Autor Wątek: Lelit Anna PL41E vs Gaggia Classic vs Sage BES810BSS  (Przeczytany 8612 razy)

Offline pawel890 Mężczyzna

  • Wiadomości: 666
  • Ekspres: Rancilio Silvia Auber PID / Flair 58+
  • Młynek: Eureka Mignon Single Dose
Lelit Anna PL41E vs Gaggia Classic vs Sage BES810BSS
« dnia: 14 Listopad 2019, 21:30:56 »
Witam, stoję przed wyborem nowego ekspresu, chcę wymienić swoją starą kolbę DeLonghi na klasę wyżej, po przeszukaniu różnych propozycji w budżecie mniej więcej do 1500 zł
znalazłem kilka ciekawych propozycji. Lelit Anna PL41E vs Gaggia Classic vs Sage BES810BSS - mam ogromny dylemat, który z tych produktów cechuje się największą wytrzymałością,
patrząc na funkcjonalność wydaje się bardzo zbliżona, a kwestia wyglądu zostwiam na koniec, jestem laikiem w kwestii takiego sprzętu więc liczę na pomoc doświadczonych użytkowników! :)
Darmowe ogłoszenia sprzedaż aut - https://brumly.pl/

Offline k3lt Mężczyzna

  • Wiadomości: 584
  • Ekspres: G.A.T Lady 2tz, Phin, Hario Mizudashi, AeroPress, FrenchPress
  • Młynek: Nivona CafeGrano 130
Odp: Lelit Anna PL41E vs Gaggia Classic vs Sage BES810BSS
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Listopad 2019, 21:47:35 »
Jaki masz młynek? Bo ekspresy które wymieniłeś wymagają bardzo dobrego przemiału aby osiągnąć smaczne espresso.

Offline pawel890 Mężczyzna

  • Wiadomości: 666
  • Ekspres: Rancilio Silvia Auber PID / Flair 58+
  • Młynek: Eureka Mignon Single Dose
Odp: Lelit Anna PL41E vs Gaggia Classic vs Sage BES810BSS
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Listopad 2019, 21:56:48 »
Młynek to Lelit Fred 43, w zasadzie nawet z moim DeLonghi ES157, jest dobra crema i pyszna kawa, zastanawiam się czy nowy ekspres mógłby coś jeszcze wnieść.
Darmowe ogłoszenia sprzedaż aut - https://brumly.pl/

Offline nossy

  • Wiadomości: 76
  • Ekspres: Ascaso Uno Prof Black Pid, moka, przelew Philips hd, Delonghi Magnifica S
  • Młynek: Ascaso I-1 Inox Black, Eureka Mignon Specialita
Odp: Lelit Anna PL41E vs Gaggia Classic vs Sage BES810BSS