Autor Wątek: Mobilne kawiarnie-kompedium wiedzy, opinie, testy, pomysły.  (Przeczytany 128559 razy)

Offline kuń Mężczyzna

  • Wiadomości: 490
  • Ekspres: Astoria perla ...dżwignia.i dużo zapału ale mało czasu
  • Młynek: mazeer SJ
Odp: Mobilne kawiarnie-kompedium wiedzy, opinie, testy, pomysły.
« Odpowiedź #435 dnia: 17 Sierpień 2018, 14:38:28 »
No można tysz podczepić kunia do  furmanki i będzie siano pod ekspresem do wytłumienia wstrząsów , cały wehikól będzie retro,oldscholowy,przaśny,w temacie łodiridi łodiridi lodiridi uha, będzie eko, bio odnawialny bo kunia można paść ciastkami po kawie, będzie disajnerski, i jeszce 37 innych określeń;) jakie teraz biją rekordy popularności.
a Serio, to te skuterowe fajne, jak można by tym jechać ,nawet na prądzie to czemu nie. Od razu sprawa schronienia sie przed deszczem dla obsługi załatwiona, kwestia jak mówisz ,dopuszczenia.
A że niektóre instytucje wolą przetarg na automaty sprzedażowe niż kawiarnie mobilną...no co ja poradzę:) własnie kombinuje trapy do jazdy po kopnym piachu byle zjechać zimą na plaże a klienci się w wekend znajdą.

Offline hi_aro Mężczyzna

  • Wiadomości: 614
  • Ekspres: LA Arras :)
  • Młynek: Niche Zero, Mazzer SJ
Odp: Mobilne kawiarnie-kompedium wiedzy, opinie, testy, pomysły.
« Odpowiedź #436 dnia: 17 Sierpień 2018, 14:49:23 »
własnie kombinuje trapy do jazdy po kopnym piachu byle zjechać zimą na plaże
W takim razie podziel się doświadczeniami, jak sprawują się na trzy koła na kopnym piasku. Gdzieś wklejałeś zdjęcia, że niby "ktoś tam" wjeżdżał i się da... podawałeś również "swój eksperyment" o chodzeniu w butach trackingowych...

Offline kuń Mężczyzna

  • Wiadomości: 490
  • Ekspres: Astoria perla ...dżwignia.i dużo zapału ale mało czasu
  • Młynek: mazeer SJ
Odp: Mobilne kawiarnie-kompedium wiedzy, opinie, testy, pomysły.
« Odpowiedź #437 dnia: 17 Sierpień 2018, 16:45:59 »
No witam czujnego :)
ktoś tam wjechał. Tak  wjechał, mam ci podać imie i nazwisko właściciela firmy? numer nip? regon?
Swinoujście, podejrzewam że zdjecie jakie wkleiłem było  zrobione 2 lata temu   w środku sezonu, po kącie padania światłą podejrzewam lipiec, środa 13.04
wjazd chyba mniej więcej środkowym wjazdem na wschód od amfiteatru. Wjazd był możliwy bo jest tam mata dla wózków ale nie stoją na samej macie bo ona nie sięga tak daleko do wody  a kawiarnia stała blisko wody. Dostatecznie  wiele informacji? mam ci jeszcze przesłać zdjecie jako RAW_y albo inne pierwotne pliki byś sprawdził czy to nie corel kopiuj wklej? chłopaki wjechali i handlowali, wjechali po matach gumowych jakie są dla wózków dla niepełnosprawnych .
Czytaj co ja pisze albo jak chcesz się czepiać to czytaj ze zrozumieniem.
ZIMĄ . Zimą , żima, taki czas jak zimno, jak woda zamarza ,jak piasek plażowy tak twardy ze beton przypomina, jak problemem  jest wytrzymać przy -6 i silnym wietrze kilka godzin. Tak teścik z łażeniem był, jazde widziałeś na pusto, mam ci przedstawić w badaniach naukowych to co wiem z doświadczenia, że czasem miesiąc po ustąpieniu  ujemnych temperatur piach potrafi być jeszcze głęboko zmrożony? Oczywiście nie te 20cm piachu grzanego słońcem wiosennym i mielony nogami ludzi ale głębsze warstwy. Zimą  jak tylko jest mróz to plaża beton przypomina chyba że nawieje lekkiego piachu, albo ludzie zmielą wierzchnią warstwę nawianego piachu to jest problem. Nie zamierzam handlować latem bo to bezsens - ale wbicie się na kilka weekendów na plaże zimą jest realne. Kwestia 20 m szerokości plazy od zjazdu na plaże do wody, tam jest zmielony piach i tam lekkie trapy załatwiają sprawe, dojeżdżam do brzegu morza i koniec jazdy dalej nie potrzeba, kwestia wyboru miejsc na zjechanie na plaże.  Nie ma co dyskutować bo widziałem taką robote, takie jeżdżenie po trapach ,kawałek za kawałkiem, z ciężkimi wózkiem -2 kólka na rometowskich kołach załadowana drewnem tak ze akre by się dało wystrugać.

