Autor Wątek: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków  (Przeczytany 322836 razy)

Offline Edwin Jagger Mężczyzna

  • Wiadomości: 597
  • Ekspres: Alternatywy
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #15 dnia: 01 Luty 2017, 11:38:45 »
Kiedy będzie Kakał?  [emoji38]

Offline dziewiecset Mężczyzna

  • Wiadomości: 444
  • Ekspres: Kalita Wave 185, V60-01, Bialetti Fiammetta, Chemex, AP, December Dripper, Slowpresso
  • Młynek: Baratza Sette 270W, Aergrind
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #16 dnia: 01 Luty 2017, 12:21:05 »
Nie ma żadnego problemu aby płatność po złożonym zamówieniu była automatyczna ale co się stanie jeżeli czegoś zabraknie na półce? Nasz sklep nie jest tylko wirtualny a kawy sprzedają się bardzo szybko. Wiem że integracja systemów magazynowych by ułatwiła sprawę ale nie jest to takie proste. Co do płatności, sklep jest zintegrowany z systemem Płatności24, obsługują wszystkie banki a istnieję możliwość płacenia poprzez linka który podajemy jako potwierdzenie przyjętego zamówienia lub danych z paragonu. Na miejscu akceptujemy i płatność kartą. Nie wiem czego więcej potrzeba?
W tej chwili nie ma możliwości logowania się do sklepu ale komputery przechowują ciasteczka więc i wypełnienie formularza nie jest takie utrudnione.
Design sklepu jest taki jaki jest. Miało być proste i przejrzyste aby ułatwić szybkie zakupy. Czcionkę zmienimy, to pewne. Szersze opisy kaw będą w jednej zakładce a w sklepię znajdą się tabelki określające profil i wskazówki odnośnie parzenia.


Rozumiem, tylko czuję tutaj lekki negatywny atak, jak ja szczery feel-back Wam oddałem! Z praktyki wiem, że to jest możliwe połączyć stany z księgowości z tymi na stronie, tylko to są kosztowne silniki... Co do strony, no to jest kwestia gustu, ja lubię prostotę, ale nie lubię kiczu! Zaletą Waszego sklepu są ceny, za 50pln dwie kawy z przesyłką? Kosmos! A coś czuję, że Wy wypalacie dla świeżopalonej (wnioskuję po ofertach) to wypalacie ołki dołki!

Wracając do tematu, ja to napisałem z serducha...

Offline ranGo Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 2118
    • Euro Cafe
  • Ekspres: Dalla Corte Mina, Moccamaster, V60, Chemex, Kalitta, Aeropress,
  • Młynek: RTF64, Lido2, Lido3, Ditting, Mahlkoenig, Quamar80e
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #17 dnia: 01 Luty 2017, 12:44:03 »
Przepraszam jeżeli odczułeś coś negatywnego, nie mam zamiaru się bronić od niedoskonałości sklepu a wręcz odwrotnie, jestem bardzo wdzięczny za wskazówki jakie podajecie. Mam nadzieję że inny forumowy "sklepikarze" też jakieś wnioski wyciągną.
Kiedy będzie kakao, trudno powiedzieć ale damy znać jeżeli się tylko pojawi na horyzoncie.

Offline dziewiecset Mężczyzna

  • Wiadomości: 444
  • Ekspres: Kalita Wave 185, V60-01, Bialetti Fiammetta, Chemex, AP, December Dripper, Slowpresso
  • Młynek: Baratza Sette 270W, Aergrind
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #18 dnia: 01 Luty 2017, 12:56:55 »
Mam nadzieję że inny forumowy "sklepikarze" też jakieś wnioski wyciągną.

a tak fakt!

a tak w ogóle to kawowelove <3

Offline tored Mężczyzna

  • Wiadomości: 260
  • Ekspres: V60-2, Melitta, Phin, Aeropress, G.A.T 2tc, G.A.T 6tc
  • Młynek: Kinu M47
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #19 dnia: 01 Luty 2017, 13:08:39 »

Rozumiem, tylko czuję tutaj lekki negatywny atak, jak ja szczery feel-back Wam oddałem! Z praktyki wiem, że to jest możliwe połączyć stany z księgowości z tymi na stronie, tylko to są kosztowne silniki...


