38 »
Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz. No i czekam na paczuszke, mam nadzieje ze bedzie pycha.

Co do samych punktow a smaku kawy to mam rozne wrazenia. Pare razy mialem niby speciality, a szalu nie robila. Ale inne znowu mozna brac w ciemno np johan nystrom. Co od nich nie mialem bylo pycha. Ale jednak cena tych kaw jest nienajnizsza. Nie specjalnie za to robily na mnie wrazenie kawy z warszawskich dwoch palarni. Byly smaczne, ale bez tego fajnego dodatkowego akcentu, ktory by je wyroznial.

Fajnie bylo by gdyby na waszej stronie byla mala informacja o punktacji danej kawy.

Offline mlopus Mężczyzna

  • Wiadomości: 2390
  • Ekspres: HX GRIMAC Baristar SN 000009,Bialetti Experss Mini, LP Europiccola
  • Młynek: Mazzer Luigi Super Jolly DR, 1Zpresso Q2
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #507 dnia: 09 Wrzesień 2018, 11:51:07 »
Punkty punktami ale zdarza się wysoka punktacja i przeciętny smak kawy, bywa też zupełnie odwrotnie, a o gustach ciężko dyskutować również tych smakowych. Piję właśnie czwartą paczkę Koza Nostra Espresso Blend od Gorana i muszę powiedzieć że od czasu Perla Negra i Panama Geisha żadna kawa mnie tak nie zafascynowała, ten blend jest kwiatowy, owocowy (z posmakiem suszonych owoców), ma też bardzo ciekawy i długi finisz. Polecam, chociaż chyba przeszło mi przez głowę że lepiej jak by zostało więcej dla mnie tej etiopskiej wspaniałości, jedna z lepszych kaw jakie piłem :poklon:

Offline Pawcio Mężczyzna

  • Wiadomości: 1217
  • Ekspres: AP, FP, CD, V60-02, phin, ekspres przelewowy, kawiarka
  • Młynek: Timemore Chestnut, 1Zpresso JX-PRO
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #508 dnia: 09 Wrzesień 2018, 12:25:48 »
Co od nich nie mialem bylo pycha.

Nie przejmuj się, to normalne. Mnie też kawy z jednych palarni wchodzą po kolei jak złoto a z innych jedna kawa smakuje druga nie itp. Nawet trafiały się kawy kosztujące powyżej 35 zł za ćwiartkę o których chciałbym szybko zapomnieć ;) Po prostu zamawiaj z tych palarni, z których ci kawa smakuje.

Offline donkiszot Mężczyzna

  • Ojciec Chrzestny
  • Wiadomości: 7056
  • Ekspres: v X ) ( ū \≈/ ] [ \ . / [↗ '] …
  • Młynek: C40MK3; Aergrind; KM3873; Wilfa; Santos Silent
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #509 dnia: 09 Wrzesień 2018, 13:50:38 »
Pare razy mialem niby speciality, a szalu nie robila.
Speciality nie jest od robienia szału, tylko od gwarantowania, że nie pijesz defektów. A szał, to połączenie indywidualnych oczekiwań pijącego z cechami danej kawy.

 


Pokaż nieprzeczytane posty: Nowe / Wszystkie / Odpowiedzi