Offline hi_aro Mężczyzna

  • Wiadomości: 614
  • Ekspres: LA Arras :)
  • Młynek: Niche Zero, Mazzer SJ
Odp: Mobilne kawiarnie-kompedium wiedzy, opinie, testy, pomysły.
« Odpowiedź #438 dnia: 17 Sierpień 2018, 18:58:04 »
Chłopcze poluzuj gumę...

Możesz podać te naukowe dowody i zdjęcia w RAW, czemu nie. Podaj również rozmiar i bieżnik Twoich butów.

Napisałeś się o niczym sporo, tak więc po co Tobie te "trapy" skoro 100 słów napisałeś o twardości zmrożonego piasku....

P.S.
Może zamiast pisać bez sensu nadmuchaj kilka balonów i podczep do tego wozu. I zamiast jeździć, poleć :) ........

Offline kuń Mężczyzna

  • Wiadomości: 490
  • Ekspres: Astoria perla ...dżwignia.i dużo zapału ale mało czasu
  • Młynek: mazeer SJ
Odp: Mobilne kawiarnie-kompedium wiedzy, opinie, testy, pomysły.
« Odpowiedź #439 dnia: 18 Sierpień 2018, 00:00:51 »
latać nie można chłopcze.... bo wprowadzono i bardzo dobrze, zakaz i jest egzekwowany - zakaz  puszczania tych pierońskich lampionów nieszczęścia, latające pochodnie co niejeden las sfajczyły.Więc latanie ekspresem albo całą kawiarnią  z palnikiem gazowym surowo zabronione:)


wracając do meritum, 2 grupy owszem ale nie na rowerze ,może robur nysa,coś z silnikiem i oczywiście żeby nie było wątpliwości nie po plaży:)
Bo jakbym miał brać 20 kg ekspresu więcej  to ja wolę brać 20kg akumulatora więcej , spokojniej popracuje,więcej kaw zrobię i suma summarum nie zajeżdżę akumulatorów tak szybko.

Offline kuń Mężczyzna

  • Wiadomości: 490
  • Ekspres: Astoria perla ...dżwignia.i dużo zapału ale mało czasu
  • Młynek: mazeer SJ
Odp: Mobilne kawiarnie-kompedium wiedzy, opinie, testy, pomysły.
« Odpowiedź #440 dnia: 04 Październik 2018, 23:38:00 »
Temat mobilnej w moim wydaniu nie umarł:) raczej odwrotnie.
kawiarnia doraźnie skręcona, polakierowana.
Poszła lansować się, i przy okazji kogoś jeszcze-czytaj wybory- z tego co wiem to przez 3 weekendy wydali około 750-800 kaw.
Mniej więcej 1 butla 3kg starczy na 250 kaw-oczywiście zależy w jakim czasie wydane- bo jakby ekspres miał stać na podtrzymaniu to i 2 kawy można z butli 3kg zrobić jakby podtrzymanie trwało kilka dni:)
uwagi:
po skreceniu całości- dodany daszek itp. wrażliwsza na wiatr:) trzeba dobrze kombinować jak dodać daszek by nie przeszkadzał przy jeździe -by cokolwiek było widać.
dobrze zrobić sztywne przegrody wewnątrz-podział na strefy - i przytrzymywanie pojemników z wodą np.

pod akumulator , przetwornice i pompę dobrze podłożyć wkładki amortyzujące .
dobry przedłużacz, z odpowiednimi wejściami na wtyczki-porządnie trzymający wtyczki .

chyba skończy się niestety na wymianie całego systemu napedowego, czyli piasta Archera z hamulcem bębnowym, porzadniejsza felga przy okazji, szprychy pancerne ,opona, albo ten crazy-bob zostaje albo zmieniam na coś bardziej terenowego- ale bez przesady- na obecnej dobrze się jedzie po asfalcie ale zrywa przyczepność na sypkim terenie.
Niestety do wymiany kaseta, przeżutka, łańcuch,korba z blatami.
Robię przełożenie 22T z  przodu i  46 tył . całość 11 rzędowa więc i komponenty droższe.
jak odzyskam kawiarnie po wyborach to zrobię foty i kolejne jazdy próbne i lansowanie mojego pomysłu.