Wszystko zależy od tego w jakiej formie jest baza danych obsługująca sklep i w czy obsługujecie sklep stacjonarny za pomocą zwykłej kasy czy jakieś apki na tablet/komputer.
Teoretycznie zawsze można napisać nakładkę, która za każdym razem gdy zostanie zeskanowany kod kreskowy danego produktu wyśle informację do strony internetowej że stan magazynowy zmniejszył się o 1 sztukę.
Wszystko może działać w tle


Offline Wojtek Mężczyzna

  • Wiadomości: 83
  • Ekspres: V60, Kalita
  • Młynek: Tiamo Slim
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #20 dnia: 01 Luty 2017, 15:28:02 »
Mnie boli 15 ziko za paczkomat podczas gdy kurier jest za dyche :ohyda:

Offline Miklas Mężczyzna

  • Ojciec Chrzestny
  • Wiadomości: 3239
    • Instagram
  • Ekspres: Astoria CKE + sitka IMS, AeroPress, FrenchPress, Hario V60-02, V60-01, Kawiarka Bialetti 3tz
  • Młynek: Macap M4D, Kinu M47
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #21 dnia: 01 Luty 2017, 15:47:07 »
Ekstra piątka za podróż do paczkomatu, kurier przyjedzie do firmy i odbierze ;-). Też wolę paczkomat, ale to jest drugorzędna sprawa, mogę wybrać kuriera, dla tej piątki i zaoszczędzę pracownikowi biegania :-).

Marek.

https://www.instagram.com/mm_coffee_corner/ mój kawowy kanał na Instagramie. :-)

Offline ranGo Mężczyzna

  • Administrator
  • Wiadomości: 2118
    • Euro Cafe
  • Ekspres: Dalla Corte Mina, Moccamaster, V60, Chemex, Kalitta, Aeropress,
  • Młynek: RTF64, Lido2, Lido3, Ditting, Mahlkoenig, Quamar80e
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #22 dnia: 01 Luty 2017, 18:28:21 »
Wojtku, nie od nas zależy cena przesyłek do paczkomatów. Chociaż jest to jedna ta sama firma, InPost zapowiadał nam integrację systemów przesyłek kurierskich i paczkomatowych, to do dnia dzisiejszego się nie doczekaliśmy. Wysyłamy głównie paczki do firm o wadzę 20-30 kg i dla tego mamy dobre ceny na paczki, natomiast do paczkomatów wysyłamy sporadycznie i dla tego mamy wyższą cenę. Nie jest to jakaś nasza złośliwość z powodu tego że mamy więcej pracy przy wysyłce, że każdego klienta trzeba od nowa wprowadzić bo książki adresowej już w paczkomatach nie ma, że paczkomaty trzeba najpierw doładować aby móc wysyłać ...

Jednak, dla tych co chcą zaoszczędzić, można zamówić paczkę u nas na własny adres a potem paczkę przekierować na paczkomat. Jest to usługa bezpłatna i powinna działać. Jeżeli ktoś sprawdzi i potwierdzi, to wysyłka wszystkich paczek od nas może kosztować tylko 10,oo zł lub 0,oo zł przy zakupach powyżej 200,oo zł

Offline siewcu Mężczyzna

  • Wiadomości: 4762
  • Ekspres: LaPa EP
  • Młynek: Aergrind
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #23 dnia: 01 Luty 2017, 18:54:58 »
Jeśli chodzi o Paczkomaty, to nic dziwnego - inpost jeśli chodzi o komunikację(wewnętrznie i z klientami) jest, delikatnie mówiąc, na żałosnym poziomie. A co do sklepu - faktycznie, zintegrowanie z płatnościami by się przydało... Choć prawdopodobnie zadziałałoby to dopiero ze sklepem połączonym z systemem sprzedażowym z obsługą magazynu, aby pobierać na bieżąco stany magazynowe, a to się robi lekko skomplikowane... Jak się lekko ogarnę w życiu, to się może wezmę za takie coś ;)

A wchodząc w temat... No cóż, skarg nie ma, wniosków też nie, bo wszystko jest na wysokim poziomie i bardzo przyjemnie mi się kupuje :)

