Autor Wątek: Aeropress ,co polecicie?  (Przeczytany 1747 razy)

Offline creative77

  • Wiadomości: 11
  • Ekspres: Delonghi ECZ351.BK
Aeropress ,co polecicie?
« dnia: 03 Styczeń 2023, 15:17:10 »
Witam wszystkich.

Dzień dobry,
Wybaczcie ale jestem laikiem co do parzenia kaw,,do tej pory używałem w domu delongh ..ze względu ze cos przestał spieniać mleko zapytałem na forum co kupić 😉no ale czym więcej czytam ,mniej wiem.ze jestem zwolennikiem ala lattte czy flat white zazwyczaj jedna dziennie ,więcej w weekend poleciliscie mi automat,ale ze względu o obsługę,czyszczenie itd itd a również o zawodności co niektórych w sumie do tej pory nic nie wybrałem .ale teraz tak,do tej pory w pracy parzyłem kawe w french press ale nawet niewiem jaki stosunek kawy do ilości  wody powinien zachowany,czy sypiemy kawe na oko ,kto ile uważa i lubi?dzis zacząłem czytać o aeropress,ma u nas jeden manager w firmie i teraz mysle czy nie przerzucić się na cos takiego🧐czy kawa lepsza z tego niż french press?co polecilibyscie za aeropress ?jaka firma ?za wszelkie uwagi i namiary bardzo podziekowac🤝🙂
« Ostatnia zmiana: 03 Styczeń 2023, 15:43:24 wysłana przez Fux »

Offline Bazyl

  • Wiadomości: 324
  • Ekspres: Picopresso, Aeropress, Phin, Hario V60, Bialetti Venus, Hario Mizudashi, Hourglass 8 cup
  • Młynek: JX Pro
Odp: Aeropress ,co polecicie?
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Styczeń 2023, 15:53:42 »
Moim zdaniem każdy powinien tak parzyć i taką kawę, żeby efekt końcowy mu smakował. Ja do pseudo capu pitego z PŻoną używam kawiarki 4tz i ręcznego spieniacza. Jak mam okazję robić tylko dla siebie, to czarną z AP lub z V60 przy czym po okresie fascynacji Hario wróciłem na łono tłoczących :D
Parafrazując komediowy tekst. Musisz sobie zadać jedno zaj... ważne pytanie: Jaka kawę lubisz pić i po prostu zacząć ją robić.

Offline krystians Mężczyzna

  • Global Moderator
  • Wiadomości: 6226
    • Lens tru3
  • Ekspres: ap, fp, moka, phin, tygielek, v60-2, Kalita, Kompresso