Offline Mrtelpl

  • Wiadomości: 68
Odp: Mobilne kawiarnie-kompedium wiedzy, opinie, testy, pomysły.
« Odpowiedź #441 dnia: 05 Październik 2018, 08:12:07 »
Ile cię będzie cię kosztowało zrobienie całej mobilnej kawiarni






Temat mobilnej w moim wydaniu nie umarł:) raczej odwrotnie.
kawiarnia doraźnie skręcona, polakierowana.
Poszła lansować się, i przy okazji kogoś jeszcze-czytaj wybory- z tego co wiem to przez 3 weekendy wydali około 750-800 kaw.
Mniej więcej 1 butla 3kg starczy na 250 kaw-oczywiście zależy w jakim czasie wydane- bo jakby ekspres miał stać na podtrzymaniu to i 2 kawy można z butli 3kg zrobić jakby podtrzymanie trwało kilka dni:)
uwagi:
po skreceniu całości- dodany daszek itp. wrażliwsza na wiatr:) trzeba dobrze kombinować jak dodać daszek by nie przeszkadzał przy jeździe -by cokolwiek było widać.
dobrze zrobić sztywne przegrody wewnątrz-podział na strefy - i przytrzymywanie pojemników z wodą np.

pod akumulator , przetwornice i pompę dobrze podłożyć wkładki amortyzujące .
dobry przedłużacz, z odpowiednimi wejściami na wtyczki-porządnie trzymający wtyczki .

chyba skończy się niestety na wymianie całego systemu napedowego, czyli piasta Archera z hamulcem bębnowym, porzadniejsza felga przy okazji, szprychy pancerne ,opona, albo ten crazy-bob zostaje albo zmieniam na coś bardziej terenowego- ale bez przesady- na obecnej dobrze się jedzie po asfalcie ale zrywa przyczepność na sypkim terenie.
Niestety do wymiany kaseta, przeżutka, łańcuch,korba z blatami.
Robię przełożenie 22T z  przodu i  46 tył . całość 11 rzędowa więc i komponenty droższe.
jak odzyskam kawiarnie po wyborach to zrobię foty i kolejne jazdy próbne i lansowanie mojego pomysłu.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Offline ziarenko

  • Wiadomości: 929
  • Ekspres: Ascaso Dream Electronic, Kitty 6tz, Bialetti Mukka Express, drip Tiamo, Coffee Press Tiamo, Chemex
  • Młynek: Eureka Mignon Single Dose, i-2 mini, Comandante MK3
Odp: Mobilne kawiarnie-kompedium wiedzy, opinie, testy, pomysły.
« Odpowiedź #442 dnia: 05 Październik 2018, 10:53:46 »
całość 11 rzędowa

Takie napędy słabo się nadają do ciągnięcia takiej gabloty.

Offline kuń Mężczyzna

  • Wiadomości: 490
  • Ekspres: Astoria perla ...dżwignia.i dużo zapału ale mało czasu
  • Młynek: mazeer SJ
Odp: Mobilne kawiarnie-kompedium wiedzy, opinie, testy, pomysły.
« Odpowiedź #443 dnia: 05 Październik 2018, 11:04:46 »
Tyle że ceny nowych uważam za kuriozalnie wysokie. Kwoty nie podam ale jest to kilkakrotnie taniej niż nowa.
 Ale ja polowałem na używki.
Inna sprawa że te używki to prawie nowe były. Kawiarnia jaką kupiłem podejrzewam ze przepracowała kilka miesięcy jeśli w ogóle, ale była uszkodzona, na tyle uszkodzona ze naprawa zajęła 2 minuty, nakręcenie nakrętki jaka spadła ze śruby podtrzymującej resor- panience co podobno jeździła kawiarnią chyba się nie chciało schyli i sprawdzić czemu buda sie wahnęła na jedną stronę.
Ekspres to samo. używka chyba 2 letnia, ignoranci  postawili w biurze;) no i się nie sprawdziła a do tego ktoś chyba uszkodził dźwignie.
 Zabudowa jak widać po wpisach w temacie -robiona samodzielnie bo stolarz krzyknął jakieś chore pieniądze.
Taka zabawa w szukanie urzywek trwa.
można szukać
to ciekawa oferta.
https://www.olx.pl/oferta/rower-kawowy-coffee-bike-mobilna-kawiarnia-rower-gastronomiczny-CID619-IDtPOsN.html#fcb7ffa72d
z tego co pamietam chcieli okolo 27tys,jak widac zjechali z ceny, a mozna jeszce urwac.
za 19 do negocjacji....to bym sie powoli zastanawiał ale bardzo powoli , i zbił jeszce trochę.
to taka sama kawiiarnia jak ja mam, naped podejrzewam  taki sam, archera piasta pod wolnobieg, wiec max wolnobieg jaki można dac to34t. do miasta ok, małe górki,cięzko będzie.ewentuualnie zmiana korby na 22T