Offline ziarenko

  • Wiadomości: 916
  • Ekspres: Ascaso Dream Electronic, Kitty 6tz, Bialetti Mukka Express, drip Tiamo, Coffee Press Tiamo, Chemex
  • Młynek: Eureka Mignon Single Dose, i-2 mini, Comandante MK3
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #24 dnia: 01 Luty 2017, 18:58:56 »
Dajcie Goranowi robić to na czym zna się najlepiej a jakieś cudawianki informatyczne sobie darujcie, bo jak ranGo będzie musiał zainwestować w jakieś platformy, silniki, informatyka- to co z tego, że będzie ładniej, zgrabniej-jak kawa zdrożeje  ;)

Offline Mader Mężczyzna

  • Wiadomości: 647
  • Ekspres: Aeropress, Drip V60-02, Kalita, Clever Drip, Gabi Master A
  • Młynek: Comandante C40 MK3 Iron Heart
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #25 dnia: 01 Luty 2017, 20:06:19 »
Dajcie Goranowi robić to na czym zna się najlepiej a jakieś cudawianki informatyczne sobie darujcie, bo jak ranGo będzie musiał zainwestować w jakieś platformy, silniki, informatyka- to co z tego, że będzie ładniej, zgrabniej-jak kawa zdrożeje  ;)
Po to założył temat aby się zmienić :) Mi brakuje w sklepach oprócz fajnej tabelki opisującej doznania smakowe podziału na kontynenty, np:
- Afryka,
- Ameryka Południowa,
- Ameryka Środkowa
- Azja

Offline Wojtek Mężczyzna

  • Wiadomości: 83
  • Ekspres: V60, Kalita
  • Młynek: Tiamo Slim
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #26 dnia: 01 Luty 2017, 20:27:24 »
Dziękuję za wyjaśnienia odnoście InPost  :ok:

Jednak, dla tych co chcą zaoszczędzić, można zamówić paczkę u nas na własny adres a potem paczkę przekierować na paczkomat. Jest to usługa bezpłatna i powinna działać. Jeżeli ktoś sprawdzi i potwierdzi, to wysyłka wszystkich paczek od nas może kosztować tylko 10,oo zł lub 0,oo zł przy zakupach powyżej 200,oo zł
To ciekawe co piszesz. Kiedyś oczekiwałem na list Inpost i w dniu dostarczenia dostałem sms'a czy chcę go odebrać w paczkomacie. Brak reakcji powoduje dostarczenie pod adres.

Przy najbliższych zakupach, spróbujemy czy się uda.

Offline Ukasz

    • xCafe - palarnia kawy
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 186
  • Ekspres: Ascaso Duo Steel, DeLonghi esam 4200
  • Młynek: i-steel
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #27 dnia: 02 Luty 2017, 07:48:17 »
Mam nadzieję że inny forumowy "sklepikarze" też jakieś wnioski wyciągną.

Oczywiście również czytam i notuję  ;)
Jeśli chodzi o Paczkomaty, to nic dziwnego - inpost jeśli chodzi o komunikację(wewnętrznie i z klientami) jest, delikatnie mówiąc, na żałosnym poziomie.

Faktycznie, chcieliśmy z nimi podpisać umowę i przesłałem uwagi do niej, nie jakieś tam wielkie, dosłownie drobnostki i cisza, a trwa to już kilkanaście ładnych tygodni...  :NO:

Offline Jeżyk

  • Wiadomości: 1829
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #28 dnia: 02 Luty 2017, 09:14:16 »
cisza, a trwa to już kilkanaście ładnych tygodni...
Nie ma się co dziwić. Mają wewnętrzne problemy. Korespondencja sądowa im wypadła.
Nienawidzę wrednych ludzi, namawiających innych do swoich głupich przekonań.

Offline siewcu Mężczyzna

  • Wiadomości: 4762
  • Ekspres: LaPa EP
  • Młynek: Aergrind
Odp: Euro Cafe - Książka skarg i wniosków
« Odpowiedź #29 dnia: 02 Luty 2017, 09:22:18 »
Żeby o nich i problemach z nimi rozmawiać, trzeba by wydzielić osobny temat, bo z tego by się zrobił niezły burdel - a nie po to on był założony.

 


Pokaż nieprzeczytane posty: Nowe / Wszystkie / Odpowiedzi