a czemu 11 rzedowe się nie nadają?
teraz mam 9 i cos mi sie wydaje ze siły jakie musze włożyć w ruszenie szczególnie na pochyłości- kawiarni są tak duze ze zaraz coś pęknie,albo łańcuch albo ramie korby, albo moja noga:)
czy nie jest tak ze jak zmienie przełozenie z obecnego 1 obrót korby na 0,7 obroty tylnego koła   na przełożenie 1 obr korby na 0,45 tylnego koła to te siły będą mniejsze.

patrząc na normalne jeżdzenie rowerem:
stoje u podnórza górki,jak mam za małe blaty,zębatki to nie rusze wogóle albo za chwile utknę albo zerwę łańcuch prawda?
a jak dam z przodu minimalną zębatkę a z tyłu największą to jade bez probemu  można pogadac i porozglądać sie itp.

sprawdzałem,pytałem w serwisach ,sklepach, całe układy -grupy 11 rzędowe - są tak samo odporne jak tańsze np 6 rzędowe ,tyle że przy okreslonej szerokosci widelca tylnego w kasecie np 6 rzędowej jest 6 zębatek a w 11 jest 11, są gęsciej upakowane,szeroki łańcuch nie zmiesci sie pomiędzy zębatkami więc musi być wąski, a że musi być odporny to pewniie inne materiały stąd ceny. Aby można byje jechać i miećzakres wszystkich przełożeń tylna przeżutka musi miec długi wózek,musi mieć duża pojemność.

wyszukałem kasetę 11 rzędową cała stalową, bo przeważnie przy zakresie 46t to 2,3 największe są aluminiowe a ze ja planuje jeździć tylko na 2,3 największych więc muszą być stalowe bo inaczej chwila moment by zostały zjedzone.
« Ostatnia zmiana: 05 Październik 2018, 11:22:35 wysłana przez kuń »

Offline ziarenko

  • Wiadomości: 929
  • Ekspres: Ascaso Dream Electronic, Kitty 6tz, Bialetti Mukka Express, drip Tiamo, Coffee Press Tiamo, Chemex
  • Młynek: Eureka Mignon Single Dose, i-2 mini, Comandante MK3
Odp: Mobilne kawiarnie-kompedium wiedzy, opinie, testy, pomysły.
« Odpowiedź #444 dnia: 05 Październik 2018, 11:38:44 »
No jak zamierzasz jeździć na 2,3 biegach to pół biedy. Ale znam narzekania posiadaczy napędów 1x12 właśnie jeśli chodzi o żywotność. Przy jedenastce łańcuch jest grubszy o 0,25mm ale przy takim obciążeniu to mu nie wróżę długiego żywota i szybko zacznie zjadać koronki jak reksio szynkę.

Offline kuń Mężczyzna

  • Wiadomości: 490
  • Ekspres: Astoria perla ...dżwignia.i dużo zapału ale mało czasu
  • Młynek: mazeer SJ
Odp: Mobilne kawiarnie-kompedium wiedzy, opinie, testy, pomysły.
« Odpowiedź #445 dnia: 05 Październik 2018, 17:31:11 »
bo przeważnie 12 albo 11 rzedowy to najwieksza koronka jest aluminiowa i dlatego  Reksio szynkę zjada:)
kaseta Kaseta SunRace MS8 cała stalowa.

Offline kuń Mężczyzna

  • Wiadomości: 490
  • Ekspres: Astoria perla ...dżwignia.i dużo zapału ale mało czasu
  • Młynek: mazeer SJ
Odp: Mobilne kawiarnie-kompedium wiedzy, opinie, testy, pomysły.
« Odpowiedź #446 dnia: 08 Październik 2018, 18:31:20 »

Znajomy się pytał o kolejność jakby chciał stawiać- budować- kawiarnie.
Tak mi się wydaje że : kupić bazę -rower- damke- z duża ilością wsporników, wzmocnień albo z możliwością ich dodania na wysokości suportu-korby.
damka na piascie pod kasete albo zamieniać koło na nowe z pancerną felgą i piasta np. ta z hamulcem bębnowym-postojowym.
ewentualnie kupić samą ramę, a przy okazji jak by się dalo poszerzyć tylny widelec,tak by weszła naprawdę szeroka opona -większa powierzchnia styku,mniejszy nacisk a i mniejsza szansa na uślizg.
plusem kupienia tylko samej ramy jest oszczędność ,bo tak czy inaczej trzeba by dawać  nową felgę ,piaste,szprychy,hamulec, no i cały napęd, przerzutka itp.
Kolejna sprawa to koła przednie- najlepiej od czegoś co się zna,co można będzie kupić,wymienić itp., może koła z hamulcami bębnowymi w piaście.
Wysokość kół zadecyduje gdzie trzeba będzie przyspawać podłużnice do pozostałości roweru, tak by to wszystko miało odpowiednie kąty.
Reszta to drobiazg:) resory- pokombinować które są odpowiedzenie by jakkolwiek amortyzować budę, drewniana zabudowa,  obrotnica na porządnych łożyskach i porządnie wzmocniona

Offline kuń Mężczyzna

  • Wiadomości: 490
  • Ekspres: Astoria perla ...dżwignia.i dużo zapału ale mało czasu
  • Młynek: mazeer SJ
Odp: Mobilne kawiarnie-kompedium wiedzy, opinie, testy, pomysły.
« Odpowiedź #447 dnia: 12 Listopad 2018, 11:36:08 »
https://www.olx.pl/oferta/rower-kawowy-rower-gastronomiczny-riksza-wozek-gastronomiczny-CID619-IDxjmoI.html#e886ce7430

tutaj przykład dlaczego lepiej brać 1 grupowy niż 2 albo 3 grupowy, Ta kolumbryna 3 grupowa waży około 40kg więcej niż 1 grupowy
1 grupa waży 35kg i ma szerokośc 37,5cm  2 grupy ważą  55kg i mają szerokośc 58cm a 3 grupowa kolumbryna waży około 75kg i ma szerokość około 78cm  i po co to?
do tego wada w bojlerze.....14l więcej, do tego gaz.....3 razy więej gazu na zagotowanie wody ...i po co?
i tak jeśli jest miejsce tak ludne ze powinien być 3 grupowy to powinna tam stać buda stacjonarna i robota na 2 osoby.
Pomijam  stylowe kamienie pod kołami:) ale to zdjęcie pokazuje jak dużo miejsca na blacie zabiera-niepotrzebnie- taka 3 grupowa maszynka.

Offline kuń Mężczyzna

  • Wiadomości: 490
  • Ekspres: Astoria perla ...dżwignia.i dużo zapału ale mało czasu
  • Młynek: mazeer SJ
Odp: Mobilne kawiarnie-kompedium wiedzy, opinie, testy, pomysły.
« Odpowiedź #448 dnia: 13 Listopad 2018, 08:22:36 »
Zauważcie jak kapciowate są opony, a to nie rowerowe delikatne , nie chciałbym tym jeździć bo musiało być pieruńsko ciężko.
Żeby za cos pochwalić: fajny patent na podnoszony przód-ale to była jedyna szansa na wygospodarowanie przestrzeni, oraz fajne rozwiązanie ze boki otwierane, wygodniej.
Miejsca mało, przed młynkiem ustawione 2 krany.. pewnie jakiś powód jest, ale wygodne to to rozwiązanie nie było chyba.
Na dniach odzyskam kawiarnie, stwierdziłem ze poważę ją z całym majdanem by wiedzieć o jakiej masie mówimy.
Postaram się  wyciągnąć z obecnie używających ją osób jakieś podpowiedzi, co jest na plus a co trzeba poprawić, jakie jest zużycie gazu itp.
 Fajnym pomysłem jest szerszy rozkładany daszek, chyba to skopiuje, przy okazji można dodać :kurtyny boczne i tylną by w razie wiatru można było się schować  i zrobić niejako namiot chroniący cały majdan przed deszczem
« Ostatnia zmiana: 13 Listopad 2018, 08:25:33 wysłana przez kuń »

Offline kuń Mężczyzna

  • Wiadomości: 490
  • Ekspres: Astoria perla ...dżwignia.i dużo zapału ale mało czasu
  • Młynek: mazeer SJ
Odp: Mobilne kawiarnie-kompedium wiedzy, opinie, testy, pomysły.
« Odpowiedź #449 dnia: 07 Grudzień 2018, 23:48:32 »
W środę miałem okazje uczestniczyć w kiermaszu świątecznym w szkole.
Kilka uwag jeśli chodzi o funkcjonowanie ,budowę mobilnej.
Bez dyskusji kombinować z silnikiem albo potworne przełożenie -czyli duże tarcze z tyłu.
Silnik najlepiej przekładniowy, widziałem takie doczepiane z boku , w miarę duże obroty ale na osi mała zębatka , po przełożeniu będzie wolna jazda ale z duża mocą .
Przy budowie czy kupowaniu trzeba wziąć pod uwagę masę:) przychodzi chwila ze każde 300g się liczy:)
Czyli żadne 3 grupowe ekspresy, ideałem jest jedna grupa, no chyba ze garaż mobilnej jest po drugiej stronie ulicy albo dowozimy kawiarnię przyczepką
Trzeba wziąć pod uwagę szerokość ekspresu, ona określi ile będzie miejsca po bokach, im mniej miejsca koło młynka tym gorzej się pracuje .
Jeśli szeroki ekspres np. 3 grupy to aby było wygodniej pracować trzeba wydłużyć blat po bokach ekspresu co wydłuży cały pojazd, a to zły pomysł.
Wygodny przemyślany dostęp do środka; moje podnoszone blaty się sprawdzają.
Hamulce :) dobre i ostrożna jazda, plus czujność że może trzeba będzie zaskoczyć i zaprzeć się nogami:)
Równe rozłożenie masy to podstawa.

Dobre napompowanie opon...ja przesadziłem dzisiaj i trzeba było jeździć po wulkanizatorach i błagać by zakleili dziurę wyrwaną ciśnieniem.
przy okazji doczytałem jakie mam koła .Opona 2.25-19 -komar romet
komplet imbusów,kluczy, żabek, kluczy nastawnych itp. pomijam, to oczywistość.
jak by się dało to wkrętarka akumulatorowa:)
garść wkrętów, śrub, nakrętek, podkładek itp.
zapasowe dętki przód i tył albo łatki,
zapasowa linka hamucowa, plus pancerz i kontry metalowe.

A to sprzęt który by trzeba wozić:
oczywiście lewarek  by się przydał ...najlepiej trapezowy , zwykły nie zda egzaminu .
Plandeka duża, z typu tych niebieskich czy zielonych, wzmocniona.
jakieś gumy do mocowania itp.
może się ktoś śmiać ale podnośnik typu żaba plus jakieś cienkie ale mocne płyty.
ręczna wyciągarka plus lina i karabińczyki, taśma .

Brzmi jak sprzęt na wyprawę na rajd dakar, a tak naprawdę to jak walnie dętka , co mi się zdarzyło, to można ją będzie wymienić tylko podnosząc cały majdan a lepiej nie liczyć ze znajdzie się 6 silnych i pieńki albo stos cegieł by podłożyć.

W  razie poważniejszego uszkodzenia to od biedy na takiej żabie da się podjechać kilka metrów by wygodniej, bezpieczniej zaparkować pojazd i kombinować co dalej.

Kiedy jechałem pierwszy raz kawiarnią, jeszcze jej nie kupiłem -to była jazda próbna, to udo mi się zjechać ze ścieżki rowerowej/chodnika, prosto w miałki piasek , kawiarnia była pusta, tylko buda, ale tak czy inaczej nie było szans na wyjechanie, na szczęście obok kilku lokalsow konsumowało piwo w parku i widząc wariata z trumną jeżdżącą postanowili pomóc, inaczej bym nie wyjechał z tego piachu. W razie podobnej sytuacji prosta wyciągarka I lina plus płyty, itp. załatwią sprawę.

jak widać na fotce nawet dziecko zrobi ekspresso

 


Pokaż nieprzeczytane posty: Nowe / Wszystkie / Odpowiedzi